جی ام کا 910دزدگیر اماکن

فروش دزدگیر جی ام کا 910

فروش دزدگیر جی ام کا 910 با ارزان ترین قیمت توسط مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری امکان پذیر است. برای خرید بهترین دزدگیر اماکن جی ام کا می توانید همین الان با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. این سیستم اعلام سرقت را می توانید هم برای نظارت و برقراری امنیت خانه و هم برای محل کار نصب و راه اندازی کنید. سیستم ضد سرقت 910 gmk را در ادامه به طور کامل تشریح خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

دزدگیر اماکن جی ام کا ۹۱۰

سیستم ضد سرقت جی ام کا ۹۱۰ از دزدگیر های امنیتی می باشد که دارای شنود بسیار بالایی می باشد و از خط ثابت و سیم کارت پیروی می کند. در این سیستم م هشدار به صورت اس‌ام‌اس و یا تماس اعلام میشود و سرعت شماره گیری بسیار بالایی دارد، توانایی کنترل کردن سه ناحیه مجزا را با یک دستگاه دارد و دارای سیستم های پیشرفته محافظتی می باشد که در صورت قطع سیم بلندگو فعال می شود.

سیستم اعلام سرقت gmk 910 قابلیت جالبی دارد در صورتی که هنگام آماده شدن دزدگیر باید به اضافه ریموت حتماً باید از طریق sms و keypad غیر فعال شود. قابلیت پخش فوری الارم جهتی که قطع برق بشود توانایی ارسال دو پیام مجزا برای اعلام آتش سوزی یا سرقت را دارا می باشد. توانایی ذخیره ۶۰ حافظه که روی ال سی دی قابل نمایش است.

نکته: به طور کلی دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ مدل ۹۹۰ برای مکان های تجاری و مسکونی مناسب می باشد که دزدگیر دارای گارانتی یک ساله می باشد و بیمه نامه سرقت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان است.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

ویژگی های دزدگیر gmk910:

سیستم اعلام سرقت جی ام کا ۹۱۰ با نصب راحت امکان استفاده مختلف در اماکن و به خصوص مغازه ها دارد که میتوانید از هرگونه ورود و خروج و اقدام به سرقت مطلع شوید. این دستگاه یک سیستم اعلام سرقت است که می تواند اطلاعات ورود و خروج را از طریق تماس یا پیامک همانطور که گفته شد به شخص مدنظر هشدار دهد، همچنین دزدگیر قابلیت نصب خانگی دارد و شما می توانید امنیت خود را به دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ بسپارید و دیگر نگرانی از خطر های داخلی برای خانه خود و خطر های خارجی نداشته باشید. در ادامه ویژگی های بسیاری از این دزدگیر اماکن می پردازیم:

گزارش فعال شدن رله دربازکن در قالب پیامک فارسی، گزارش فعال شدن و غیر فعال شدن رله خروجی در قالب پیامک عدم مسدود شدن سیم کارت در صورت ارسال رمز شارژ سیم کارت دو پیام جداگانه را برای هشدار آتش و زنگ خطر سرقت ضبط میکند، در صورتی که هشدار فعال نشود به دلیل فراموشی پیام یادآور به مدیر ارسال میشود. ۲۰ حافظه بلندگو کاملاً هوشمند برای سرقت و هشدارهای حریق در دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ طراحی شده است و ۱۰ حافظه تماس از طریق GSM و ۱۰ حافظه تماس از طرق تلفن ثابت قرار گرفته شده است. در موارد دیگر باید گفت که این دستگاه توانایی ضبط رویدادها با ۶۰ حافظه قابل نمایش روی LCD دارد.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

امکانات سیستم ضدسرقت جی ام کا 910

  • تماس با دستگاه و کنترل از راه دور و کنترل توسط کلید داخلی و خارجی
  • کنترل ۳ دستگاه الکتریکی توسط پیام کوتاه، برنامه، اندروید
  • گزارش ورود و خروج محرمانه با صدا و از طریق پیامک کوتاه
  • اگر مبلغ شارژ کمتر از ۱۰۰۰ تومان باشد به مدیر اطلاع داده می شود
  • هشدار قطعی برق به عنوان سخنگو با تماس و پیام کوتاه
  • امکان شروع با هر نوع خط تلفنی
  • دارای ساعت دیجیتالی با تاریخ شمسی و روزهای هفته استراق سمع قوی و حساس
  • شماره تلفن شخصی که دستگاه را فعال و غیرفعال کرد از طریق پیامک کوتاه برای مدیر صددرصد ارسال میشود
  • تایمر رله خروجی دستگاه با احتمال فعال یا غیرفعال شدن رله در ساعات خاص
  • ویژگی جدید امنیتی (2 برابر محافظت): اگر این سیستم فعال شود در غیر این صورت
  • مسلح کردن زنگ هشدار علاوه بر ریموت باید از طریق پیام کوتاه یا صفحه کلید غیرفعال شود.
  • در غیر این صورت دستگاه هشدار دهنده شروع می شود با هیچ نوع مودم ADSL تداخل نکنید.
  • ویرایش شماره تلفن ، حذف و افزودن شماره تلفن از طریق پیام کوتاه (برنامه Android)

فروش دزدگیر جی ام کا 910

سیستم ضد سرقت جی ام کا 910

قابلیت گزارش از فعال شدن رله درب بازکن از طریق پیامک در دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ فراهم شده است و شما می توانید گزارش فعالیت رله خروجی را به وسیله پیامک به مدیر اصلی دستگاه ارسال کنید و زمانی که رمز شارژ برای سیم کارت درون دستگاه ارسال میکنید سیم کارت مسدود نمی شود و شما به راحتی می توانید هر زون دلخواه را به نرمالی کلوز، نرمالی اپن و زون ۲۴ ساعته تبدیل کنید.

قابلیت ست کردن تا ۱۵ عدد ریموت کنترل همراه راه و کد امنیتی مختص آن ها، توانایی دریافت کد امنیتی برای هر کدام از ریموت کنترل ها توسط gmk910 زمانی که دزدگیر فعال و غیرفعال شود به مدیر یک پیامک حاوی دزدگیر فعال شد یا دزدگیر غیر فعال شد ارسال میشود و قابلیت ضبط پیام داخل دستگاه به مدت ۳۰ ثانیه جهت تماس و اعلام هشدار و قابلیت ارسال پیامک حاوی تمامی رخدادهای که دستگاه در آنجا نصب شده است فراهم شده اند.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

سیستم امنیتی جی ام کا ۹۱۰ به نام های سیستم اعلام سرقت و سیستم ضد سرقت و دزدگیر خانگی و دزدگیر منزل معروف است. شما این دزدگیر امنیتی را میتوانید به راحتی راه اندازی کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید. برای سفارش و خرید انواع دزدگیرهای جی ام کا ۹۱۰ به صورت عمده و خرده هم اکنون با شماره های درج شده در این وبسایت بگیرید.

به دلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت آخرین ایست قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید