دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم مدل فلتی

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم مدل فلتی به صورت ارزان را تنها از نمایندگی های تکنودوربین دریافت کنید. این دوربین از دسته دوربین های بسیار ریز با قابلیت ضبط صدا، پشتیبانی از کارت حافظه و امکانات دیگر است که سبب محبوبیت بالایی در میان کاربران شده است. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته بسیار کوچک بدون سیم فلتی s06 می پردازیم:

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

ریز ترین دوربین مخفی وایرلس متصل به موبایل

قبل از هر چیزی باید بگوئیم که ریز ترین دوربین مخفی بی سیم مدل فلتی با موبایل هوشمند از راه دور قابل کنترل است. همچنین با طراحی کوچکی که دارد، می توان از آن حتی در مکان هایی که تمایل به نمایش گذاشتن آن ندارید، استفاده کرد.

یکی از محبوب ترین آپشن ها که موجب شده است این دوربین مداربسته بسیار ریز شارژی فلتی s06 انتخاب بیشتر کاربران قرار بگیرد، رزولوشن کیفیت تصویر ۱۲ مگاپیکسل است که تصاویر اشخاص و اشیاء را به صورت بسیار طبیعی و شفاف ضبط می کند. به گونه ای که حتی قادر می باشد نوشته های متنی و پلاک ماشین ها را در هر موقعیتی تشخیص دهد.

به علاوه با نصب این دوربین در هرکجای محیط از یک نقطه می توانید، کل اتاق را به صورت همه جانبه تماشا کنید، به صدای محیط گوش دهید و صدای خود را از طریق اسپیکر دوربین منتقل کنید.

برای ضبط و ذخیره سازی تصاویر، باید کارت حافظه را در داخل دوربین مخفی کوچک وای فای وارد کنید تا حجم و مقدار زیادی از گرفته ها با وضوح بسیار بالا داخل آن ذخیره و نگه داری شود.

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

دوربین جاسوسی وای فای فلتی

دوربین فاقد سیم فلتی رم خور ریز را می توانید با خود به هرجا که بروید حمل کنید درنتیجه با دارا بودن باتری قدرتمند لیتیومی که دارد می تواند ساعت ها به فیلمبرداری بپردازد. ازهمین رو تجربه متفاوتی را به شما ارائه می دهد و می تواند همراه دوچرخه سواران یا چتر بازان و کوهنوردان و غیره به ضبط مناظر زیبای طبیعت بپردازد. به علاوه این دوربین IP بی سیم به شما امکان می دهد آنچه را که در داخل خانه یا محل کار شما اتفاق می افتد را در زمان واقعی حتی در تعطیلات یا در یک سفر کاری سریع مشاهده کنید. با استفاده از IOS و تلفن های هوشمند Android از طریق APP ( برنامه هوشمند ) می توان به نمای از راه دور دسترسی پیدا کرد و فیلم های واضح را مشاهده کرد.

یکی از امکاناتی که موجب می شود دوربین ریز جاسوسی وای فای فلتی در پرشدن زود هنگام کارت حافظه و خالی شدن شارژ باتری داخلی صرفه جویی کند، عملکرد تشخیص حرکت است که با قرار دادن دوربین در حالت آماده باش، می تواند هر شخصی را که در دوربین حرکت می کند ضبط کند.

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

قیمت کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

تکنو دوربین وارد کننده دنیایی از مدل های متنوع دوربین مخفی جاسوسی می باشد که همه را با قیمتی باور نکردنی به نمایش گذاشته است. شما می توانید این مدل دوربین و دوربین های مداربسته مخفی بی سیم را با قیمت بسیار ارزان و گارانتی دو ساله از طریق فروشگاه آنلاین منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید