دوربین مدار بسته دام

فروش دوربین مدار بسته جدید دام

دوربین مداربسته دام دارای کاربردهای بسیار وسیع تری است که همه روزه به انواع جدید این دوربین ها افزوده می شود. ممکن است یک سایت این نوع را برای فروش بگذارد ولی دارای قیمت بسیار زیادی است.
دوربین مدار بسته دام که ترجمه فارسی آن گنبد می شود استفاده از دوربین های مداربسته دام دارای چند مزیت مهم است یکی مربوط به شکل ظاهر آن است که هنگام استفاده از آن، آسیب کمی ممکن است به دوربین برسد. برخلاف دوربین های بالت که میزان آسیب پذیری بسیار زیادی مخصوصاً در برابر ضربه دارند. دوربین های دام معمولاً به صورت بدنه ی پلاستیکی و یا به صورت بدنه ای از جنس فلز هستند هیچگاه از جنس فلز برای محیط بیرون و مکان هایی که آسیب پذیر هستند استفاده نکنید زیرا به شدت به دوربین آسیب می رسد. در جنس بدنه فلز، فلزی که بکار برده شده طوری نیست که دوربین را بیش از اندازه سنگین کند.

چه استفاده ای این نوع از دوربین ها دارند؟

معمولاً این دوربین ها را چه از نوع بدنه فلزی و یا پلاستیکی در داخل نصب می کنند به دلیل نوع ساختاری که دارد جهت نصب در داخل بسیار کاربرد دارد. لنز این دوربین ها نیز می تواند متفاوت باشد و دارای انواع مختلفی باشد که زاویه دید گوناگونی نیز به وجود می آورد. معمولا در مکان هایی که حفظ نظارت و سیستم های امنیتی دارای اهمیت بسیار بالایی باشد معمولا از دوربین های بسیار خوب و تقریبا گران قیمت استفاده می کنند که در این نوع می توان به دوربین دام اشاره کرد که دارای سایز بسیار مناسب و متفاوتی نسبت به دوربین های نوع بالت دارد و تقریبا در محیط های اداری و دفاتر دارای مصرف بالایی است. که به گونه ای می توان طرح کرد که این نوع مدل ها با توجه به ساختار فیزیکی که دارند دارای تمیزی نصب بیشتری نسبت به دیگر نوع ها می باشد.
منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید