دزدگیر GMKدزدگیر اماکن

فروش دزدگیر جی ام کا ۸۹۰

فروش دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ به صورت عمده و تکی تنها از نمایندگی های تکنودوربین در سراسر ایران انجام می گیرد. این سیستم اعلام سرقت محبوب دارای بیمه نامه سرقت است و از قابلیت اتصال به تلفن کننده و ارسال اس ام اس بهره می برد. گذشته از این ها از سیم کارت نیز پشتیبانی می کند. با ما باشید تا با این دزدگیر اماکن سیم کارتی gmk مدل ۸۹۰ بیشتر آشنا شوید:

فروش دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر اماکن جی ام کا ۸۹۰

دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ دارای سیستم هشدار دهنده است که برای خانه های بزرگ و کوچک، محل کار، انبارها، خانه باغ ها و غیره مناسب می باشد. این مدل از دسته سیستم هایی است که از سارقان و موقعیت های خطرناک محافظت می کند. مشاهده شده است که تلاش برای سرقت در مکان های فاقد سیستم دزدگیر نسبت به جاهایی که دارای سیستم هشدار هستند بسیار بیشتر است. به عبارت دیگر، به وسیله آژیر خطر آن نه تنها یک بازدارندگی بسیار جدی است و معیاری برای سرقت وجود ندارد بلکه تبدیل به سیستم های ضروری شده است که کیفیت زندگی و آرامش را افزایش می دهند. اگرچه عملکرد اصلی آن در برابر سرقت است، اما با ست کردن سنسور های بی سیم و سیمی مانند ردیاب های آتش سوزی، ردیاب های گاز طبیعی، پدال و غیره به ارزش هایش افزوده است.

با این حال، هنگامی که در صورت وقوع حادثه ناگوار با مرکز اطلاعات هشدار این دزدگیر جی ام کا متصل می شود، فوراً با شماره های ذخیره شده از قبل تماس می گیرد و کاربران را از احتمال تهدید در محیط باخبر می کند. این امر سیستم مرکزی gmk مدل ۸۹۰ امنیت کاربران خود را نه تنها وقتی در خانه نباشند بلکه در غیر آن صورت هم به خوبی فراهم می کند.

فروش دزدگیر جی ام کا 890

دزدگیر منزل gmk مدل ۸۹۰

حدود پنجاه درصد از حوادث سرقت به صورت متجاوز از طریق درب اتفاق می افتد. به همین دلیل، دزدگیر منزل gmk مدل ۸۹۰، دارای گزارش باز و بسته کردن رله درب در قالب فارسی می باشد. همچنین در صورتی که اسپیکر آژیر خطر با خراب شدن یا حتی سرقت مواجه شود، بلافاصله با کاربران از راه دور تماس می گیرد‌. لازم به ذک است بدانید شما می توانید میزان ده عدد شماره تماس مختلف را داخل حافظه نمایشگر ال سی دی این مدل سیستم ضد سرقت ذخیره کنید تا در مواقع ضروری با همه شماره ها ارتباط برقرار کند.

از دیگر مشخصات این دزدگیر جی ام کا، مجهز بودن به ریموت کنترل از راه دور همراه با آنتن های با برد طولانی مدت می باشد. همچنین قادر به فعال و غیر فعال کردن یک وسیله برقی در محل مربوطه می باشید.

فروش دزدگیر جی ام کا 890

فروش دزدگیر جی ام کا ۸۹۰

یکی از محصولات ویژه و پر طرفدار برند جی ام کا، دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ و همچنین دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ می باشد که قابلیت اتصال در منازل و انواع محل کار ها را دارد.  بازرگانی تکنودوربین در سراسر کشور ایران دارای نمایندگی فروش و نصب این برند محبوب بوده و به عرضه انواع دزدگیرهای منازل و پکیج دزدگیر اماکن ارزان قیمت می پردازد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید