دوربین مداربسته فلش خور

خرید دوربین مداربسته فلش خور در انواع مختلف

خرید دوربین مداربسته فلش خور در انواع مختلف سیم کارت خور، دید در شب، قابلیت ضبط صدا، تحت شبکه و حسی. انواع دوربین مداربسته برند های معتبر داهوا، هایک ویژن، ساسمونگ، ریولینک، فوسکم، دی لینک، ورتینا و… با قیمت فوق العاده و تخفیف ویژه زمستانی .به طور کلی دوربین های مداربسته فلش خور یا رم خور یکی از مدل های محبوب میان کاربران است. چراکه قادر است شواهد رسمی و معتبری را در مواقع ناگوار جمع آوری و ارائه دهد. این مدل از دوربین ها دارای انواع متعددی است که در ادامه با برخی از آن ها آشنا می شویم:

دوربین مداربسته فلش خور

دوربین مداربسته فلش خور جزو دوربین مداربسته های کم هزینه و ارزان قیمت است. این نوع از دوربین مداربسته ها اغلب تحت شبکه هستند. با خرید یک دوربین فلش خور از خرید دستگاه دی وی آر و یا ان وی آر راحت می شوید. این نوع دوربین مداربسته با استفاده از اتصال به شبکه وای فای و با اینترنت سیمکارتی تصاویر را ارسال می کند.
قابلیت ویژه این نوع از دوربین مداربسته ها این است که تصاویر ضبط شده را درون حافظه خود بر روی یک فلش مموری ذخیره می کنند.

ویژگی های دوربین مداربسته فلش خور

  • بدون نیاز به کابل کشی
  • بدون نیاز به دستگاه دی وی آر DVR و ان وی آر NVR
  • قابلیت دید در شب
  • حساس به حرکت
  • قابلیت ضبط صدا
  • اتصال به شبکه
  • دارای نرم افزار مخصوص لپ تاپ، اندروید و آی او اس IOS
  • با قابلیت چرخشی
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارتدوربین مداربسته فلش خور

دوربین مداربسته مخفی بسیار کوچک وایرلس فلش خور:

دوربین های مخفی بی سیم کوچک فلتی یکی از مدل های رم خور است که امکانات پیشرفته ای دارند. این محصولات در انواع مدل ها عرضه می گردد که هرکدام مزایای زیادی دارند. یکی از ویژگی های بارز این دوربین های ریز، قابلیت ضبط و فیلم برداری نامحسوس برای کارهای مراقبتی و نظارتی می باشد. همچنین به دلیل ابعاد کوچک و حجم کمی که دارند به راحتی داخل اجسام روزمره زندگی پنهان می شوند و اطلاعات زیادی را داخل کارت حافظه خود ذخیره می کنند. همچنین به دلیل اینکه انرژی خود را از طریق باتری تأمین می کنند، می توانید به راحتی این دوربین ها را با خود به همه جا حمل کرد. برای ضبط تصاویر و ویدیو های بیشتر در کارت حافظه و همچنین مدت زمان کار کردن بیشتر، این دوربین های جاسوسی وایرلس دارای سنسور تشخیص حرکت هستند.

از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می توان به رزلوشن تصویر بالا، قابلیت دید در شب، ضبط صدای محیط و غیره اشاره کرد.

خرید دوربین مداربسته فلش خور

دوربین مداربسته خورشیدی بدون سیم رم خور:

دوربین مداربسته خورشیدی فاقد سیم از مدل های باتری خور است که انرژی مورد نیاز خود را از نور آفتاب تغذیه می کند‌. برای همین در رده سری مدل های مقرون به صرفه قرار گرفته است. این دوربین برای مناطق دور از دسترس برق طراحی شده است و از تکنولوژی تحت شبکه بهره می برد. برای خمین به راحتی با اتصال به شبکه وای فای ویدیو و تصاویر خود را از راه دور برای کاربران خویش به اشتراک می گذارد. این دوربین خورشیدی از سری مدل های فلش خور است که از کارت حافظه تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند. از دیگر آپشن های ویژه این دوربین مداربسته پنل دار، عبارتند از: قابلیت ذخیره سازی انرژی در فضای ابری، تشخیص حرکت، دید در شب، بدنه‌ فلزی ضد آب، قابلیت برقراری ارتباط صوتی دو نفره و غیره.

خرید دوربین مداربسته فلش خور

دوربین مداربسته مینی اسپید دام وای فای کارت حافظه دار:

دوربین مداربسته مینی اسپید دام از مدل های چرخشی است که نمای بسیار وسیعی را از اطراف و گوشه های محیط مورد نظر خود ضبط می کند. این دوربین برای فضاهای بیرونی طراحی شده است و در مقابل برف و باران کاملا مقاوم می باشد. این دوربین مداربسته اسپید دام چرخشی ۳۶۰ درجه، از هشت عدد ال ای دی جهت دید واضح در شب و تاریکی بهره می برد. همچنین دارای قابلیت بزرگنمایی عالی بدون از دست دادن افت کیفیت می باشد. از دیگر امکانات بی نظیر این دوربین، عبارتند از: پشتیبانی از کارت حافظه، انتقال ویدیو و تصاویر به صورت مستقیم از راه دور، قابلیت شنود و مکالمه و غیره.

خرید دوربین مداربسته فلش خور

دوربین مداربسته لامپی چشم ماهی بیسیم فلش خور:

دوربین مداربسته لامپی یکی از مدل های با لنز ۳۶۰ درجه است که نمای پانورامیک را از داخل محیط مربوطه ضبط می کند. این دوربین دارای درگاه میکرو sd با پشتیبانی از‌گنجایش ۶۴ گیگ برای حفظ و ذخیره اطلاعات کرفته شده می باشد. این دوربین طرح لامپ همانند یک دوربین مخفی در محیط عمل می کند زیرا اشخاص فرق این دوربین را با لامپ های معمولی تشخیص نمی دهند. مشخصات کلی دوربین مداربسته پانورامیک لامپی رم خور عبارتند از: قابلیت اتصال به اینترنت جهت فراهم کردن مشاهده از راه دور تصاویر محیط، قابلیت استراق سمع واضح، تشخیص حرکت، دید در شب، انتقال دو طرفه صدا و غیره.

خرید دوربین مداربسته فلش خور

دوربین مداربسته فلش خور ارزان

اگر می خواهید دوربین های مداربسته فلش خور ارزان خریداری کنید، پیشنهاد می کنم از محصولات ما دیدن نمایید. انواع دوربین مداربسته فلش خور ما با قیمت باورنکردنی و کیفیت عالی عرضه می شوند. برای سفارش محصول و دریافت لیست قیمت با متخصصان شرکت ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید