دوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مداربسته مخفی شارژی

امکان خرید دوربین مداربسته مخفی شارژی با بهترین شرایط به صورت عمده و خرده آغاز شد. مجموعه دوربین های مداربسته دارای انواع مدل ها و اشکال مختلف هستند که هرکدام دارای امکانات و همچنین طرفداران خاص به خود هستند. هدف اصلی همه این محصولات حفظ امنیت با درجه بسیار بالایی است که در مکان های مختلف بسته به مدل آن ها مناسب هر محیط ویژه ای می باشد. در این راستا دوربین های مخفی کوچک شارژی یکی از دوربین هایی است که از فروش بالایی نسبت به دیگر مدل ها برخوردار است و‌ از آپشن های ویژه ای بهره می برد. همچنین به راحتی به ضبط های مخفیانه در محیط می پردازد و کسی را متوجه دوربین بودن خود نمی کند. این دوربین ها دارای انواع مدل های متعدد است.

ما در اینجا به شرح کامل دوربین مداربسته جاسوسی بدون سیم فلتی می پردازیم:

خرید دوربین مداربسته مخفی شارژی

دوربین مداربسته جاسوسی بدون سیم فلتی

دوربین مداربسته جاسوسی بدون سیم فلتی از سری دسته های کوچکترین دوربین های جهان است که دارای قابلیت های شگفت انگیزی می باشد. اشکال و اندازه جم و جور و سبک این دوربین موجب شده است تا کاربران در تمام وقایع روزمره زندگی همراه خود داشته باشند. به گونه ای که حتی از کوچکترین قدمی که بر می دارید به صورت بسیار نامحسوس فیلم برداری کنید. از این رو می توانید در پیاده روی ها، کوهنوردی ها و دوچرخه سواری ها با خود حمل کنید و از طبیعت های بکر و زیبا عکس برداری کنید. حمل این دوربین بیسیم مخفی فلتی s06  باتری دار بسیار آسان است. به گونه ای که به راحتی از طریق پد چسپنده به جیب پیراهن و کت، بر روی کلاه ایمنی، فرمان دوچرخه و موتور سیکلت و غیره نصب کنید.

یکی از مزیت های عالی و کارآمد دوربین مداربسته جیبی شارژی فلتی دارا بودن رزولوشن ۸ مگاپیکسل است. با این ویژگی نه تنها به ضبط تصاویر باکیفیت در محیط می پردازد، بلکه حتی قادر به نمایش نوشته های متنی و پلاک وسایل نقلیه می باشد. از این رو با اتفاق افتادن هر رویدادی در محیط، می توانید به درک واقعی از کوچکترین جزئیات هم نیز مطلع شوید. در کنار این تصویر واضح، دوربین مداربسته فلتی بسیار کوچک شارژی، دارای میکروفون داخلی قدرتمند است. با این ویژگی می توانید از صداهای اشخاص داخل محیط مورد نظر باخبر شوید. در نتیجه درک بیشتری از حوادث ‌نیز دریافت می کنید.

خرید دوربین مداربسته مخفی شارژی

موارد استفاده از دوربین فلتی وای فای دار

این‌ دوربین برای والدینی مناسب است که می خواهند رفتار پرستار فرزندان خود را به صورت مخفیانه زیر نظر داشته باشند. بنابراین می توانید به خوبی داخل اشیاء محیط مربوطه پنهان کنید. علاوه بر این، با سازگاری این دوربین بسیار کوچک به کارت حافظه micro sd می توانید تا سقف ۱۲۸ گیگابایت فایل های صوتی و تصویری گرفته شده را با قابلیت اطمینان بالا ذخیره کنید. از همین رو می‌توانید از این اطلاعات گرفته شده در مواقع ناگوار به عنوان مدارک و شواهد استفاده کنید.

این دوربین مداربسته کنترل از راه دور مخفی فلتی وای فای دار برخلاف مدل های قدیمی از‌ نوع های بدون سیم است که نصب و راه اندازی ساده‌ ای دارد. همچنین به دستگاه های ضبط کننده و کابل کشی های اضافی نیاز ندارد. این دوربین از تکنولوژی تحت شبکه بهره می برد و با سیستم عامل های اندروید، آیفون و ویندوز سازگار است. به این معنی با اتصال به شبکه وای فای مجاور خود، قابلیت انتقال ویدیو های زنده و آنلاین گرفته شده در محیط را بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی را فراهم‌ می کند. این انتقال محدودیت زمانی و مکانی ندارد. به این معنی در هر موقع و هر مکانی‌ که باشید از رویدادهای مکان مربوطه مطلع شوید.

خرید دوربین مداربسته مخفی شارژی

دوربین مداربسته متصل به موبایل فلتی رم خور

یکی از ویژگی های این دوربین مداربسته متصل به موبایل فلتی رم خور، مجهز بودن به باتری لیتیوم یونی می باشد. این‌ باتری بسیار قدرتمند و ماندگار است که قابلیت کار کردن را تا مدت زمان ۶۰ دقیقه بعد از شارژ کامل فراهم می کند. همچنین برای مواقعی که بخواهید از فیلمبرداری همیشگی و شبانه روز بهره ببرید، می توانید این دوربین مخفی را به برق مستقیم شهری متصل کنید‌.

به لطف قابلیت تشخیص حرکت دوربین مداربسته بسیار ریز فلتی ۸ مگاپیکسل، می توانید فضای کارت حافظه و شارژ باتری را برای ضبط های مهمتر نگه دارید. زیرا با این ویژگی دوربین به حالت خواب می رود و تنها در صورت احساس حرکت در جلوی لنز خود فیلم برداری را آغاز می کند. این ویژگی حکم دزدگیر دارد. به این معنی با تشخیص حرکت سریعاً کاربران خود را با ارسال اعلان در نرم افزار مخصوص آگاه می سازد‌. این دوربین مداربسته مخفی شارژی فلتی وای فای برای محیط های مختلف اعم از منازل، دفاتر کار، اتاق کودک و افراد مسن خانه، شرکت و غیره مناسب می باشد.

خرید دوربین مداربسته مخفی شارژی

خرید دوربین مداربسته مخفی شارژی

اگر قصد خرید دوربین مداربسته مخفی کوچک دید در شب باتری خور را دارید به این سایت سر بزنید. فروشگاه دوربین مخفی منصوری در بانه محل فروش انواع دوربین های شارژی مخفی با بهترین شرایط به صورت عمده و خرده می باشد. لذا اگر می خواهید دوربین مداربسته ای ریز جاسوسی را در انواع اشکال مشاهده و مناسب ترین را انتخاب نمایید، حتما از محصولات ما دیدن کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید