دوربین مدار بسته ahdدوربین مدار بسته PTZدوربین مداربسته

قیمت دوربینهای مداربسته گردان PTZ AHD

ارائه لیست آخرین قیمت دوربینهای مداربسته گردان PTZ AHD و همچنین دوربین های مداربسته mini PTZ در برندهای داهوا، هایک ویژن و … توسط بازرگانی تکنو دوربین انجام می پذیرد. خرید انواع دوربین های زوم دار و اسپید دام برای فضاهای داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت. برای اطلاع از جزئیات این دوربین ها ما را همراهی کنید.

قیمت دوربینهای مداربسته گردان

انواع دوربینهای مداربسته گردان PTZ AHD

دوربین های PTZ و mini PTZ در انواع مختلفی و با درجه زوم های متفاوتی تولید و وارد بازار می شوند که در زیر به معرفی آنها  میپردازیم:

  • دوربین مداربسته گردان PTZ AHD هایک ویژن مدل DS-2DE5220IW-AE
  • دوربین مداربسته گردان PTZ AHD داهوا مدل SD49225I-HC و SD59225I-HC
  • دوربین مداربسته گردان PTZ AHD تکنیکس VA-W1320D
  • دوربین مداربسته گردان PTZ AHD ویژن پلاس زوم دار

قیمت دوربینهای مداربسته گردان

دوربین های مداربسته گردان PTZ AHD به چه دوربین های گفته می شود؟

دوربین های مداربسته گردان گاهی اوقات با نام های دیگری مانند PTZ  خوانده می شوند. این نوع دوربین ها قابلیت چرخش 360 درجه به اطراف را داشته و همچنین توانایی زوم کردن روی یک شیء را به خوبی دارد. نحوه کارکرد این دوربین ها به این صورت است که بوسیله یک اپراتور کنترل شده، به تمامی جهات می چرخد و زوم می کند.

دوستانه بهتون توصیه می کنم اگه نمی خواهید زوم کنید این دوربین را نگیرید. چراکه اگر نتوانید برای دوربین های اسپید دام مانند یک کنترل کننده عمل کنید، دوربین تنها نقش یک دوربین عادی را دارد. بنابراین اگر در مکان مد نظرتون امنیت بسیار مهم است باید یک نفر را اسیر این دوربین کنید که دوربین را زوم کند و بچرخاند.

قیمت دوربینهای مداربسته گردان

قیمت دوربینهای مداربسته گردان PTZ AHD

دوربین مداربسته گردان PTZ AHD یکی از جدید ترین و پرکاربرد ترین دوربین های آنالوگ است. که برای امکان بسیار بزرگ مانند سوله ها، کارخانه ها و غیره می تواند به خوبی جوابگو باشد. فروشگاه مرکزی تکنو دوربین واردکننده مستقیم انواع دوربین های پی تی زد و اسپید دام در سراسر کشور می باشد. جهت اطلاع از قیمت دوربینهای مداربسته گردان و همچنین قیمت دوربین مداربسته AHD تکنیکس با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید