کابل دوربین مداربسته

خرید کابل کواکسیال RG59 دوربین مدار بسته

خرید کابل کواکسیال RG59 دوربین مدار بسته با قیمتی منصفانه به صورت عمده و خرده از فروشگاه لوازم دوربین مداربسته منصوری امکان پذیر است. کابل کواکسیال دارای انواع متفاوتی می باشد که هر کدام برای منظوری خاص تولید و طراحی شده است. در نصب سیستم مداربسته از کابل های کواکسیال ویژه دوربین مداربسته استفاده می شود که راهکارهایی برای مشاهده، انتقال و ضبط فیلم و ویدیو ها ارائه می دهد. سیگنال های ویدئویی دوربین مدار بسته معمولاً از طریق کابل های کواکسیال به دستگاه دی وی آر فرستاده می شود. کابل های کواکسیال برای انتقال کل دامنه فرکانس فیلم با حداقل اعوجاج و نویز طراحی شده اند. یکی از محبوب ترین سیم ها برای دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 می باشد. این نوع کابل ها می توانند کیفیت تصویر بالاتری نسبت به سایر کابل های دوربین مداربسته ارائه دهند.

در ادامه با این نوع کابل کواکسیال بیشتر آشنا خواهیم شد.

خرید کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

کابل های کواکسیال RG59

کابل های کواکسیال RG59، در مقایسه با کابل های دیگر می توانند در انتقال سیگنال تصویری از راه دور تلف کمتری داشته باشند. به همین دلیل، این کابل های کواکسیال که می توانند کیفیت تصویر بالایی را ارائه دهند، در اکثریت برای نصب سیستم دوربین مدار بسته ترجیح داده می شوند. همچنین نصب بسیار ساده ای دارد و به عنوان یک رابط میان دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر قرار می گیرد. به عبارتی دیگر صدا و تصویر از طریق کابل های کواکسیال قابل انتقال است. کابل های کواکسیال ممکن است با توجه به ویژگی دوربین مورد استفاده متفاوت باشد.

یکی از مهمترین قسمت سازنده این کابل کواکسیال RG59، کابل قطر مغزی و کیفیت جنس عالی آن است. جنس بدنه این مغزی ترکیبی از مس، آلومینیوم، آلیاژ مس تشکیل شده است. این مغزی دارای قطر ۱.۲ میلی متر الی ۱.۳ میلی متر است.

به نوعی، کابل کواکسیال RG59، طولانی ترین کابل دوربین مداربسته است و دارای یک لایه عایق بیرونی است و توسط یک پلاستیک که معمولاً از یک ماده مقاوم در برابر سایش بسیار سخت ساخته می شود، احاطه شده است. آنها برای انتقال سیگنال در فواصل متوسط ​​و طولانی استفاده می شوند. کابل های کواکسیال در محافظت از سیگنال های منتقل شده در برابر تداخل الکتریکی اطمینان بیشتری دارند.

خرید کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

کدام نوع از کابل های کواکسیال مختص دوربین های مداربسته است؟

لازم به ذکر است همه کابل های کواکسیال برای نصب دوربین مداربسته مناسب نیستند و همه کابل ها برای نصب مناسب نیستند. کابل کواکسیال RG59 یک استاندارد صنعتی است و بهترین انتخاب برای سیستم های مدار بسته و سیستم های کابل کواکسیال با کیفیت بالا است. اما همه کابل های کواکسیال دارای ویژگی های یکسان نیستند. توصیه می شود قبل از خرید کابل، مشخصات محصول را با دقت مشاهده کنید. این کابل دوربین مداربسته rg59 نوعی سیم باکیفیت است که برای سیگنال تصویر و انتقال آن به دستگاه dvr استفاده می شود. انرژی مورد نیاز برای کارکرد سیستم دوربین از طریق این کابل تأمین می شود. علاوه بر این، تصویر گرفته شده از دوربین از طریق این کابل به مانیتور یا دستگاه ضبط کننده منتقل می شود.

گاهی این سوال پیش می آید که حداکثر مسافتی که کابل کواکسیال RG59 می تواند برای دوربین های مداربسته با رزولوشن Full HD  ساپورت کند، چقدر است؟ در جواب این سوال باید بگوئیم که کابل های کواکسیال دوربین مداربسته آر جی ۵۹ تا مسافت ۵۰۰ متر را بدون هیچ اختلالی در سیگنال دوربین های مداربسته ساپورت می کنند.

خرید کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

ساختار کابل coaxial نوع RG53

کابل کواکسیال RG-59 رایج ترین نوع کابل است که در نصب دوربین مداربسته آنالوگ و ahd استفاده می شود. با این حال، این تنها گزینه نیست. قطر این کابل ضخیم تر بوده و این یعنی آن یعنی RG59 اغلب استفاده می شود و سیگنال ویدئویی دوربین امنیتی را چند صد متر جلوتر حمل می کند. توجه به این نکته مهم است که همه کابل های کواکسیال برابر نیستند. نصب کنندگان باید از RG59 با ۱۰۰٪ هادی مرکز مس خالص و حداقل ۹۵٪ سپر مسی بافته شده استفاده کنند.

مس فلزی در اینجا برای ایجاد یک مسیر زمینی با مقاومت کم و در مرحله دوم برای مقاومت در برابر اغتشاشات خارجی است که سیگنال ویدئویی را تحت تأثیر قرار می دهد.

گفتنی است که این کابل کواکسیال کابلی است که برای انتقال سیگنال های کم مصرف در محیط های دارای ویژگی الکترومغناطیسی شدید تولید شده است. همچنین همانطور که گفته شد در انتقال صدا و تصویر استفاده می شود.

خرید کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

خرید کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

برای خرید و سفارش انواع کابل کواکسیال می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین نوع کابل کواکسیال جهت نصب دوربین های مداربسته را می توانید در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تهیه و سفارش دهید. لازم به ذکر است که تکنو دوربین جدا از عرضه انواع کابل های دوربین مداربسته کواکسیال، انواع لوازم و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته را نیز با قیمتی باور نکردنی به فروش می رساند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید