دوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته مخفی

مرکز خرید دوربین مدار بسته مخفی کوچک شارژی

مرکز خرید دوربین مدار بسته مخفی کوچک شارژی ، آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته کوچک باطری خور با ارزان ترین قیمت می باشد. امروزه دوربین های مداربسته مختلفی در بازار موجود است. اکثر آنها بی سیم هستند و دارای ابعاد ریزی هستند که می توانند تقریباً در هر نوع وسیله خانگی از یک گلدان گرفته تا یک اسباب بازی ها و عروسک ها پنهان شوند. برای همین استفاده از دوربین های مخفی کوچک شارژی رواج زیادی میان صاحبان ملک و کسب و کار یافته است. این محصولات دارای انواع مدل های متعددی هستند که هر کدام بسته به مدل مربوطه، از یکسری ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی بهره می برند. با این دسته دوربین ها امنیت و آرامش نصیب همگان خواهد شد.

در ادامه با ما باشید تا با محبوب ترین های دوربین مدار بسته مخفی کوچک شارژی بیشتر آشنا شوید:

مرکز خرید دوربین مدار بسته مخفی کوچک شارژی

دوربین مداربسته بسیار کوچک وایرلس فلتی

نصب و تعبیه دوربین مدار بسته مخفی فلتی شارژی در محیط، برای کسی قابل مشاهده نیست. زیرا از سایز خیلی کوچک بهره می برد‌. این مدل از دوربین مداربسته به راحتی قابل حمل است زیرا انرژی مورد نیاز خود را از باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر تغذیه می کند. این باتری با قابلیت شارژی که دارد می تواند به مدت زمان ۲ ساعت به صورت مداوم فیلم برداری کند. این دوربین در رزولوشن های تصویر ۲k, 8k و ۱۰۸۰p موجود می باشد که به وسیله آن می توانید ویدیو های بسیار واضحی را مشاهده کنید. قابلیت انتقال تصاویر زنده بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی کاربران از راه دور به صورت زنده از محبوبیت این دوربین جاسوسی فاقد سیم فلتی S06 می باشد.

همچنین از آپشن بازبینی وقایع و‌اطلاعات گرفته شده به وسیله کارت حافظه بهره می برد. این محصول نیازی به کابل کشی و دستگاه های ضبط کننده ویدیو ندارد و می توانید با خود در جلسات، بازرسی ها و یا مصاحبه ها به همراه داشته باشید. میکروفون کوچک و قدرتمندی که در این دوربین ریز وایرلس گنجانیده شده است می تواند به ضبط مکالمه های داخل محیط به صورت بسیار رسا بپردازد.

مرکز خرید دوربین مدار بسته مخفی کوچک شارژی

دوربین مداربسته شارژی مموری خور q7 مخفی

دوربین مداربسته شارژی مموری خور کیو هفت مخفی از دسته دوربین های دید در شب است که به وسیله ال ای دی های مادون قرمز خود می تواند به ثبت تصاویر باکیفیت حتی در تاریکی مطلق نیز بپردازد. همچنین می تواند به صورت همیشگی هرآنچه را که فیلم برداری می کند بر روی کارت حافظه ۳۲ گیگ خود ذخیره کند. این دوربین مداربسته بسیار کوچک باتری خور Q7 از اپلیکیشن مخصوص پشتیبانی می کند که بر روی موبایل کاربران قابل نصب می باشد. با این حال کاربران می توانند از طریق این برنامه هوشمند، هرجای دنیا که باشند، هر آنچه که در محیط به وقوع می پیوندد را در زمان واقعی تماشا کنند.

این دوربین از ویژگی کوچک و بسیار سبک بهره می برد. برای همین می توانید به صورت مخفی کنار تابلوی نقاشی محیط، لای میز، داخل جامدادی، داخل گاوصندوق و غیره استتار کنید. این محصول دارای قابلیت استراق سمع می باشد تا فیلم ها را همراه صدا ضبط کند. با اتصال پاور بانک به این دوربین جاسوسی می توانید از ضبط ۴ روز فیلم برداری بی وقفه آن بهره مند شوید. به علاوه با اتصال به برق مستقیم این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت دائمی از محیط فیلم برداری کنید.

مرکز خرید دوربین مدار بسته مخفی کوچک شارژی

دوربین جاسوسی بسیار ریز SQT رم خور

دوربین جاسوسی بسیار ریز SQT رم خور از ابعاد با قطر ۴ سانتیمتر و ارتفاع ۲ سانتیمتر بهره می برد. برای همین با قابلیت پنهان شدن در مکان ها، انتخاب مناسبی برای والدینی می باشند که می خواهند از رفتار پرستار کودک خود در طول روز آگاه شوند. کاربران این دوربین، می‌توانند تصاویر ویدیویی را به صورت زنده از طریق سیستم عامل های اندروید، آیفون و ویندوز دریافت کنند. این دوربین‌های جاسوسی مخفی به شما آرامش و اطمینان هنگام ترک خانه و یا محل کار می دهد. این دوربین مخفی شارژی دارای کیفیت تصویر ۴k است که به خوبی تصاویر سوژه مورد نظر را در ویدیو های خود نمایان می کند.

همچنین دارای قابلیت شنود واضح صدای محیط می باشد. باتری این مدل دوربین بسیار قدرتمند است که توانایی نگهداری شارژ را مدت زمان ۹۰ دقیقه فراهم می کند. گفتنی است بدانید قابلیت شارژ این باتری می تواند از طریق پاور بانک، شارژ موبایل کامپیوتر، لپ تاپ و یا شارژ فندکی خودرو باشد. سازگاری با کارت حافظه میکرو sd تا سقف گنجایش ۶۴ گیگ از امکانات عالی این محصول می‌ باشد. دوربین جاسوسی بسیار ریز SQT رم خور می تواند به عنوان یک دوربین ورزشی در مواقع پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری، موتور سواری و غیره کاربرد دارد.

مرکز خرید دوربین مدار بسته مخفی کوچک شارژی

مرکز خرید دوربین مدار بسته مخفی کوچک شارژی

انواع دوربین های مداربسته مخفی قیمت مناسب را می توانید از مرکز خرید دوربین مداربسته مخفی منصوری خریداری کنید. این فروشگاه وارد کننده و عرضه کننده عمده و خرده انواع دوربین های کوچک شارژی با بهترین قیمت می باشد. جدا از دوربین های مخفی رم خور نامبرده در بالا انواع و اقسام دوربین های ریز جاسوسی در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری موجود می باشد. لذا برای انتخاب های شما تنوع زیادی وجود دارد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید