دوربین خودکاری

قیمت خودکار دوربین دار با قابلیت فیلم برداری

قیمت خودکار دوربین دار با قابلیت فیلم برداری را به صورت تکی و عمده تنها از بازرگانی تکنودوربین دریافت کنید. دوربین مداربسته خودکاری که به دوربین جیبی نیز معروف است ضمن اینکه از دسته دوربین های ضبط صدا میکروفون دار است، می توان به عنوان یک قلم عادی استفاده شود. در ادامه به معرفی دوربین شارژی بیسیم مخفی می پردازیم:

قیمت خودکار دوربین دار

خودکار جیبی دوربین دار ضبط صدا

خودکار دوربین دار با قابلیت فیلمبرداری از ظاهر لوکس و شیک بهره می برد که غیر ممکن است افراد دیگر شک به دوربین بودن آن کنند. برای عکس و فیلم برداری های فول اچ دی همراه با ضبط صدای محیط مد نظر، روان نویس دوربین دار کاربرد ایده آلی دارد. لنز داخلی این دوربین در محافظ قاب قلم پنهان شده است و دارای رزولوشن ۱۰۸۰p تا تصاویر فوق العاده واضح را ذخیره کند. با این انتخاب، هرجا باشید و یا هرکجا بروید با همه اتفاقات محیط به صورت دقیق و مشخص در‌ کارت حافظه داخلی ذخیره می شود.

لازم به ذکر است این کارت از سقف ظرفیت ۳۲ گیگابایت بهره می برد که ضبط شده های روزهای متمادی را پشت سرهم با اطمینان بالا نگه می دارد. با این دوربین مداربسته خودکاری فول اچ دی نگران اتمام زود هنگام شارژ باتری نباشید چراکه از قدرتمندترین باتری از مدل لیتیوم پشتیبانی می کند که می تواند از طریق پورت USB شارژ شود و بعد از آن هم می تواند بدون وقفه ۴ ساعات کار کند. علاوه براین ها، این پورت قابیلت متصل شدن به کامپیوتر یا لپ تاب جهت دسترسی به گرفته شده ها را فراهم می کند.

دوربین جیبی ضبط صدا خودکاری، از مدل های وایرلس است به‌ این معنی بدون کابل کشی کار می کند و قابلیت متصل شدن به شبکه اینترنت دارد تا انتقال تصاویر و فیلم ها را در گوشی های هوشمند کاربران در هرکجا که باشند را امکان پذیر می کند. لازم به ذکر است این فیلمبرداری ها همراه با شنود مکان مورد نظر می باشد.

قیمت خودکار دوربین دار

مشخصات فنی دوربین مداربسته خودکاری شارژی

  • رزولوشن ۱۰۸۰p
  •  دارای میکروفون داخلی
  •  سازگاری با کارت حافظه تاسقف ۳۲ گیگابایت
  • ظرفیت دو ساعت نگهداری شارژ
  •  قابلیت شارژ از طریق پورت USB
  • دارای باتری لیتیوم
  • سنسور هوشمند تشخیص حرکت

قیمت خودکار دوربین دار

قیمت خودکار دوربین دار

از ویژگی های ارزشمند دیگر روان نویس دوربین دار وایرلس فول اچ دی سنسور هوشمند حساس به حرکت است که جهت جلوگیری از اتمام شارژ باتری و پرشدن زود هنگام کارت حافظه داخلی نقش اساسی و مهمی دارد. این قابلیت دوربین را در حالت نیمه خواب قرار می دهد به گونه ای تنها در صورت تشخیص حرکت اشخاص از جلوی خود فیلمبرداری را آغاز می کند. شما می توانید این مدل دوربین را با ضمانت دوساله و قیمت بسیار مناسب از طریق بازرگانی تکنودوربین در سراسر کشور خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید