دوربین مداربسته مخفی

فروشگاه دوربین مدار بسته ارزان کوچک

فروشگاه دوربین مدار بسته ارزان کوچک در بانه است. این فروشگاه وارد کننده مستقیم انواع دوربین های مداربسته مخفی در شکل ها و طرح های متفاوت می باشد. دوربین های مداربسته از جمله مؤثرترین عوامل در تأمین حداکثر امنیت افراد در محیط های گوناگون می باشند. از این رو امروزه به هرکجا‌که بروید از خانه ها تا دفاتر و مناطق تجاری و عمومی همه و همه به دوربین های مداربسته مجهز هستند. در این راستا بازار مملوء از‌ انواع دوربین های مداربسته با هر نوع شکل و فناوری های متعدد می باشد. بنابراین برخی از کاربران از دوربین های مداربسته کوچک استقبال می کنند. زیرا به قابلیت هایی مجهز هستند که برای دوربین های معمولی دیگر امکان پذیر نمی باشد.

یکی از این ویژگی ها قابلیت مخفی شدن در محیط یا قابلیت حمل بودن آنان است. جهت آشنایی بیشتر با انواع دوربین های مداربسته مخفی کوچک همراه ما باشید:

فروشگاه دوربین مدار بسته ارزان کوچک

نمایندگی فروش دوربین مداربسته کوچک در بانه

نمایندگی های فروش دوربین مداربسته منصوری بانه عرضه کننده انواع دوربین مدار بسته ارزان کوچک می باشد که آن ها را در مدل های متعدد بی سیم و کابلی با ارزان ترین قیمت ها به فروش می رساند. دوربین های مخفی بی سیم یکی از محبوب ترین ها و پرکاربردترین ها می باشد. زیرا به یکسری فناوری های مدرن مجهز هستند. یکی از مزیت های بارز این مدل از دوربین ها قابلیت پرتابل یا حمل آسان آنان می باشد. به این معنی که به دلیل وزن و ابعاد کاملاً کوچک و کم حجم و همچنین بدون نیاز به سیمکشی و دستگاه های اضافی، امکان حمل ساده در هرکجا را برای کاربران خویش فراهم می کند.

اندازه این دوربین های جاسوسی شارژی به حدی است که قابلیت مخفی شدن در اشیاء داخل محیط مانند گاو صندوق، وسایل نقلیه، انواع پهپاد ها و کوادکوپتر، انواع خود پرداز های بانکی و غیره را دارند. همچنین می توانند به عنوان دوربین مراقبت از بچه، افراد مسن، نظارت مخفیانه کارمندان شرکت، دوربین ثبت وقایع خودرو، دوربین اشخاص ورزشکار، اشخاص وکلا و قضات و غیره مورد استفاده قرار بگیرند.

فروشگاه دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین های مداربسته مخفی وایرلس کوچک

در مواقع دور از دسترس برق دوربین های مداربسته مخفی وایرلس کوچک برای تأمین قدرت کارکرد خود از باتری خود تغذیه می کند. این باتری ها از‌ جنس لیتیوم یونی هستند که توانایی کار تا ۹۰ دقیقه را دارند. اما در مواقعی که بخواهید به صورت شبانه روزی اژ ضبط این دوربین ها بهره مند شوید، باید آنان را به برق مستقیم شهری یا که پاور بانک متصل کنید. این مدل از دوربین ها دارای کیفیت تصویر فوق العاده ای هستند. به این صورت که بسته به مدل های مختلف از رزولوشن ها ۲ مگاپیکسل به بالا موجود می باشند.

از دیگر امکانات عالی دوربین های مخفی باتری دار، قابلیت ضبط صدا همراه ضبط فیلم می باشد تا درک بیشتر از رویدادهای اتفاق افتاده در محیط را برای کاربران خویش به ارمغان بیاورد. همچنین با ویژگی دید در شب باکیفیت، قادر به فیلمبرداری واضح در نبودن نور کافی و دل شب هستند. گذشته از همه این ها، دوربین های مخفی شارژی بیسیم کوچک دارای تکنولوژی تحت شبکه هستند. به این معنی تنها با اتصال به اینترنت قادر به اشتراک گذاری آنلاین همه ی گرفته شده های خود می باشند. همچنین در مواقعی که این فیلم ها را از دست داده اید می توانید بعد ها به کارت حافظه این دوربین ها برای مشاهده گرفته شدخ ها مراجعه کنید. برای اینکه در فضای کارت حافظه و شارژ باتری صرفه جویی کنید.

این دوربین های کوچک به سنسور حساس به حرکت مجهز هستند. با این قابلیت این دوربین های جیبی کوچک به حالت خواب می روند و تنها در هنگام تشخیص حرکت شروع به ضبط می کنند.

دوربین مخفی بند انگشتی سیمی

علاوه براین دوربین ها، یکی‌ از ارزان ترین ها و پرفروش ترین ها، دوربین های بند انگشتی ahd می باشند. این دوربین برخلاف مدل های بی سیم، به سیم کشی و دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر وابسته است. به این معنی برای‌ضبط تصاویر باید به برق مستقیم متصل باشد و ضبط شده های خود را اول به رکوردر dvr و‌‌ ‌سپس هارد دیسک داخلی منتقل می کند. این دوربین ها بسته به مدل های متعددی که دارند، دارای قابلیت های ضبط فیلم و تصاویر مخفی باکیفیت در محیط، قابلیت ضبط شنود صداهای واضح در منطقه مربوطه و حتی ویژگی دید در شب می ‌باشند.

فروشگاه دوربین مدار بسته ارزان کوچک

انواع دوربین های مداربسته مخفی:

  • دوربین مداربسته مینیاتوری ahd
  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور کیوهفت
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته شارژی فاقد سیم فلتی
  •  دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی SQT
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین کوچک شارژی مخفی A9

فروشگاه دوربین مدار بسته ارزان کوچک

اگر می خواهید ریز ترین دوربین مداربسته کوچک قیمت مناسب را برای جاسازی و یا حمل خریداری کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بهترین گزینه می باشد. شما می توانید انواع دوربین های ریز جاسوسی را با قیمیت شگفت انگیز به صورت آنلاین و یا حضوری از این مرکز فروش سفارش داده و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید