دوربین مدار بسته ahdدوربین مداربستهدوربین مداربسته زوم دار

قیمت دوربین مداربسته زوم دار AHD تکنیکس

قیمت دوربین مداربسته زوم دار AHD تکنیکس کیفیت بالا در فروشگاه مرکزی تکنو دوربین بسیار پایین بوده چراکه نمایندگی منصوری در بانه واردکننده مستقیم دوربین مداربسته های ای اچ دی میباشد. خرید ارزان انواع دوربین های مداربسته آنالوگ با رزولوشن و دقت وضوح بسیار بالا همراه با گارانتی معتبر شرکتی.

قیمت دوربین مداربسته زوم دار

دوربین مداربسته زوم دار AHD

نسل اول دوربین های مداربسته AHD، دوربین هایی با کیفیت 1 مگاپیکسل بودند که تصاویر را با رزولوشن (720P) ذخیره می کردند. سری بعد از دوربین های 1 مگاپیکسلی آنالوگ، دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسلی با رزولوشن (1080P) بوده و در حال حاضر دوربین های مداربسته 3 مگاپیکسل، 4 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل هستند.

با توجه مکان مورد استفاده این دوربین ها و همچنین میزان کیفیت مد نظر کاربر در انواع متفاوتی از جمله دوربین مداربسته اسپید دام، بولت موتورایز، مینی PTZ ساخته می شوند. از قابلیت های ویژه ای که این دوربین های کیفیت بالا دارند توانایی زوم کردن روی تصاویر می باشد که درجه آنها بسته به کیفیت دوربین متغیرند که معمولا در رنج 4X تا 36X می باشد.

قیمت دوربین مداربسته زوم دار

دوربین مداربسته AHD چیست؟

تا حالا شندید به دوربین مداربسته ای بگن دوربین بی کیفیت ؟ این دوربین ها همون دوربین های مداربسته آنالوگ قدیمی هستند که کیفیت و رزولوشن بسیار پایینی داشتند، به طوریکه این معضل به بزرگترین نقطه ضعف این دوربین ها تبدیل شده بود چراکه گاهی اوقات به زور هم نمیشد افراد یا اشیاء تو تصویر را به خوبی تشخیص داد. با این حال شرکت های سازنده دوربین مداربسته های آنالوگ تحول بزرگی را در ساخت دوربین خود ایجاد کرده و با نام دوربین های مداربسته AHD یا Analog High Definition CCTV تولد و وارد بازار کردند.

قیمت دوربین مداربسته زوم دار

قیمت دوربین مداربسته زوم دار AHD تکنیکس

فروش استثنایی انواع دوربین های مداربسته با قابلیت زوم بالا در مرکز فروش منصوری بانه همراه با تخفیف ویژه آغاز شد. جهت دریافت آخرین قیمت دوربین های مداربسته ای اچ دی هایک ویژن، داهوا، تکنیکس، آیمکس و غیره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید