دوربین مدار بسته ahdدوربین مداربسته وریفوکال

قیمت دوربین مداربسته وریفوکال AHD ارزان

قیمت دوربین مداربسته وریفوکال AHD ارزان با لنز های متغییر قوی 2.8-12، 3.5-9 و 5-50 میلی متر. فروش ویژه دوربین مداربسته بولت با لنز قابل تغییر با قیمت فوق العاده در بازرگانی تکنودوربین بانه آغاز شد. انواع دوربین های Varifocal با برند های معتبر و اصلی را می توانید در بازرگانی تکنو دوربین بانه به قیمت نمایندگی خریداری کنید.

قیمت دوربین مداربسته وریفوکال

دوربین وریفوکال چیست؟

دوربین های مداربسته از لحاظ لنز و امکان تغییر فاصله کانونی به دو دسته تقسیم می کنند. لنزهای ثابت یا فیکس (Fix) که فقط در یک جهت فیلم می گیرند و لنزهای قابل تغییر یا وریفوکال (Varifocal). دوربین های وریفوکال به دوربین هایی گفته می شود که امکان تغییر فاصله کانونی لنز آن در بازه ای محدود برای هر کاربری فراهم است. و این قابلیت دوربین های وریفوکال اجازه می دهد که کاربر بتوانید زاویه دید دوربین خود را به دلخواه خودتنظیم کند.
رایج ترین لنزهایی که برای طراحی دوربین های وریفوکال بکار گرفته می شوند عبارتند از: 2.8-12، 3.5-9 و 5-50 که بسته به نوع دوربین، تکنولوژی، برند و نوع لنز قیمت آن ها کاملا متفاوت است.

قیمت دوربین مداربسته وریفوکال

نحوه عملکرد دوربین های وریفوکال

طراحی دوربین های وریفوکال به این گونه است که زیر آنها دو پیچ جهت تنظیم لنز دوربین تعبیه شده است. عملکرد این دوربین مداربسته لنز متغیر به این صورت است که بوسیله این دو پیچ  میزان زوم دوربین را تنظیم می کنیم.
در ادامه به معرفی ارزان ترین دوربین مداربسته ahd وریفوکال می پردازیم:
  • کیفیت 2 مگاپیکسل 
  • رزولوشن 1080P پیکسل
  • تکنولوژی AHD
  • دارای لنز XM 320+2235
  • دارای قابلیت دید در شب تا 45 متر
  • دارای لنز متغیر  با فاصله کانونی 2.8-12
  • دارای کیس بزرگ
  • دارای بدنه فلزی

قیمت دوربین مداربسته وریفوکال

قیمت دوربین مداربسته وریفوکال

اگر قصد خرید دوربین مداربسته لنز متغیر با کیفیت فوق العاده و قیمتی ارزان را دارید، دوربین مداربسته آیمکس مدل 768 برای شما می تواند بهترین گزینه باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید