دوربین مداربسته بیسیم

فروش دوربین وایرلس برد بالا

فروش دوربین وایرلس برد بالا در مدل های رم خور، وای فای دار، پکیج های ۴ عددی، ۸ عددی، حساس به حرکت، دوربین مداربسته بیسیم با قابلیت زوم چرخشی وای فای و سایر مدل های دیگر توسز بازرگانی تکنو دوربین بانه آغاز شد. دوربین های مداربسته بیسیم با آنتن دهی بالا عبارت است از دوربین مداربسته ای که قابلیت اتصال به اینترنت با سرعت بالا جهت انتقال تصاویر را به خوبی داشته باشد. در اینجا سعی داریم به معرفی یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین پکیج های بیسیم دوربین مداربسته ۴ تایی بپردازیم:

فروش دوربین وایرلس برد بالا

پک دوربین مداربسته وایرلس ۴ کاناله با قابلیت کنترل از راه دور

آیا می خواهید ۴ گوشه اطراف منزل یا فروشگاه خود را به دوربین های مداربسته مجهز کنید؟ ازهمین رو پکیج دوربین مداربسته بدون سیم ۴ عددی گزینه مناسبی خواهد بود. از مزایای این مدل دوربین ها،‌ wireless به این معنی که بدون هیچ گونه کابل کشی به کار خود ادامه می دهند. قابل ذکر است متناسب با نیازهای خود می توانید از نوع های بولت، دام و یا اسپید دام را داخل این پکیج ها انتخاب کنید. دوربین های مداربسته ای که برای فضای باز انتخاب می کند از محافظ های مقاوم در برابر شرایط بارانی تشکیل شده اند تا در هر فصول از سال به صورت شبانه روز ضبط و فیلمبرداری کنند.

همچنین کیفیت تصویر های این ۴ عدد دوربین فول اچ دی می باشد که به مزیت های آنان افزوده است تا تصاویر واضحی را در محیط مد نظر ثبت کند. داخل این پک به این دوربین های مداربسته محدود نمی شود بلکه دارای سایر تجهیزات جانبی می باشد و یکی از آن ها دستگاه رکوردر NVR ۴ کاناله می باشد که موجب می شود تصاویر و فیلم های گرفته شده را با اطمینان بالا منتقل دهد. دوربین های داخل پکیج ۴ عددی، از قابلیت متصل شدن به اینترنت بهره می برند و می توانید آن ها را در منازل، حیاط خلوت ها، خانه باغ ها، سوپرمارکت های زنجیره ای، پارکینگ های عمومی و خصوصی و غیره به آسانی نصب کنید بدون اینکه نیازی به تکنسین داشته باشید.

با نصب این دوربین های مداربسته حتی می توانید از تصاویر واضح در شب و تاریکی بهره ببرید چراکه به ال ای دی های مادون قرمز مجهز هستند. همچنین به دلیل اینکه دارای میکروفون داخلی هستند قادر می باشند تا صداهای مکان مدنظر خود را هم ضبط کنند.

فروش دوربین وایرلس برد بالا

مشخصات دوربین بیسیم موجود در پکیج ۴ عددی

عدم نیاز به سیم کشی

دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل

دارای قابلیت دید در شب تا ۲۰ متر توسط ال ای دی های مادون قرمز

قابلیت متصل شدن به اینترنت

قابلیت شنود صدای محیط

مقاوم در برابر گرد و غبار

فروش دوربین وایرلس برد بالا

فروش دوربین وایرلس برد بالا

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در سراسر کشور دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دوربین مداربسته بیسیم با کمترین و بهینه ترین هزینه می باشد. لذا برای خرید دوربین مداربسته بیسیم برد بالا جهت کنترل بهتر با شماره های درج شده در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید