دوربین مداربسته رم خوردوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مخفی رم خور در بازار

جهت استعلام قیمت دوربین مخفی رم خور در بازار با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. انواع دوربین های ریز جاسوسی مموری خور را می توانید با سایز های متفاوت و مدل های متنوع از این مرکز فروش خریداری کنید. دوربین های بسیار کوچک حافظه دار به دوربین های مخفی بیسیمی گفته می شود که برای ضبط و ذخیره سازی تصاویر نیازی به هیچ کونه لوازم جانبی و کابل کشی های طولانی و هزینه بردار ندارد. بلکه تنها با شارژ یک باتری می توانید به مدت ۴ الی ۵ ساعت به صورت بی وقفه ضبط فیلم کرد.

در اینجا ما به معرفی سه مدل پرفروش دوربین مداربسته مخفی بیسیم کیو هفت، دوربین مداربسته وایرلس وای فای sqt و دوربین مداربسته رم خور sq11 می پردازیم:

قیمت دوربین مخفی رم خور

دوربین مداربسته مخفی حافظه دار Q7

دوربین مداربسته مخفی بیسیم کیو هفت، از مدل های دید در شب است که با مجهز بودن به آپشن های مدرن، برای ضبط فیلم های پنهان امکان نظارت ویدئویی از وضعیت را که توسط دیگران قابل مشاهده نیست، فراهم می کند. برد وای فای این دوربین خیلی قدرتمند است و می تواند از راه دور بدون ایجاد نویز، ویدیو و ضبط شده های خود را برای کاربران خود فراهم می کند. علاوه براین از مدل های بدون سیم است که به راحتی می توان با خود به همه جا حمل کرد و از آن به عنوان یک دوربین مداربسته ورزشی استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این دوربین، قابلیت رزولوشن فول اچ دی است که تصاویر بسیار دقیق و واضح را هم در روز و هم در نبودن نور کافی فراهم می کند.

پشتیبانی از کارت حافظه یکی از امکانات دوربین مداربسته کوچک شارژی بیسیم q7 است که تمام گرفته شده های خود را با قابلیت اطمینان داخل آن ذخیره می کند. این دوربین همراه فناوری سنسور حساس به حرکت و قابلیت شنود صدای محیط ارائه می گردد.

قیمت دوربین مخفی رم خور

دوربین مداربسته کوچک مغناطیسی SQT

دوربین مداربسته وایرلس وای فای sqt، به گونه ای طراحی شده است که برای دیگران کاملاً نامرئی است. در این صورت، مهاجمان حتی حدس نمی زنند که در میدان دید دوربین قرار دارند. این نوع دوربین مخفی از یک شبکه Wi-Fi برای انتقال سیگنال استفاده می کنند که با کمک آن تصویر به کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه هوشمند منتقل می شود. این دوربین منبع تغذیه خود به صورت باتری و همچنین قابلیت تأمین انرژی از‌طریق باتری را دارد. برای افزایش ده برابری زمان کار می توانید این دوربین را به پاور بانک متصل کنید. شما می توانید مکان های بسیار متنوعی را برای نصب دوربین مداربسته بیسیم باتری خور sqt در نظر بگیرید. نکته اصلی این است که باید گوشه های خلوتی را پیدا کنید که در آن به چشم نمی آید. غالباً چنین دوربین هایی به راحتی داخل هر چیزی در محیط جاسازی می شود.

همچنین شما می توانید بعدها به تمام فیلم و صداهای محیط از طریق مموری رم داخلی این دوربین دسترسی داشته باشید. با قابلیت حساس به حرکت این دوربین جاسوسی می توانی فضای کارت حافظه و باتری را نگه دارید.

قیمت دوربین مخفی رم خور

دوربین مداربسته کوچک رم خور sq11

اندازه کوچک دوربین مداربسته رم خور sq11 و همچنین نبود سیم است که به آن امکان می دهد بدون هیچ مشکلی به عنوان دوربین مخفی استفاده شود. بنابراین می توان آن را به راحتی در هر وسیله خانگی پنهان کرد و نبود سیم های قابل مشاهده، تشخیص این دوربین را دشوار می کند. این دوربین از سری های تحت شبکه است که شما امکان می دهند یک اتاق خاص را در زمان واقعی کنترل کنید. برای این کار می توانید از کامپیوتر شخصی، گوشی هوشمند و تبلت استفاده کنید. در حال حاضر، می توانید از هرکجا که باشید فیلم های محیط را به صورت زنده تماشا کنید. این دوربین مداربسته جاسوسی وای فای مجهز به سنسور تشخیص حرکت می باشد که امکان ضبط را تنها بر اساس رویدادها را فراهم می کند. در این صورت کارت حافظه به شما امکان می دهد تعداد بیشتری فیلم کوتاه را ذخیره کنید.

این دوربین مداربسته بدون سیم جاسوسی کوچک مدل اس کیو ۱۱، دارای باتری قدرتمند لیتیوم است که از عمر فیلمبرداری ۲ ساعت بهره می برد. همچنین از مدل های رم خور است که تا سقف ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند.

قیمت دوربین مخفی رم خور

قیمت دوربین مخفی رم خور

در کشور ما از همه بیشتر مردم نگران سطح بالای ایمنی و همچنین محافظت از اموال خود هستند. در این راستا دوربین های مخفی بهترین راه برای جمع آوری اطلاعات به صورت نامحسوس است. علاوه بر این، آنها برای اثبات شواهد در برابر تخریب و تجاوز به اموال نصب شده اند. و مانند هر سیستم امنیتی دیگری، سیستم نظارت تصویری پنهان دارای مزایا و معایبی است. از جمله مزایای دوربین مداربسته مخفی، این است که این دوربین برای اشخاص داخل محیط قابل مشاهده نیستند. این بدان معناست که کنترل امنیتی بالاتر می رود و همچنین شانس شناسایی متجاوز، متخلفان، با دیدن ویدیو ها خیلی بیشتر است.

اما از معایب آن بر خلاف دوربین های معمولی به دلیل اینکه دارای ابعاد کوچک است کسی متوجه آن نمی شود و اثر بازدارنگی ندارد. این دوربین ها دارای انواع متفاوت هستند که تمامی مدل های آن را می توانید از طریق فروشگاه آنلاین منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید