دوربین لامپی

خرید دوربین مداربسته لامپی با تخفیف ویژه

خرید دوربین مداربسته لامپی با تخفیف ویژه برای تمامی هموطنان گرامی امکان پذیر است. آیا می خواهید تنها با یک دوربین مداربسته نمایی همه جانبه از محیط بزرگ خود داشته باشید؟ بدون شک نصب و راه اندازه یک دوربین مداربسته لامپی بی سیم در محیط دید وسیع و فراگیری را برای کاربران خویش فراهم می کند. این دوربین دارای کاربرد ها و مزایای فوق العاده ای است که مورد استقبال همگان قرار گرفته است. همچنین از جمله تکنولوژی های جدید است که به علت ظاهر‌‌ بسیار مشابه به لامپ های رشته ای حکم یک دوربین مخفی را در مکان مورد نظر ارائه می دهد. از این دوربین با نام های لامپ دوربین دار بیسیم، دوربین مداربسته لامپی بیسیم، دوربین مخفی طرح لامپ و غیره یاد می شود.

جهت آشنایی بیشتر با این مدل از دوربین مداربسته لامپی رم خور همراه ما باشید:

خرید دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی وایرلس

دوربین ها اساس هر سیستم نظارتی را تشکیل می دهند. در برخی موارد، دوربین های معمولی همیشه نمی توانند یک منطقه کامل را پوشش دهند. اما از طرف دیگر برای داشتن یک نمای خوب لازم است چندین دوربین تهیه کنید. این می تواند هزینه کلی نصب و تهیه این دوربین ها را به سرعت افزایش دهد. با این حال بهترین راه حل تهیه یک دوربین لامپی رم خور است زیرا یک نمای پانورامیک با میزان ۳۶۰ درجه را ایجاد می کند. این دوربین ها وقتی از بیرون دیده می شوند مانند یک لامپ معمولی به نظر می رسند، اما در اصل دارای سیستم دوربین مخفی هستند که می تواند تمام حرکات اشخاص داخل اتاق را زیر نظر داشته باشد.

به عبارتی دیگر توانایی مشاهده همه چیز در یک تصویر تنها با استفاده از یک عدد دوربین مداربسته لامپی وایرلس مزیت بزرگ آن است. زیرا این نوع دوربین های پانورامیک میدان دید وسیع تری نسبت به دوربین های معمولی دارند. در نتیجه با دارا بودن حداکثر پوشش در یک موقعیت و با مشاهده آن در زوایا و فواصل مختلف، کاربران می توانند تشخیص دهند که چه چیزی در خانه خود رخ می دهد. به طور کلی این دوربین ها مالکان صاحبان مشاغل را قادر می سازد تا نمای کلی ساختمان و محل کار خود را افزایش داده و در عین حال هزینه ها را نیز کاهش دهند.

لنز چشم ماهی این لامپ دوربین دار محافظت و امنیت لازم را به خانه شما می دهد. چشم انداز تمام زاویه دید این محصول برای ایمن نگه داشتن شما و خانواده یا کسب و کار شما فراهم می کند.

خرید دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه طرح لامپ

گذشته از نمای ۳۶۰ درجه این دوربین مخفی لامپی وای فای، به کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل مجهز است که تصاویر شفاف و واضح را در محیط برای کاربران به نمایش می گذارد. علاوه‌ بر این ها، می توانید از طریق دوربین Fisheye لامپی فول اچ دی به یک برنامه هوشمند و‌ به مجاور Wi-Fi متصل شوید و فیلم ها را از هر نقطه در جهان مشاهده کنید. از این رو توانید از آنچه در محیط خانه خود می گذرد، حتی در حالی که دور هستید، در زمان واقعی مطلع شوید. همچنین پشتیبانی این دوربین از کارت حافظه نه تنها به شما اجازه می دهد تا فیلم ها را بایگانی و ذخیره کنید، بلکه به راحتی ویدیوی مورد نظر خود را بعد ها پیدا کنید.

ویژگی تشخیص حرکت این دوربین مداربسته فیش آی ۳۶۰ درجه نیز تضمین می کند که فیلم ها فقط در صورت احساس و تشخیص حرکت ضبط می شوند. همچنین می توانید اعلان ها و تصاویر مربوط به حرکت را دریافت کنید. با این ویژگی نیز می توانید هم ویدیو های ضروری را دریافت کنید و هم اینکه در‌ فضای کارت حافظه خود صرفه جویی کنید.

خرید دوربین مداربسته لامپی

لامپ دوربین دار فاقد سیم ۲ مگاپیکسل

دید در شب یک ویژگی تقریبا ضروری برای دوربین های مداربسته است. چراکه با توجه به اینکه فعالیتهای جنایی اغلب در شب انجام می شود، دوربین بدون دید در شب نمی تواند حفاظت کافی را ارائه دهد. در نتیجه دید در شب در دوربین مداربسته فیش آی لامپی وای فای توسط فناوری عالی ال ای دی مادون قرمز ارائه می شود. این ال ای دی ها، امکان مشاهده اشیاء یا افراد را حتی در صورت عدم وجود منبع نور فراهم می کند. لامپ دوربین دار فاقد سیم ۲ مگاپیکسل دارای میکروفون داخلی و بلندگوی قدرتمند است و به شما کمک می کند آنچه را که در اطراف دوربین اتفاق می افتد بشنوید و حتی با اشخاص داخل محیط به بحث و گفتگوی دو طرفه از راه دور بپردازید.

این دوربین مخفی لامپی بیسیم نصب و راه اندازی ساده ای دارد و برای همه اماکن اعم از منازل، دفاتر، فروشگاه ها، بانک، بیمارستان و غیره مناسب است.

خرید دوربین مداربسته لامپی

با خرید و نصب دوربین مداربسته لامپی دیگر نیازی به راه اندازی چند عدد دوربین مداربسته نیست. دوربینهای مداربسته لامپی از دسته دوربین های چشم ماهی هستند که فضایی گسترده را تحت پوشش خود قرار می دهند. این دوربین ها وایرلس بوده و تنها کاری که برای نصب و راه اندازی آن باید انجام داد، این است که آن را به سرپیچ متصل کنیم. این دوربین مناسب فضا های داخلی بوده و تصاویر و فیلم ها را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد. شما می توانید انواع دوربین های لامپی با کیفیت های متفاوت را با قیمتی مناسب از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید