دوربین مداربسته مینیاتوری

خرید دوربین مداربسته مینیاتوری AHD ارزان

جهت دریافت قیمت و خرید دوربین مداربسته مینیاتوری AHD ارزان همین حالا با شماره های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. دوربین مداربسته پین هول را به صورت مخفیانه نصب کنید و تصاویر محیط را با کیفیت ۲ مگاپیکسل از راه دور مشاهده کنید. دوربین مداربسته مخفی سیم دار سوزنی فاقد شیار حافظه جهت ذخیره تصاویر می باشد لذا باید برای انتقال تصویر و همچنین ذخیره سازی تصاویر، یک دی وی آر مناسب با قابلیت p2p تهیه کنید. در ادامه به بیان جزئیات این دوربین مداربسته کوچک خواهیم پرداخت.

خرید دوربین مداربسته مینیاتوری

نقد و بررسی دوربین مداربسته کوچک Pinhole

دوربین مداربسته پین هول Pinhole برای ردیابی یک مکان خاص بدون شناسایی استفاده می شود. نکته اصلی دوربین مداربسته سوزنی این است که دوربین می تواند مکان مد نظر را با ظاهری شبیه به یک اشیای خانگی یا تجاری ریز نظر بگیرد. برای مثال می توان این دوربین را داخل یکی از وسایل موجود در خانه و یا محل کار جاسازی کرد بدون اینکه مشکوک به نظر برسد. دوربین مداربسته pinhole بدون جلب توجه قادر به ضبط فیلم می باشد. چراکه تشخیص آنها توسط مردم دشوار است. اگر از DVR برای این دوربین استفاده کنیم، در می یابیم که حتی می توانید، قابلیت تشخیص حرکت دوربین مداربسته را نیز مورد استفاده قرار دهید. دوربین مداربسته پین هول مینیاتوری در شرایط کم نور به خوبی کار می کنند، اما دید در شب IR ندارند.

خرید دوربین مداربسته مینیاتوری

مشخصات دوربین مداربسته مخفی سوزنی

  • دارای تکنولوژی های AGC ، AWB ، BLC ، DNR جهت ایجاد بهبود در ارائه تصاویر
  • منبع تغذیه ۱۲v DC جریان ۲۰۰mA
  • سنسور CMOS 1/3 اینچی سونی ۲Megapixel
  • تنظیم منو OSD توسط UTC DVR
  • دارای ابعاد کوچک ۳*۳ سانتی متر
  • لنز سوزنی برجسته
  • فاقد قابلیت دید در شب
  • دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل
  • رزولوشن HD 1080P
  • ۴ در ۱ (TVI / AHD / CVI / آنالوگ)
  • دارای لنز ثابت با فاصله کانونی ۳٫۶ میلی متر

توجه: دوربین های Pinhole معمولاً برای نظارت در خانه یا محل کار استفاده می شوند ، بدون اینکه کسی متوجه آنها شود. می توان از آنها برای نظارت بر خرابکاری، سرقت، نظارت خانگی و اداری استفاده کرد. آنها معمولاً در مکانی مشخص ثابت می شوند. کاربر می تواند از این دوربین ahd سیمی برای مراقبت از پرستار بچه ها، کودکان و غیره نیز استفاده کرد.

خرید دوربین مداربسته مینیاتوری

خرید دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته مینیاتوری از دسته دوربین های مخفی می باشد که بیشتر به صورت مخفیانه نصب و راه اندازی خواهد شد. این دوربین مداربسته فول اچ دی توسط کابل کواکسیال به دستگاه ضبط تصویر متصل شده و قابل استفاده در هر مکانی می باشد. این دوربین مداربسته ریز جاسوسی فاقد قابلیت دید در شب می باشد لذا برای تاریکی و فیلم برداری در شب مناسب نمی باشد. برای خرید دوربین مداربسته پین هول به صورت اینترنتی و یا حضوری با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید