دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

مرکز فروش دوربین بی سیم کوچک

مرکز فروش دوربین بی سیم کوچک با ارزان ترین قیمت انواع دوربین های مداربسته مخفی را به نمایش گذاشته است.  دوربین های وایرلس کوچک از جمله دوربین های امنیتی هستند که در تامین امنیت محیط نقش بسزایی دارند. بسیاری از کاربران به دنبال خرید دوربینی هستند که بتواند امنیت اشان را تامین کند. پس انتخاب دوربین بی سیم کوچک، بهترین انتخاب است. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات جامعی در جهت خرید، نصب این دوربین ها در اختیار داشته باشید.

دوربین مخفی وایرلس

از دوربین های مخفی بیسیم برای نظارت بر خدماتی مانند پرستار بچه یا سالمند، استفاده در فیلمبرداری ها و عکاسی های ورزشی، تهیه فیلم از طبیعت و حیات وحش و نصب بر روی انواع پهپاد و کوادکوپتر، استفاده به عنوان دوربین نظارتی در شرایط خاص، استفاده در صنعت مانند خودروسازی، استفاده در داخل انواع دستگاه خودپرداز بانکی برای ثبت وقایع خاص، استفاده به عنوان دوربین دنده عقب ماشین تمامی مواردی که گفته شد استفاده آنها در راستای دوربین مدار بسته کوچک نیز هستتند. دوربین ریز جاسوسی با اینکه طرح ساده و وزن کوچک و سایز کوچکی که دارد بسیار کارآمد است و ما را در بسیاری از کارها یاری می رساند.

حالا در ادامه می خواهیم به یکی از مدل های دوربین مدار بسته کوچک بپردازیم که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و محبوبیت خود را در بین تمامی دوربین های مداربسته حفظ کرده است این دوربین به دوربین ماژولار فلتی S06 مشهور است.

مرکز فروش دوربین بی سیم کوچک

دوربین ریز جاسوسی ماژولار فلتی

دوربین ماژولار فلتی S06، دوربین ریز جاسوسی با لنز کوچک است که قابلیت فیلمبرداری مخفی و پنهان به صورت ۲۴ ساعته با باتری رگولاتوری ارائه می دهد. به آسانی می توانید این دوربین را از دید همگان مخفی نگه دارید و لنز این دوربین بسیار کوچک است، به اندازه یک دکمه لباس شماست. دوربین S06 متصل به IP و نمایش تصاویر بدون محدودیت مسافت، به روی تمام تلفن های همراه اندروید و IOS.

این دوربین فلتی رم خور ، قابل شارژ حتی در زمان فیلمبرداری است.دارای وا فای Wifi داخلی است که تا 15 متر پاسخگوی شماست. فیلمبرداری 1080P همراه با صدای واضح شما را شگفت زده خواهد کرد به طوری که می توانید یکی از حالت های (1080P-720P-480P) را برای فیلمبرداری انتخاب کنید.این دوربین کوچک قابلیت مدیریت کامل بر روی نرم افزار در تلفن های همراه اندروید و IOS را دارد.

کاربرد اصلی دوربین S06 در ساخت ربات ها و ماشین آلات مختلف میباشد از این جهت در صنعت به آن دوربین ماژولار تحت شبکه نیز گفته میشود.از این دوربین می توانید برای کنترل اتاق کودک و پرستار خود استفاده کنید و تصاویر زنده را بر روی موبایل خود به واسط رابط کاربری با Ip مخصوص دوربین است.دوربین کوچک و مخفی s06 را می توانید از جمله دوربین هایی بدانید که می توانید به صورت کاملا مخفی در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.در در ادمه به توانایی های این دوربین اشاره می کنیم.

مرکز فروش دوربین بی سیم کوچک

ویژگی‌های دوربین بی سیم کوچک

بنا به تولید مدلهای مختلف از دوربین S06 کیفیت تصاویر بسته به مدل دوربین قابل تغییر است. در این مدل دوربین کیفیت تصاویر فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه می باشد. این دوربین با کیفیت های دیگری همچون ۴۸۰p , ۷۲۰p در بازار موجود است و به انتخاب و هدف نوع انتخاب شما بستگی دارد. زاویه دید ۱۴۰ درجه این دوربین نسبتاً عالی است و فضای زیادی از محیط را برای فیلمبرداری تحت پوشش قرار می‌دهد.

قدرت عکس برداری این دوربین ۸ مگاپیکسل است که سنسور پردازش تصویر آن CMOS از مرغوب ترین سنسور های جهان است.

تشخیص حرکت

دوربین مداربسته S06 مجهز به سنسور تشخیص حرکت است و با قرارگیری در حالت آماده به کار به محض مشاهده کوچکترین حرکت شروع به فیلمبرداری می کند و یک پیام متنی را برای صاحب دوربین ارسال می‌کند و شما را در وجود حرکت مشکوک در محیط دوربین مطلع می کند.

مرکز فروش دوربین بی سیم کوچک

ارسال تصاویر زنده و ضبط شده

با تشکر از فناوری دسترسی آسان P2P ، لازم نیست تنظیمات Port Forwarding و DDNS را پیکربندی کنید. فقط کافی است که کد QR را در پایین دوربین اسکن کنید تا یک اتصال تلفنی هوشمند ایجاد شود یا UID را در برنامه CMS تایپ کنید تا از راه دور به آن دسترسی پیدا کنید.

ضبط صدا

دوربین S06 میکروفون بسیار کوچک و باکیفیت بالا که از نوع خازنی می باشد دارد و به طوری طراحی شده تا صدا های بزرگتر از 5db ‏را تا شعاع ۱۵ متری بخوبی پردازش کند.

وای فای wifi و p2p

برای مشاهده یازدهم که فیلم های زنده بعد از اتمام پیکربندی شبکه در برنامه تلفن هوشمند خود در حالت p2p محدودیتی را برای مسافت وجود ندارد و هر زمان که بخواهید می توانید فیلم های زنده را مشاهده یا ثبت کنید.

مرکز فروش دوربین بی سیم کوچک

مرکز فروش دوربین بی سیم کوچک

همراهانی که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید تمام ویژگی های دوربین مداربسته کوچک به شما توضیح داده شد و لازم به ذکر است که گفته شود این دوربین قابلیت بسیار کارآمدی دارد و می تواند شما را در بسیاری از پروژه هایی که میتوانید در امنیت خود تحت پوشش قرار دهید استفاده بکنید شما هم میخواهید برای محل کسب و کار زندگی و یا محیط خارجی و داخلی خود دوربین مداربسته تهیه کنید و دوربینی که قابل حمل باشد؟

من به شما دوربین مداربسته کوچک بیسیم را پیشنهاد میدهم مطمئن باشید با انتخاب این دوربین هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ کیفی با کیفیت بالایی روبه‌رو خواهید بود. فروشگاه تکنو دوربین سالهاست که در زمینه دوربین های مدار بسته به شما مردم عزیز خدمت می کند و شما می توانید انواع دوربین مخفی را از فروشگاه تکنو دوربین تهیه بکنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در وبسایت در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید