دوربین مداربسته هایک ویژن

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن بدون واسطه

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن را به صورت بدون واسطه تنها از بازرگانی تکنو دوربین بانه دریافت کنید. چراکه فروشگاه دوربین مداربسته منصوری، وارد کننده دوربین های مداربسته هایک ویژن hikvision چینی با بهترین شرایط می باشد. هر مدل دوربین مداربسته با هر کیفیت و قابلیتی که می خواهید را می توانید در این مرکز فروش سفارش و خریداری کنید. از دوربین های آنالوگ گرفته تا دوربین های تحت شبکه از دوربین های توربو اچ دی گرفته تا دوربین های وایرلس رم خور! همه و همه را می توانید با قیمتی باور نکردنی در تکنو دوربین تهیه کنید.

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین های مداربسته چینی هایک ویژن، بالا دست ندارند!

برند معروف هایک ویژن یکی از برند های پرآوازه و پرطرفدار کمپانی چینی می باشد که در تولید و ارائه دوربین های مداربسته باکیفیت دستی توانا دارد. این برند معتبر چینی هایک ویژن سال های متمادی به تولید و توسعه ی محصولات باکیفیت و پربازده خود پرداخته است تا در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. دوربین های مداربسته چینی هایک ویژن hikvision بهترین انتخاب برای مراقبت و کنترل اماکن پر اهمیت بوده چراکه دارای پیشرفته ترین طراحی و قطعات در ساخت می باشند. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دارای نمایندگی انحصاری فروش دوربین های مداربسته هایک ویژن بوده به همین دلیل یکی از پخش کننده های منصف در سطح کشور به حساب می آید.

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

برند hikvision چه محصولاتی را در بر می گیرد؟

  • انواع دوربین های مداربسته توربو اچ دی turbo hd (دام- بولت- اسپید دام)
  • انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه ip (دام- بولت- اسپید دام)
  • انواع دوربین های آنالوگ hd (دام- بولت اسپید دام)
  • انواع پکیج های دوربین مداربسته ۴ عددی- ۸ عددی- ۱۶ عددی و غیره

در ادامه به معرفی دو نمونه از پر فروش ترین دوربین های مداربسته هایک ویژن خواهیم پرداخت:

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن مدل DS-2DE4225IW-DE

دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن مدل DS-2DE4225IW-DE یکی از گزینه های محبوب است که به کلی آپشن های پیشرفته نیز مجهز است. این دوربین دارای قابلیت چرخش در دو دور عمودی و افقی به میزان ۳۶۰ درجه است که منطقه زیادی را تحت پوشش دید خود قرار می دهد. برای همین خاطر برای فضاهای وسیع و گسترده از جمله سوله، کارگاه، انبار، پارکینگ و غیره مناسب است. همچنین می تواند مدل مناسبی برای کنترل طرح ترافیک های خیابان و میان جاده ای باشد. زیرا با ویژگی گردان و دیگر فناوری های تصوریر پیشرفته ای که دارد امکان خواندن پلاک وسایل تقلیه را به خوبی به نمایش می گذارد.

دوربین مداربسته speed dom هایک ویژن از سری دسته های تحت شبکه یا ip می باشد. برای همین می تواند به تلفن های همراه هوشمند یا کامپیوتر شخصی مالک مربوطه متصل شود. به وسیله این ویژگی کاربران می توانند از دور شاهد تمام اتفاقات و رویداد های زنده محیط باشند و یا اینکه منترل دوربین را در جهات مختلف در دست داشته باشند.

این دوربین مداربسته تحت شبکه هایکوژن مدل DS-2DE4225IW-DE به زوم اپتیکال ۲۵X مجهز است. به این معنی می تواند چهره سوژه مورد نظر را از این طریق ۲۵ برابر بزرگ نمایی کنید و از تک به تک جزئیات هم باخبر شوید. این دوربین مداربسته Hikvision نه تنها دارای دید واضح ۲ مگاپیکسل است بلکه حتی در تاریکی مطلق و دل شب هم می تواند ویدیو های باکیفیت و قابل مشخصی را به کمک LED های مادون قرمز ضبط کند. البته این قابلیت دید در شب می تواند تا برد صد متر نیز باشد. این دوربین مداربسته دارای کاربرد در فضاهای داخلی و خارجی می باشد و از درجه محافظ IP67 بهره می برد که کاملا ضد آب و گردو خاک می باشد.

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل ۵۶D0T-IT1

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل ۵۶D0T-IT1، از سری دسته مدل های دام می باشد که برای مناطق داخلی طراحی شده است. این دوربین دارای ساختار جم و جور است و گاهی کسی متوجه آن نمی شود. در نتیجه می تواند ضبط های مخفیانه ای هم برای کاربران ارائه دهد. ویژگی های تصویری این دوربین مداربسته دام Hikvision، دارا بودن رزولوشن ۱۰۸۰p، سنسور Cmos و لنز ویژه فیکس ۳.۶ میلی متری می باشد. با این اوصاف از طریق آن می توانید تصاویر فوق العاده باکیفیت و شفافی را نیز مشاهده کنید‌.

این مدل دوربین مداربسته هایک ویژن مدل ۵۶D0T-IT1 برای تعبیه بر روی دیوارهایی طراحی شده که مدام به شستشو نیاز داشته باشد. چراکه با این وجود مانعی ایجاد نمی کند و از ساختار کاملاً ضد آب و مقاوم بهره می برد. همچنین با تکنولوژی ip66 از ورود گرد و غبار به داخل لنز جلوگیری می کند‌.

این دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل دام هایک ویژن برای اماکن مختلف توصیه می شود. برای مثال گزینه خوبی برای منازل، دفاتر، شرکت، فروشگاه، اتاق بچه و غیره می باشد. همچنین نصب و تعبیه ساده و بی درد سری دارد. این دوربین دارای قابلیت دید عالی در شب است. همچنین از برخی تکنولوژی های پیشرفته تصویر از جمله DNR و ICR بهره می برد. به کمک این ویژگی های منحصر به فرد، دوربین در شرایط حساس نوری به بهبود و افزایش کیفیت اصلی تصاویر کمک بسزایی می کند‌.

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

بازرگانی تکنو دوربین، تأمین کننده انواع محصولات هایک ویژن جهت تمامی عمده فروشان، فروشگاه داران، پیمانکاران و مهندسین به صورت خرده و عمده بوده که به صورت مستقیم در همه شهرهای ایران با قیمتی مناسب عرضه می گردد.  همچنین تمامی دوربین های مداربسته چینی قابل ارائه دارای ضمانت دو ساله می باشد که این یعنی اصالت واقعی اجناس! شما نیز اگر به دنبال بهترین برند دوربین مداربسته جهت برقراری امنیت در خانه و محل کار خود هستید، می توانید دوربین مداربسته و dvr هایک ویژن را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی دروبین مداربسته منصوری بانه تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید