ups دوربین مداربسته

فروش ups 12 ولت دوربین مداربسته

Ups 12 ولت دوربین مداربسته یا منبع تغذیه برق اضطراری برای مواقعی که برق قطع می شود کاربرد دارد. این وسیله می تواند تا 2 ساعت برق دوربین را تامین کند و از خاموش شدن آن جلوگیری کند. انواع یو پی اس در فروشگاه ما به فروش می رسد.

یو پی اس دوربین مداربسته چیست؟

یو پی اس (ups) در واقع یک منبع تغذیه است که می تواند به راحتی زمانی که برق قطع می شود، تا 2 ساعت برق مورد نیاز دوربین های مداربسته و همچنین دستگاه دی وی آر آن ها را به طور همزمان تامین کند.

انواع ups

یو پی اس ها با توجه به نیاز شما و زمانی که می خواهید دوربین ها روشن بمانند طراحی می شوند. برای مثال توان یو پی اس ها از 10 آمپر شروع می شوند و هر چه قدر که تعداد آمپر ها بالا تر بروند مدت زمانی که دوربین مداربسته شما روشن می ماند بالاتر می رود.

 یو پی اس 12 ولت دوربین مداربسته

برای مصارف معمول و خانگی این نوع یو پی اس هم از قیمت عالی و هم از کیفیت بی نظیری برخوردار است. این یو پی اس می تواند به راحتی برق دوربین مداربسته شما را تا 2 ساعت تامین کند.

مشخصات یو پی اس 12 ولت

  • دارای پاور داخلی 10 آمپر
  • دارای باطری داخلی
  • 5 خروجی محافظت شده
  • دارای فیوز
  • قابلیت پشتیبانی از 1 دستگاه دی وی آر
  • قابلیت پشتیبانی از 4 دوربین مداربسته

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]توجه داشته باشید هر چه تعداد دوربین های شما بیشتر باشد به یو پی اسی با آمپر بالاتر نیاز دارید. برای مثال برای تامین برق بیش از 4 دوربین و 1 دستگاه دی وی آر نیازمند تهیه یک یو پی اس 15 آمپری هستید. [/box]

ups 12 ولت دوربین مداربسته

خرید انواع ups ارزان قیمت

با توجه به نیاز امروزه به دوربین های مداربسته ملزومات آن ها نیز بیش از پیش مورد نیاز هستند. یکی از ملزومات مهم نیز همین یو پی اس ها هستند. اگر می خواهید برای دوربین های مداربسته خود یک منبع تغذیه ارزان قیمت و با کیفیت تهیه کنید و یا به دیگر لوازم جانبی دوربین مداربسته احتیاج دارید برای خرید و مشاوره با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09186665308

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید