دوربین مداربسته مخفی

قیمت خرید دوربین مداربسته مخفی ارزان

قیمت خرید دوربین مداربسته مخفی ارزان را تنها از نمایندگی های دوربین مداربسته منصوری بانه دریافت کنید. یکی از ارزان ترین دوربین های مخفی ریز جاسوسی، دوربین کوچک بند انگشتی است. این دوربین کوچک ahd دارای قابلیت دید در شب بوده و دارای کیفیت تصویر فول اچ دی نیز می باشد. شما می توانید این دوربین ریز سیمی را در هر مکانی جاسازی کنید و جدا از تصاویر با کیفیت، تمامی صدا ها را نیز بشنوید. با ما باشید تا با این دوربین مداربسته سیمی مخفی بند انگشتی بیشتر آشنا شوید:

 قیمت خرید دوربین مداربسته مخفی ارزان

کوچکترین دوربین مخفی ahd بند انگشتی

دوربین مداربسته مخفی بند انگشتی جزء رایج ترین و شگفت انگیز ترین مدل ها می باشد که داخل همه اشیا، از ساعت و یا قفسه کتاب ها گرفته تا داخل ماشین های اسباب بازی و یا رباتیک ها و غیره می توانند هر زمان که بخواهید ضبط و فیلمبرداری کند. بدون اینکه کسی متوجه شود! دوربین مداربسته بند انگشتی ریز ahd، یکی از ایده آل ترین دوربین های جاسوسی قیمت مناسب است که در هنگام ضبط فیلم کسی را مشکوک نخواهد کرد. چراکه با اندازه ریز و وزن کوچکتر از ۱۰ گرمی که دارد، می توان آن را در مکان های زیادی قرار داد  و تا بتواند لنز خود را یه خوبی پنهان کند و همچنین محیط مورد نظر خود را در پوشش کامل قرار دهد. از این مدل دوربین مداربسته مخفی سیمی می توان استفاده های بیشتری کنید.

به عنوان مثال علاوه بر اینکه از مکان مورد نظر مانند خانه، دفاتر، اتاق کار و غیره به خوبی می توانید فیلمبرداری و ضبط کنید، بلکه می تواند مدل مناسبی جهت مراقبت از بچه های کوچک و یا حتی افراد مسن باشد. همانطور که گفته شد این دوربین مداربسته از مدل های ahd است که تمام ضبط شده ها و گرفته های خود را با اعتماد بسیار بالا به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر منتقل می کند.

 قیمت خرید دوربین مداربسته مخفی ارزان

دوربین مداربسته خیلی کوچک مخفی

این دوربین مداربسته خیلی کوچک مخفی دارای ابعاد بسیار ریز بوده به عبارتی به اندازه یک بند انگشت است.  که به راحتی داخل تجهیزات الکترونیکی اقلام مختلف خانگی یا لوازمی که قرار است روزانه از آن استفاده کنید قایم شود. یکی از ویژگی هایی که موجب شده است این دوربین مداربسته بند انگشتی ریز ahd، مورد استقبال کاربران قرار بگیرد، مجهز بودن به شش عدد ال ای دی مادون قرمز است تا موجب شود تمام تصاویر حتی در طول شب و تاریکی با وضوح تا فاصله هشت متری ضبط شود. دوربین ریز جاسوسی بند انگشتی دارای میکروفن داخلی جهت ضبط صدا می باشد.

 قیمت خرید دوربین مداربسته مخفی ارزان

قیمت خرید دوربین مداربسته مخفی ارزان

فروشگاه آنلاین تکنودوربین دارای کادری مجرب است که در تمام شهرهای ایران به فروش عمده ارزان قیمت انواع و اقسام دوربین های مداربسته مخفی با تخفیف ویژه می پردازد. گذشته از این ها می توانید طیف گسترده ای از دوربین مداربسته جاسوسی بیسیم کوچک از هر طرح خودکار، پیچ، دکمه و موارد دیگر را با تخفیف های استثنایی سفارش داده و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید