دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته وای فای

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک وای فای

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک در انواع مختلف تحت شبکه وای فای، سوزنی، پین هول، مخفی و آداپتوری انجام می شود. ریزترین دوربین مداربسته های دیجیتالی با میکروفن و باطری داخلی را به در تعداد بالا و تک محصول نیز می توانید خریداری نمایید. دوربین های مداربسته کوچک متصل به اینترنت دارای مدل های فراوانی هستند که هر کدام برای منظوری خاص طراحی شده است. ما در ادامه قصد داریم شما را با این دسته از دوربین های جاسوسی بیشتر آشنا سازیم.

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک

معرفی دوربین مخفی بی سیم s06 شارژی:

دوربین مخفی بی سیم s06 شارژی از جمله کوچک ترین دوربین های جهان به شمار می رود که آمار استفاده از این مدل در شرایط مختلف بسیار گسترده است. چراکه این دوربین دارای کارکرد کاملاً مستقل است. به گونه ای که نیازی به کابل کشی ها و اتصال به دستگاه های ضبط کننده ندارد. این دوربین مداربسته باتری خور فلتی دارای اشکال خیلی ریز و غیر قابل تشخیص است که به راحتی در داخل لوازم و اجسام روزمره زندگی جاسازی می شود. با این وجود قادر به ضبط و تصویر برداری های کاملاً مخفی است. از این رو بیشتر برای کارهای مراقبتی یا افشای جرم و جنایت مورد استفاده قرار می گیرد.  دوربین فلتی s06 وای فای دارای رزولوشن تصویر ۱۲ مگاپیکسل و نرخ فیلم برداری ۳۰ فریم بر ثانیه می باشد.

به وسیله این ویژگی شما می توانید حتی از فواصل دور هم به تشخیص چهره اشخاص و خواندن پلاک های وسایل نقلیه بدون نویز به صورت بسیار شفاف بپردازید. همچنین به قابلیت ضبط صدا هنگام فیلمبرداری مجهز است که درک بهتری از رویداد ها را می توانید بدست بیاورید. این دوربین خیلی کوچک رم خور فلتی دارای قابلیت انتقال تصویر p2p است. به این معنی تنها با اتصال به شبکه اینترنت شما می توانید در هر کجای کره زمین از طریق گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود شاهد ویدیو های آنلاین محیط مربوطه خود باشید.

دوربین جاسوسی رم خور فلتی

در صورتی که بخواهید دوباره فیلم های گرفته شده این دوربین را بازنگری کنید می توانید به کارت حافظه داخلی رجوع کنید. زیرا این دوربین کوچک مخفی از مدل های رم خور است و حجم زیادی از فایل ها و اطلاعات را سقف‌ظرفیت ۱۲۸ گیگ به مدت زمان طولانی ذخیره می کند. این دوربین ریز وای فای از مدل های جیبی یا قابل حمل است زیرا انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم یونی تغذیه می کند. این باتری قادر به ضبط ۹۰ دقیقه ای پس از هر بار شارژ است. برای همین این دوربین جاسوسی را حتی می توانید داخل جیب پیراهن خود مخفی و در همه جا جهت مراقبت های شخصی همراه داشته باشید. در کنار همه ی این ویژگی های برتر، قابلیت سنسور حساس به حرکت به ارزش های این دوربین فلتی جیبی افزوده است.

به وسیله این ویژگی دوربین تنها با تشخیص حرکت شروع به ضبط می کند و می تواند فضای بیشتری از شارژ باتری و کارت حافظه را نگه دارد.

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک

معرفی دوربین مخفی کوچک بند انگشتی:

دوربین مخفی کوچک بند انگشتی یکی از مدل های مقرون به صرفه و‌درعین حال بسیار کاربردی هم نیز می باشد. این دوربین های از مدل های ahd است که برخلاف دوربین های باتری خور وابسته به سیمکشی و دستگاه ضبط کننده دی وی آر است. شما می توانید به وسیله این دوربین مخفی خیلی کوچک کابلی ضبط های واضح ۲۴ ساعت شبانه روز در محیط داشته باشید. این دوربین دارای کیفیت تصویر ۱۰۸۰p Full HD است که تصاویر شفافی را در محدوده دید خود ضبط می کند. همچنین دارای ظاهر خیلی ریز است که با نصب در اتاق بچه یا دفتر کار متوجه رفتار پرستار بچه یا کارکنان به صورت بسیار نامحسوس خواهید شد.

این دوربین مخفی کوچک بند انگشتی AHD ۲ مگاپیکسل، دارای قابلیت استراق سمع است. زیرا از میکروفون قدرتمند بهره می برد و به شنود صدای محیط به صورت بسیار واضح می پردازد. از دیگر آپشن های ویژه این محصول که بسیار کارآمد است، قابلیت دید در شب تا متراژ بالا است.

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک

انواع دوربین مداربسته خیلی کوچک

مدل هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم از پر طرفدارترین دوربین مداربسته های شرکت ایران سکیورتی هستند.

  1. دوربین مخفی کوچک وایرلس
  2. دوربین مخفی مینیاتوری
  3. دوربین مداربسته مخفی وای فای کوچک wifi مدل irh112 f
  4. دوربین مخفی کوچک وای فای s06
  5. دوربین مدار بسته مخفی پین هول کوچک
  6. دوربین مخفی کوچک رم خور
  7. دوربین مخفی کوچک خودکاری
  8. دوربین مخفی کوچک سیم کارت خور
  9. دوربین مخفی کوچک برای ماشین
  10. دوربین مخفی کوچک با قابلیت ضبط

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک

شرکت بازرگانی تکنو دوربین با توجه به نیاز مردم به دوربین مداربسته های ریز، اقدام به فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک کرده است. این دوربین مداربسته ها دارای وای فای داخلی بوده و تصاویر را به راحتی به تلفن شما ارسال می کنند. ویژگی دوربین مداربسته خیلی کوچک این است که می توانید در هر جایی که خواستید آن را نصب کنید بدون این که کسی از وجود آن خبر داشته باشد. میکروفن داخلی دوربین به شما امکان ضبط صدا و تصویر به صورت همزمان را می دهد.

اگر از جمله کسانی هستید که به خرید دوربین مخفی خیلی کوچک علاقه دارید می توانید با مرکز فروش شرکت ایران سکیورتی تماس حاصل کنید. متخصصان خبره ما در انتخاب دوربین مداربسته مناسب شما را راهنمایی خواهند کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید