دوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته مخفی

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک شارژی

خرید دوربین مخفی کوچک شارژی به صورت آنلاین و غیر حضوری را با فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه تجربه کنید. ریز ترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته جاسوسی قابل حمل را می توانید با کمترین قیمت از این مرکز فروش تهیه کنید. دوربین های مداربسته باتری خور ریز از تنوع بالایی برخوردار اند. ما در اینجا سعی داریم به بررسی و تشریح رایج ترین و پر فروش ترین دوربین مداربسته شارژی ۲ مگاپیکسل مخفی وای فای دار فلتی بپردازیم:

دوربین‌های مخفی کوچک شارژی ابزارهایی هستند که برای ضبط ویدئو یا عکس‌ها به صورت مخفیانه و بدون نیاز به برق خارجی استفاده می‌شوند. این دوربین‌ها به صورت شارژی عمل می‌کنند، به این معنی که دارای باتری داخلی هستند که می‌توانند برای مدت زمان معینی از زمان کارکرد داشته باشند و بعداً نیاز به شارژ مجدد دارند.

برخی ویژگی‌های مهم در دوربین‌های مخفی کوچک شارژی عبارتند از:

  1. اندازه کوچک: این دوربین‌ها به دلیل اندازه کوچک خود به راحتی در مکان‌های مخفیانه قرار می‌گیرند و تشخیص آن‌ها توسط دیگران دشوار است.
  2. وضوح تصویر: توانایی ضبط ویدئوها و عکس‌ها با وضوح خوب مهم است تا اطلاعات کافی برای شناسایی و رصد اشیا یا افراد را فراهم کند.
  3. قابلیت ذخیره‌سازی: دوربین‌ها دارای حافظه داخلی یا امکان اتصال به کارت حافظه برای ذخیره تصاویر و ویدئوها هستند.
  4. قابلیت زمانبندی: برخی دوربین‌ها امکان ضبط بر اساس زمانبندی را دارند، به این ترتیب می‌توانید تعیین کنید که چه زمانی ضبط انجام شود.
  5. شارژی: دارای باتری داخلی هستند که به صورت شارژی کار می‌کنند. این باتری‌ها بسته به مدت زمان کارکرد ممکن است نیاز به شارژ متناوب داشته باشند.
  6. قابلیت پنهان شدن: برخی دوربین‌ها دارای قابلیت‌هایی همچون پوشش مخفی برای لنز یا چراغ‌های نمایشی هستند تا از دید دیگران پنهان باشند.
  7. اتصال به شبکه‌های وای‌فای: برخی دوربین‌ها دارای امکان اتصال به شبکه‌های وای‌فای هستند تا اطلاعات ضبط شده به دستگاه دیگری منتقل شود.

در نهایت، قبل از خرید دوربین مخفی کوچک شارژی، باید مطمئن شوید که استفاده از آن با قوانین و مقررات محلی شما و حفظ حریم خصوصی دیگران سازگار است.

معرفی کلی دوربین مداربسته بسیار کوچک مخفی‌ فلتی s06

آیا به دنبال یک دوربین جاسوسی بی سیم هستید که به عنوان یک وسیله روزمره در همه مواقع همراه شما باشد؟ ما می توانیم در این مورد خرید ارزان قیمت دوربین مداربسته بسیار کوچک مخفی‌ فلتی s06 در نمایندگی های تکنودوربین را پیشنهاد دهیم. این دوربین هر آنچه برای نظارت نیاز دارید، چه در خارج از منزل باشید و چه در حال ورزش یا رفتن به جلسات مهم باشید، را در اختیار شما قرار خواهد داد. چراکه این دوربین ریز مخفی گزینه ی ایده آلی برای ضبط مخفیانه و ارائه مدارک و شواهد در مواقع مختلف است. این دوربین با سایز و ابعادی که دارد، لقب ریزترین دوربین مداربسته جهان را از آن خود کرده است. از همین رو در هرجایی که بخواهید می توانید‌ جهت فیلمبرداری کردن آن را به آسانی تعبیه کنید.

قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای:

دوربین مداربسته مخفی خیلی کوچک فلتی شارژی s06، از مدل های تحت شبکه یا آی پی است که برای استفاده در منزل قابلیت اتصال به اینترنت و همچنین پخش مستقیم فیلم ها از راه دور در تمامی نقط دنیا را دارد. این بدان معناست که شما می توانید مکان مد نظر را از طریق تلفن یا کامپیوتر شخصی خود در هرجایی که حضور داشته باشید، کنترل کنید. دوربین مداربسته فلتی که به آن دوربین مخفی کنترل از راه دور نیز گفته می شود. به راحتی به وای فای وصل شده و تمامی تصاویر و صدا ها را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار خواهد داد.

خرید دوربین مخفی کوچک شارژی

باتری دوربین مداربسته ریز فلتی فاقد سیم:

دوربین مخفی کوچک شارژی به وسیله باتری فوق العاده از جنس لیتیوم یونی به ارزش های خود افزوده است، این باتری قوی ۴۰۰۰ میلی آمپر است که بعد از شارژ شدن قادر به فیلمبرداری بی وقفه تا مدت زمان پنج ساعت می باشد. اما در صورت فعال کردن قابلیت موشن دیتکشن، می تواند مدت زمان بیشتری کار کند. جالب است بدانید که اگر میخواهید ۲۴ ساعات شبانه روز این دوربین جاسوسی فعال باشد باید آن را به منبع برق شهری متصل کنید. و یا روی حالت تشخیص حرکت قرار دهید تا باتری آن دیرتر خاموش شود.

 

قابلیت تشخیص حرکت دوربین وای فای دار فلتی

یکی دیگر از ویژگی های جالب دوربین خیلی ریز وای فای فلتی، سنسور حساس تشخیص حرکت است. به گونه ای که هنگامی که دوربین را روی مد تشخیص حرکت تنظیم می کنید، دوربین شما فقط هنگامی که چیزی در خانه حرکت می کند فعال می شود و ضبط می کند و عمر باتری گرانبها را برای مدت زمان بیشتر نگه می دارد. همچنین هنگامی که این حرکت ها را احساس کند، می تواند در فاصله بسیار اندک شما را مطلع کند و آلارم خود را برای اپلیکیشن های هوشمند شما ارسال کند. حالت موشن دیتکشن جدا از این در مصرف باطری دوربین صرفه جویی می کند، از پر شدن بیهوده حافظه شما نیز جلوگیری خواهد کرد.

در زیر نمونه تصویری از دوربین مخفی فلتی را مشاهده کنید:

پشتیبانی از کارت حافظه دوربین فلتی

این دوربین مخفی کوچک شارژی قادر به ثبت و ذخیره تمام اتفاقات و حوادث گرفته شده داخل کارت حافطه میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایت در شبانه روز است. قابل ذکر است در صورت کارکردن مداوم می تواند ۱۵ روز فایل ها را ثبت کند اما در صورت قرار دادن دوربین در حالت تشخیص حرکت، ۳۰ روز تمام قادر به ذخیره سازی تصاویر می باشد. لذا برای نصب و راه اندازی این دوربین نیازی به خرید لوازم جانبی و دستگاه ضبط تصویر ندارید.

وایرلس بودن و نصب آسان دوربین مخفی فلتی شارژی:

مراقبت از منزل و محل کار در عصر دیجیتال بسیار آسان است. آسان تر از هر چیز دیگر، به لطف ظهور فناوری بی سیم، شما حتی مجبور نیستید هزینه نصب پیچیده را پرداخت کنید. علاوه بر این دوربین مخفی Wi-Fi فلتی ۱۰ مگاپیکسل یک لایه امنیتی بیشتر نسبت به مدل های سیمی ایجاد می کند زیرا اشخاص دیگر حتی نمی دانند شما وضعیت محل مورد نظر را کنترل می کنید. به بیانی دیگر، وایرلس به این معنی است که شما می توانید دوربین مخفی خود را در همه حالات و موقعیت های متفاوت تنظیم کنید و دیگر نیازی برای عبور سیم از دیوارهای اماکن مد نظر خود ندارید.

سایر ویژگی های دوربین مخفی کوچک باتری خور فلتی:

  • دارای قابلیت ضبط صدا تا فاصله ۳۵ متری
  • زاویه دید ۱۰۰ درجه
  • تعداد فریم فیلمبرداری ۳۵ در هر ثانیه
  • برد بالای وایرلس

خرید دوربین مخفی کوچک شارژی

کاربرد دوربین های ریز مداربسته قابل شارژ

دوربین‌های ریز مداربسته قابل شارژ، که به عنوان دوربین‌های مخفی کوچک هم شناخته می‌شوند، برای مقاصد متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در زیر تعدادی از کاربردهای اصلی این دوربین‌ها آمده است:

  1. امنیت خانه و دفتر: می‌توانید این دوربین‌ها را در خانه‌تان یا دفتر کاری خود نصب کنید تا وقوع وقایع مشکوک را ضبط کرده و آن‌ها را بررسی کنید. این اقدام می‌تواند به افزایش امنیت شما کمک کند.
  2. نظارت بر کودکان: اگر کودکان دارید، می‌توانید از دوربین‌های ریز مداربسته استفاده کنید تا نظارت بر روی فعالیت‌های آن‌ها داشته باشید و در صورت نیاز به آن‌ها کمک کنید.
  3. نظارت بر حیوانات خانگی: برای داشتن نظارت بر حیوانات خانگی خود می‌توانید از این دوربین‌ها بهره ببرید تا در صورت نیاز به آن‌ها کمک کنید یا رفتارهای آن‌ها را نظارت کنید.
  4. رصد فعالیت‌های خارج از منزل: اگر به دلایل امنیتی یا دیگر دلایلی به رصد فعالیت‌های خارج از منزل نیاز دارید، می‌توانید از دوربین‌های ریز مداربسته استفاده کنید.
  5. رصد و ضبط رویدادهای ورزشی و فعالیت‌های خارجی: این دوربین‌ها می‌توانند برای ضبط ویدئوهای فعالیت‌های خارجی مانند مسافرت‌ها، ورزش‌ها و ماجراجویی‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
  6. امور حرفه‌ای: برخی افراد از این دوربین‌ها برای امور حرفه‌ای مانند ضبط مصاحبه‌های مهم، کلاس‌های آموزشی و جلسات کاری استفاده می‌کنند.
  7. مانیتورینگ خودرو: در صورتی که نیاز به نظارت بر رانندگی خودرو دارید، می‌توانید دوربین‌های ریز مداربسته را در داخل خودرو نصب کنید.
  8. کاربردهای مختلف دیگر: از آنجا که این دوربین‌ها کوچک و قابل حمل هستند، می‌توانند برای کاربردهای متعددی مورد استفاده قرار گیرند، از جمله مطالعه محیط‌ها و طبیعت، ضبط خاطرات سفر و …

مهم است که در استفاده از دوربین‌های ریز مداربسته همیشه از مقررات محلی و حقوق حریم خصوصی افراد پیروی کرده و از آن‌ها در محیط‌هایی که حقوق دیگران ممکن است تخلف شود به مدت ضروری و با اجازه استفاده کنید.

خرید دوربین مخفی کوچک شارژی

دلایل زیادی برای تهیه دوربین Wi-Fi بسیار کوچک فلتی باتری دار وجود دارد، که همه آنها آرامش خاطر بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند. خواه بخواهید مراقب پرستار بچه خود باشید یا مایل باشید هنگام تعطیلات از وقایع داخل محیط مطلع شوید و یا اینکه از راه دور بر عمل و کارهای کارکنان خود در محیط کنترل داشته باشید. هم اینکه ورزشکار هستید و می خواهید در مناظر بکر طبیعت فیلمبرداری بی درد سر و راحتی داشته باشد، همچنین به دلیل شرایط شغلی مانند وکلا، قضات، بازرس و غیره باید ضبط محرمانه ای داشته باشید.

همه و همه تنها با انتخاب یک دوربین مخفی بدون سیم فلتی امکان پذیر است. از همه مهمتر به دلیل اینکه دارای کیفیت تصویر عالی و همه پسندی تا ۲ مگاپیکسل است می تواند کوچکترین جزئیات را هم ثبت کند. برای سفارش و خرید دوربین مداربسته کوچک شارژی مخفی فلتی و سایر مدل های دوربین کوچک بیسیم باتری خور به مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک شارژی مراجعه فرمائید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید