جی ام کا 910دزدگیر اماکن

خرید دزدگیر سیمکارتی gmk 910

خرید دزدگیر gmk 910 برای برقراری امنیت در خانه و آشیانه هایتان را حق خود بدانید. سیستم اعلام سرقت سیمکارتی ۹۱۰ جی ام کا، مهمترین مزیتی که دارد، پشتیبانی از سیم کارت های ایرانسل، همراه، رایتل و غیره جهت اطلاع رسانی بدون تاخیر به کاربر است. پس نیازی نیست برای نصب دزدگیر اماکن، مکان مد نظر شما به خط ثابت تلفن مجهز باشد. این دزدگیر منزل دو منظوره به خاطر ویژگی های فوق العاده ای که دارد تبدیل به یکی از پر فروش ترین سیستم های ضد سرقت در میان کاربران شده است. در ادامه با این سیستم بیشتر آشنا خواهیم شد.

خرید دزدگیر gmk 910

سیستم مرکزی تلفن کننده سیمکارتی جی ام کا مدل ۹۱۰

سیستم مرکزی تلفن کننده سیمکارتی جی ام کا مدل ۹۱۰، جزء رایج ترین راه ها برای محافظت از مال و حتی جان می باشد. این دزدگیر دارای قابلیت سازگاری با زون های باسیم و بی سیم است. از جمله کار هایی که می توان با خیال راحت به این دزدگیر سپرد، میتوان به مدیریت و کنترل در زمان واقعی فعالیت هایی مانند مزاحمان انسانی، آتش سوزی، دود و غیره از طریق این دزدگیر اشاره کر. این عوامل ناخوشایند در بیشتر موارد منجر به خسارات مالی زیادی در املاک و زندگی می شود. ازهمین رو طراحی و ساخت این دزدگیر منازل به گونه ای است که برای جلوگیری از این اتفاقات ناگوار در زمان واقعی عمل کند. شایان ذکر است این زون ها شامل سنسورهای تشخیص نفوذ، مانند فشار یا پدال، دود / آتش، گاز و حرکت و چشم و غیر می باشند.

خرید دزدگیر gmk 910

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۹۱۰

در راستای حفظ امنیت کامل و دقیق، این دزدگیر اماکن جی ام کا، از‌ مدل های دو منظوره است. به این معنی هم دارای ویژگی متصل شدن به تلفن ثابت محیط مربوطه است و هم دارای سازگاری با سیمکارت داخلی می باشد. در صورتی که محیط مورد نظر دور افتاده باشد و به امکانات تلفن خط ثابت مجهز نباشد، این مدل سیستم ضد سرقت، می تواند از طریق سیمکارت عمل کند. به عبارتی دیگر این سیستم دزدگیر منازل دستگاهی است که به لطف سنسورهایی که در ورودی فضاهای مختلف مانند خانه ها و محل های کار، یعنی درها و پنجره ها قرار می گیرد، امکان شناسایی حرکت و تبدیل آن به زنگ هشدار را فراهم می کند. به این معنی هنگامی که زنگ هشدار روشن می شود و احساس خطر می کند، اطلاعات از طریق تماس با صاحب ملک و سایر شماره های تماس از پیش تعیین شده ارائه می شود. این اطلاع رسانی در‌کمترین زمان ممکن شماره گیری را آغاز می کند‌.

همچنین با توجه به نوع سیگنال دریافت شده از صفحه هشدار واحد مرکزی، مشخص می شود که کدام واحد امنیتی یا سنسور در محیط تحریک شده است.

خرید دزدگیر gmk 910

سیستم ضد سرقت سیمکاتی gmk مدل ۹۱۰

یکی از اجزای سیستم ضد سرقت سیمکاتی gmk مدل ۹۱۰ واحد مرکزی می باشد. این واحد اصلی کنترل است که سیستم را اجرا، مدیریت و ارتباط برقرار می کند. به علاوه سیستم هشدار دهنده توسط کاربر با رمز عبور یا کنترل از راه دور فعال می شود. همچنین هنگام دسترسی غیرمجاز به پنل و این رمز عبورها بلافاصله به کاربران اطلاع می دهند. در صورت بروز هرگونه زنگ خطر از سنسورها؛ این آژیر دسی بل بسیار بالایی است که میزبان و افراد اطراف از آن واقعه مطلع می شوند.

کاربران مجاز می توانند در هرکجای دنیا که باشند و از راه دور از طریق پیامک به فعال کردن و غیر فعال کردن این سیستم اقدام کنند. شما می توانید ضبط پیام را به مدت ۳۰ ثانیه جهت اعلان دزدی به صورت سخنگو در این دزدگیر دو منظوره GMK فراهم کنید. به علاوه ارسال پیامک اعلان سرقت، شامل ارائه جزئیات محل مورد نظر می باشد.در صورتی که متخلفین قصد قطع برق سیستم ضد سرقت جی ام کا ۹۱۰ را در محیط داشته باشند، این دزدگیر قادر به اطلاع رسانی مالکین می باشند. همچنین هنگامی که شارژ اعتبار سیمکارت این دزدگیر رو به پایان شدن باشد این امکان برای شما فراهم است تا از راه دور از طریق پیامک یا اپلیکیشن هوشمند نسبت به شارژ آن اقدام کنید.

به طور کلی دزدگیر سیمکارتی gmk 910 برای محافظت از شما در برابر تهدیدات و حوادث اساسی در محیط مد نظر طراحی شده است. همچنین برای هرکدام موارد زون ها می توانید زنگ هشدارهای جداگانه دریافت کنید. از دیگر امکانات این سیستم مرکزی جی ام که به ارزش هایش افزوده است عبارتند از: قابلیت فعال کردن یا غیر فعال کردن یک وسیله برقی، باز کردن درب محیط مربوطه، گزارش ورود و خروج اعضا به مدیر مربوطه، ۱۰ حافظه سخنگو برای GSM و تلفن ثابت به صورت جداگانه، مجهز به صفحه نمایشگر ال سی دی در قابلیت زبان فارسی و غیره.

خرید دزدگیر gmk 910

خرید دزدگیر gmk 910

در عصر امروز استفاده از سیستم های هوشمند جهت فراهم کردن ایمنی کامل در اماکن مختلف کاربران، به یکی از سریعترین روش برای برقراری امنیت در جهان تبدیل شده است. ایده یک زندگی راحت و خیال آسوده در خانه ها و حتی دفاتر کار از دهه های گذشته مورد توجه قرار گرفته و برای این نیازها چاره ای مؤثر اندیشیده شده است. در این زمینه پیشنهاد مفید ما انتخاب یک دزدگیر اماکن می باشد. بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش تمامی محصولات جی ام کا همراه با گارانتی معتبر دو ساله می باشد. گفتنی است تنها محصول تخفیف خورده در حال حاضر دزدگیر جی ام کا gmk910 می باشد که با قیمتی باور نکردنی به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید