دوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین فلتی s06

خرید دوربین فلتی s06 با بهترین شرایط در فروشگاه دوربین مداربسته مخفی بانه امکان پذیر است. دوربین مداربسته فلتی، کوچکترین دوربین مخفی بی سیم است که دارای کیفیت فوق العاده و همچنین اندازه بسیار ریز جهت جاسازی است. این دوربین مخفی جاسوسی رم خور بوده و برای نصب و راه اندازی آن نیازی به تجهیزات جانبی نمی باشد. دوربین مداربسته مخفی s06 دارای سنسور تشخیص حرکت بوده و این از پر شدن بی مورد رم و همچنین اتمام باطری دوربین جلوگیری می کند.

خرید دوربین فلتی s06

دوربین وای فای دار رم خور فلتی

یکی از محبوبیت های کاربردی دوربین مداربسته جاسوسی خیلی ریز فلتی وای فای، کیفیت و رزولوشن تصویر آن می باشد. رزولوشن لنز آن نسبت به اندازه کوچک آن بسیار فوق العاده است چراکه در روز قادر به فیلمبرداری های بسیار مشخص و خوانا است. این کیفیت تصویر به میزان ۴k است که حتی تصاویر واضح و قابل تشخیص پلاک ماشین و موتور های در حال حرکت را هم ضبط می کند. دوربین مداربسته رم خور فلتی s06، از مدل های وایرلس است. به این معنی بدون نیاز به قطعات اضافی ضبط کننده یا کابل کشی می تواند فیلمبرداری کند.

این دوربین انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری از مدل لیتیوم یونی تغذیه می کند. این باتری ماندگاری طولانی مدتی دارد و می تواند بعد از هربار شارژ به مدت ۲ ساعت کار کند. پورت USB بر روی بدنه این دوربین قابلیت شارژ آن را فراهم می کند. بنابراین به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد.

درنتیجه اشخاص می توانند آن را با خود به همه جا حمل کنند‌. به همین دلیل است که گاهی از این دوربین مداربسته بسیار کوچک فلتی ۱۰ مگاپیکسل به عنوان دوربین ورزشی یاد می شود. لازم به ذکر است این دوربین بسیار ریز فلتی شارژی دارای یک سر usb است تا زمان پر شدن حافظه و یا پخش تصاویر به کامپیوتر متصل کنیم.

خرید دوربین فلتی s06

دوربین مداربسته ریز باتری دار s06

هر قدمی را که بر میدارید می توانید با انتخاب این دوربین مداربسته ریز باتری دار ضبط و ثبت کنید. همچنین هر صدایی که در محیط باشد یا هر تصویری را که دیده می شود از طریق این محصول در رم آن ذخیره می شود. چراکه به میکروفون داخلی مجهز است. این میکروفون دارای حساسیت بالا و قدرتمند است که به شنود محیط تا فاصله زیاد می پردازد. پشتیبانی از کارت حافظه این دوربین، می تواند مدارک زیادی را در محل حادثه ذخیره کند. دغدغه اصلی والدین مشاغل فراهم کردن یک امنیت کامل و آسودگی راحت جهت مراقبت از کودکان هنگام دور بودن از محیط خانه می باشد.

این دوربین مداربسته فاقد سیم مخفی فلتی وای فای s06 می تواند به صورت مخفیانه در اتاق کودک نصب شود و همه ی فیلم های واضح پرستار بچه و نحوه رفتار او را به وضوخ برای کاربران فراهم کند. همانطور که گفته شد این دوربین مداربسته کوچک فلتی از مدل های بیسیم است که نصب و راه اندازی فوق العاده آسانی دارد. همچنین از سری دسته های تحت شبکه است که از برنامه اپلیکشن هوشمند رایگان پشتیبانی می کند. به این معنی با نصب این برنامه بر روی گوشی های هوشمند یا حتی کامپیوتر ها، کاربران می توانند از طریق آن با فیلمبرداری ها و عکس های آنلاین و مستقیم محیط مربوطه را در هر کجای جهان که باشند، مشاهده کنند.

خرید دوربین فلتی s06

دوربین مداربسته بند انگشتی خیلی ریز متصل به اینترنت

دوربین مداربسته بند انگشتی خیلی ریز متصل به اینترنت، فاقد قابلیت دید در شب است، لذا اگر می خواهید دوربین مداربسته مخفی جهت فیلم برداری در شب تهیه کنید، این دوربین ریز جاسوسی مناسب نمی باشد. نکته قابل توجه این است که دوربین فلتی با مدل دید در شب نیز در بازار موجود است. این مدل دارای ۶ عدد ال ای دی مادون قرمز است که سر لنز آن مقداری بزرگتر است.

سنسور حساس به حرکت این دوربین مخفی فلتی ۱۰ مگاپیکسل نه تنها موجب صرفه جویی در فضای باتری و کارت حافظه می شود. بلکه می تواند به عنوان یک دزدگیر قابل اطمینان عمل کند. چراکه با تشخیص حرکت در محیط مورد نظر بلافاصله برای کاربران از راه دور اعلان می فرست‌د.

خرید دوربین فلتی s06

خرید دوربین فلتی s06

گاهی اوقات برای جمع آوری مدارک در رویداد ها و یا همچین ثابت کردن این اتفاقات در محیط باید یک دوربین قابل پنهان شدن با کیفیت عالی داشته باشید. در این راستا برترین انتخاب، دوربین مداربسته مخفی بیسیم  فلتی s06 می باشد که جزء کوچکترین دوربین های جهان است. با داشتن این دوربین کسی به آن شک نمی کند چراکه از طراحی کاملا کوچک و ریز بهره می برد. ویژگی های این مدار دوربین ریز فلتی بسیار شگفت انگیز و در نوع خود بی نظیر است. همچنین نیاز هر کاربری را در انواع موقعیت های مختلف به بهترین نحو ممکن تأمین می کند.

از آپشن های ویژه این دوربین مخفی بدون سیم فلتی شارژی می توان به قابلیت حمل، قابلیت انتقال تصاویر زنده از راه دور، باتری خور، رم خور، ویژگی سنسور ضبط صدا، سازگاری با کارت حافظه، دید در شب، سنسور حساس به حرکت و غیره اشاره کرد. این دوبین مداربسته مخفی بیسیم وای فای دار و انواع دوربین متصل به اینترنت را می توانید با قیمتی شگفت انگیز از فروشگاه تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید