جی ام کا 910دزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰

قیمت دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰ در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. یک معیار مهم و ضروری در اماکن مختلف حفظ امنیت می باشد. زیرا نرخ تخلفات روز به روز در حال افزایش است. با این حال باید در هر مکانی جهت جلوگیری از این رویداد های ناخوشایند، یک سیستم ضد سرقت مناسب تعبیه گردد. لذا برترین محصول در این رابطه، دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰ است که از ویژگی های مهم و مفید بهره می برد و برای همه مناطق مناسب می باشد. همچنین با قابلیت های ممتازی که دارد، می تواند در بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیاز های امنیتی کاربران خود در همه جا باشد. این محصول دارای ویژگی تماس صوتی و ارسال پیامک است و همچنین به یکسری امکانات دیگر مجهز است.

جهت آشنایی بیشتر با این سیستم مرکزی سیمکارتی gmk همراه ما باشید:

قیمت دزدگیر اماکن جی ام کا کد 910

دزدگیر اماکن gmk910

ابزارهای تکنولوژیکی زیادی برای اطمینان از ایمنی فضاهای زندگی اشخاص وجود دارد. در این راستا پرطرفدار ترین ها،  دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰ است که خدمات ممتازی را ارائه می دهد. این محصول با مکانیزم های هشدار دهنده ای که دارد مالکین را در اسرع وقت از وجود خطر آگاه می سازد. این محصول در صورت هر گونه احساس تهدید با شماره های مجازی که از قبل ذخیره شده است زنگ می زند. عملکرد این سیستم هشدار دهنده به گونه ای است که سیگنال های خود را به واحد مرکزی دستگاه منتقل می کند. در نتیجه به طور همزمان هم قادر به ایجاد آژیر خطر می باشد و هم با شما تماس می گیرد.

سنسور های این دزدگیر منازل جی ام کا جزء مهمترین این عنصر سیستم محسوب می شود. همچنین می توان آن ها را در هر ناحیه مورد نظر، در جاهای دلخواه و مطابق با اولویت کاربر قرار بگیرد. این دزدگیر اماکن سیمکارتی-خط ثابت جی ام کا مدل ۹۱۰ دارای تلفن کننده با اتصال به خط ثابت تلفن شهری یا روستایی می باشد. همچنین در صورت دسترسی غیر ممکن به تلفن ثابت در محیط، اصلا جای نگرانی ندارد. چراکه این سیستم دارای شیار سیم کارت است که می توانید با قرار دادن سیمکارت در این محصول از تماس های صوتی و پیام کوتاه آن در مواقع احساس تهدید بهره مند شوید.

قیمت دزدگیر اماکن جی ام کا کد 910

سیستم اعلان سرقت GMK مدل ۹۱۰

این سیستم اعلان سرقت GMK دارای ۸ عدد زون های بی سیم و سیمی با قابلیت تفکیک برای سه منطقه جداگانه است.  این سنسور ها که به راحتی قابل نصب هستند امنیت شما را افزایش می دهند و سعی می کنند از انواع موقعیت های خطرناک جلوگیری کنند. این دزدگیر امکان کنترل ۳ منطقه مجزا را به وسیله پیامک، تماس صوتی، ریموت از راه دور و برنامه هوشمند مخصوص موبایل را برای کاربران مجاز فراهم می کند. همچنین این دستگاه، دارای سرعت شماره گیری بی نهایت بالا تا میزان کمتر از ۲ ثانیه است تا کاربران در صورت رویدادهای ناگوار به سرعت مداخله کنند.

یکی از ویژگی های منخصر بفرد این دزدگیر منازل بی سیم جی ام کا سیستم حفاظتی sp می باشد که درجه بسیار بالایی از امنیت را در محیط مورد نظر فراهم می کند. چراکه قادر است تا در صورت قطع سیم بلندگو و آژیر خطر، تلفن کننده را فعال کند و مالکین را آگاه سازد.

قیمت دزدگیر اماکن جی ام کا کد 910

امکانات سیستم اعلام سرقت سیمکارتی و تلفن کننده جی ام کا مدل ۹۱۰

شما نه تنها قادر خواهید بود از راه دور از طریق پیامک به خاموش و روشن کردن دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰ بپردازید، بلکه حتی این امکان برای شما فراهم است تا زمان فعال و غیر فعال شدن را به صورت خودکار در زمان دلخواه تنظیم کنید. همچنین در مواقعی که شخصی اقدام به فعال یا غیرفعال کردن دستگاه از راه دور کند، این دزدگیر قادر است تا شماره آن شخص را برای مالک ارسال کند. در مواقعی هم که فراموش کرده اید دزدگیر را روشن کنید نگران نباشید زیرا به شما هشدار می دهد و شما را آگاه می سازد.

از دیگر امکانات عالی سیستم اعلام سرقت سیمکارتی و تلفن کننده جی ام کا مدل ۹۱۰ عبارتند از: قابلیت اضافه، ویرایش و حذف مخاطبین مجاز از راه دور از طریق پیام کوتاه یا برنامه هوشمند مخصوص موبایل، قابلیت هشدار به مالک در مواقعی که شارژ سیمکارت کمتر از هزار تومن باشد، قابلیت شارژ سیمکارت از راه دور، قابلیت اطلاع رسانی در صورت قطع برق یا اختلال در باتری داخلی، امکان ضبط دو پیام جداگانه برای اعلان دزدی و حریق، دارای قابلیت تبدیل هر زون به ۲۴ ساعته، تأخیری، دینگ دانگ، فوری و غیره، قابلیت گزارش ورود و خروج سایر اعضا به مدیر مربوطه و غیره.

قیمت دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰

قیمت دزدگیر اماکن جی ام کا کد ۹۱۰

دزدگیر جی ام کا کد ۹۱۰ از دسته پر طرفدار ترین سیستم های اعلام سرقت اماکن می باشد که قابلیت نصب در مکان های دور دست از جمله باغ ها، تالار ها، خانه ها و غیره را دارد. این دزدگیر هم از سیمکارت و هم از خط تلفن ثابت به خوبی پشتیبانی می کند. شما می توانید سیستم اعلام سرقت gmk 910 را با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید