دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مدار بسته کنترل با موبایل ریز S06

قیمت دوربین مدار بسته کنترل با موبایل ریز S06 در بازرگانی تکنو دوربین بانه نسبت به سایر مراکز فروش دوربین مداربسته مخفی کشور ارزان تر بوده و با لهترین شرایط به صورت عمده و خرده به فروش خواهد رسید. ریز ترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته مخفی وای فای دار فلتی با قابلیت ضبط صدا و همچنین قابلیت دید در شب را با مناسب ترین قیمت از بازرگانی تکنو دوربین بانه تهیه کنید. برای اطلاع از مشخصات کامل جدید ترین دوربین مداربسته رم خور شارژی ما را همراهی کنید.

قیمت دوربین مدار بسته کنترل با موبایل ریز

آیا می دانید کوچکترین دوربین مداربسته کنترل با موبایل کدام است؟

دوربین مداربسته ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید، دوربین بی سیم IP WIFI 1080p همراه با باطی قابل شارژ میباشد. این محصول جدید ترین دوربین مداربسته کوچک با قابلیت اتصال به وای فای می باشد که توسط این دوربین کاربر می تواند مکان مد نظر خود را به صورت شبانه روزی از طریق موبایل همراه خود کنترل کند. ماژول مانیتورینگ دوربین مداربسته شبکه S06 که به دوربین فلتی نیز معروف است، قابلیت پشتیبانی از رم میکرو را دارد تا از اتصال به دستگاه رکوردر NVR بی نیاز باشد. این محصول به باتری با ظرفیت بالا مجهز بوده و همچنین تصاویری که توسط این دوربین مداربسته به کاربر نمایش داده می شود دارای کیفیتی 2 مگاپیکسلی میباشد.
لازم است بدانید که این دوربین مداربسته وایرلس ریز را هم می توان مستقیما به پریز برق وصل کرد و هم اینکه از قبل آن را توسط شارژر، فول شارژ کرده و تا 3 ساعت برای فیلم برداری نامحسوس جاسازی کرد.
قیمت دوربین مدار بسته کنترل با موبایل ریز

مشخصات دوربین مداربسته کنترل از راه دور S06

  • کیفیت Full HD 1080
  • دارای ۲۵ فریم در ثانیه سرعت ضبط
  • دارای رزولوشن 1080 * 1280 پیکسل
  • دارای وای فای داخلی برای انتقال تصویر
  • فرمت فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه بصورت AVI
  • دارای قابلیت اتصال مستقیم گوشی به وای فای دوربین بدون نیاز به مودم ( Hotspot )
  • دارای قابلیت دید در شب تا مسافت 10 متر
  • دارای لنز ثابت
  • دارای باطری شارژی با کارکرد ۴-۵ ساعت بدون برق
  • ضبط تصاویر دوربین مخفی بیسیم بر روی رم بدون نیاز به دستگاه NVR
  • انتقال تصویر و صدا با کیفیت ۱۰۸۰p Full HD
  • دارای قابلیت ضبط صدا

قیمت دوربین مدار بسته کنترل با موبایل ریز

قیمت دوربین مدار بسته کنترل با موبایل ریز

امروزه همه کاربران به دنبال خرید دوربین مداربسته ای مخفی هستند که بتوانند آن را توسط گوشی همراه خود مدیریت کنند. دوربین مداربسته ای که امروزه به شما معرفی کردیم یکی از محبوب ترین دوربین های مداربسته مخفی است که امروزه دارای طرفداران زیادی در سراسر کشور می باشد. دوربین مداربسته کوچک ضبط صدا فلتی با کیفیت 2 مگاپیکسل را می توان به راحتی در هر جایی به راحتی جاسازی کرد از اینرو برای اعمال جاسوسی نیز می تواند بهترین گزینه باشد. برای خرید دوربین مداربسته رم خور وایرلس S06 با ارزان ترین قیمت می توانید به بزرگترین فروشگاه آنلاین وارد کننده دوربین مداربسته مخفی تکنو مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت خرید سایر دوربین های مداربسته متصل به اینترنت با ما تماس حاصل فرمائید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مدار بسته کنترل با موبایل ریز خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید