ups دوربین مداربسته

قیمت ups دوربین مدار بسته ۱۲ ولت ۳۰A

جهت خرید و استعلام قیمت ups دوربین مدار بسته ۱۲ ولت ۳۰A به فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته منصوری در بانه مراجعه کنید. این دستگاه یکی از لوازم بسیار ضروری دوربین های مداربسته می باشد تا همیشه بتواند بدون اختلال در منبع تغذیه خود به ضبط و فیلمبرداری بپردازد. بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی پخش عمده قطعات دوربین مداربسته و همچنین لوازم جانبی می باشد

با ما باشید تا با این دستگاه یو پی اس ۱۲ ولت دوربین مداربسته ۳۰A بیشتر آشنا شوید:

قیمت ups دوربین مدار بسته

یو پی اس دوربین مداربسته ۱۲ ولت رایاکس ۳۰ آمپر

سیستم های امنیتی و دستگاه های ضبط کننده دی وی آر مخصوص دوربین های مداربسته  نیاز به ضبط فعال همیشگی و ۲۴ ساعاته هستند. با این حال همه این ها تنها و تنها در صورت وجود برق یا تأمین انرژی مورد نیاز ممکن می باشند. از همین رو در صورت قطع ناگهانی برق این سیستم ها دیگر قادر به کارکردن نمی باشند. برای جلوگیری از این عمل و فراهم کردن منبع تغذیه مداوم و بدون وقفه پیشنهاد ما ups دوربین مدار بسته ۱۲ ولت ۳۰A می باشد. این دستگاه دارای پاور سوییچینگ داخلی می باشد. به این معنی که هزینه های اضافی را جهت متصل کردن پاور خارجی کاهش می دهد.

قیمت ups دوربین مدار بسته

منبع تغذیه بدون وقفه ۱۲v 30a و مزایای استفاده از آن

یکی از متداول ترین روش های سارقان در سال های اخیر، قطع برق دوربین های مداربسته در محیط مورد نظر است. حتی اگر دسترسی مستقیمی به صفحه فیوز نداشته باشند، می توانند با ایجاد اتصال کوتاه روی هر کابل برق و دور زدن فیوزهای جریان باقیمانده، سیستم ضبط را به همراه سیستم الکتریکی غیرفعال کنند. بنابراین برای جلوگیری از این عمل ناگوار، دستگاه یو پی اس دوربین مداربسته ۳۰A گزینه ی مناسبی می باشد چراکه دارای توان اسمی ۳۰ آمپر، ولتاژ خروجی ۱۲ ولت، ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت برای عملکرد فوق العاده باکیفیت و تأمین همیشگی برق مورد نیاز حتی در صورت قطع ناگهانی برق می باشد.

علاوه براین ها این دستگاه یو پی اس ۱۲ ولتی که به معنی منبع تغذیه بدون وقفه می باشد، در هنگام قطع ناگهانی و نوسانات جریان برق که گاهی موجب آسیب رساندن و خراب شدن سیستم ها می شود، از دوربین های مداربسته محافظت می کند. همچنین برای جلوگیری از قطع شدن برق و خاموش شدن دستگاه ضبط کننده دی وی آر مورد استفاده قرار می گیرد و در کمترین مدت زمان ممکن فوراً فعال خواهد شد تا هیچ جزئیات ضبط شده در محیط را از دست ندهید.

قابل ذکر است این ups دوربین مدار بسته ۱۲ ولت ۳۰A، دارای صفحه نمایشگر ال سی دی است که دارای نمایش ولتاژ باتری، ولتاژ خرجی، میزان شارژی باتری، خطاهای دستگاه و غیره می باشد.

قیمت ups دوربین مدار بسته

Ups دوربین مداربسته

به طور کلی Ups دوربین مداربسته از دو منبع انرژی بهره می برد. به این معنی که منبع انرژی اولیه آن همان برق مستقیم شهری است و اما منبع دوم که هنگام قطع برق فعال می شود همان باتری داخلی است که وظیفه نگهداری شارژ برای مواقع اضطراری را برعهده دارد. به عبارای دیگر این دستگاه دارای قابلیت پشتیبانی از باتری قدرتمند است که موجب ذخیره انرژی می شود. این ویژگی موجب فراهم کردن جریان الکتریکی و برق مورد نیاز دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات مربوطه آن می شود. مزیت مهم این‌ دستگاه برق اضطراری این است که نه تنها موجب تثبیت و تأمین انرژی مورد نیاز دوربین ها می شود، بلکه از ایجاد اختلال و نویز تجهیزات شبکه جلوگیری می کند.

به عبارتی ساده تر این دستگاه یو‌ پی اس دارای موقعیت نصب نزدیک دوربین ها و ‌دستگاه ضبط ویدیو است که در هنگام اختلال در ولتاژ یا قطع برق محیطی که سیستم دوربین مداربسته در آن جا نصب شده است، موقعیت لازم را برای ادامه روند کار آن ها به خوبی فراهم می کند.

دستگاه منبع برق بدون وقفه

پاور سوییچینگ داخلی از ویژگی های ارزشمند این ups دوربین مدار بسته ۱۲ ولت ۳۰A است. این آپشن موجب اتصال و‌‌ کنترل خودکار دستگاه به منبع انرژی اولیه و منبع انرژی ثانویه یا همان باتری داخلی می شود. به این معنی به محض اینکه برق محیط قطع شود، این ویژگی منجر به فعال کردن حالت ثانویه می شود و اما در هنگام اتصال برق به حالت اولیه باز می گردد.

اغلب اوقات قطع ناگهانی برق می تواند ضربه و آسیب جدی به دوربین مداربسته و دیگر لوازم آن می شود. زیرا با این حالت موجب از بین رفتن قدرت آن می شود. در این صورت بهترین راه حل همین دستگاه منبع برق بدون وقفه و مداوم می باشد که انرژی برق را به صورت همیشگی در سطح کاملاً پایداری نگه می دارد.

قیمت ups دوربین مدار بسته

بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش انواع دستگاه های یو پی اس و آداپتور دوربین مداربسته ۱۲ ولت جی ام کا و رایاکس همراه با گارانتی معتبر دو ساله می باشد. شما می توانید انواع مختلف منبع برق اضطراری (UPS) برای سیستم های دوربین مداربسته در محیط ها مشاغل کوچک، متوسط ​​یا بزرگ و منازل را از طریق نمایندگی های تکنو دوربین با ارزان ترین قیمت ها سفارش داده و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید