لوازم جانبی دوربین مداربسته

قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته در بازار

قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته در بازار بانه را با سایر فروشگاه های عمده کشور مقایسه کنید. اینجاست که خواهید فهمید که تکنو دوربین جدا از خرید و فروش ارزان دوربین مداربسته، انواع تجهیزات جانبی اعم از کابل ها، لنز، برد، ال ای دی مادون قرمز، ماکت های دوربین مداربسته، آداپتور، داکت و غیره را نیز به قیمت عمده به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد. لوازم و تجهیزات دوربین مداربسته شامل همه موارد مهم و ضروری برای نصب و راه اندازی هر دوربین مداربسته ای می باشد. در ادامه یه معرفی بیشتر این ابزارآلات مورد نیاز دوربین های مداربسته می پردازیم:

قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته

تجهیزات جانبی، مهمترین مکمل دوربین های مداربسته!

لوازم های جانبی سیستم دوربین مداربسته دارای نقش مهمی در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته می باشد. از همین رو بازرگانی تکنودوربین از وارد کنندگان اصلی این محصولات با قیمتی ویژه و گارانتی دو ساله می باشد. در میان این اجزا، لنزهای دوربین موجود در فروشگاه آنلاین ما نقش زیادی در تهیه تصاویر با کیفیت دارند. با استفاده از لنزها می توان وضوح تصویر و ناحیه قابل مشاهده را افزایش داد و همچنین این امکان فراهم است تا در داخل و خارج تصویر را بزرگنمایی کرد.

به علاوه برای ضبط سیگنال های تصویر دیجیتالی در دوربین های مداربسته می توان از تجهیزات مختلفی استفاده کرد. در میان این تجهیزات ، دستگاه های ضبط دیجیتال NVR مخصوص دوربین های تحت شبکه و دستگاه ضبط (DVR) برای دوربین های مدل آنالوگ بیشترین ارجح برای ضبط فیلم هستند که از برندهای شناخته شده در بازرگانی تکنودوربین در دسترس می باشند. گذشته از این ها امکان ضبط صدا با تصاویر دوربین مداربسته از طریق میکروفن هایی که به آن مجهز یا اضافه شده اند، وجود دارد. کیفیت وضوح صدا با توجه به ویژگی های این میکروفون ها دارای وضوح بالا و شفافی می باشند. همچنین با افزایش وضوح، اندازه تصویر ضبط شده افزایش می یابد، بنابراین شما به فضای بیشتری احتیاج خواهید داشت. از همین رو هارد دیسک های متنوع در هر ظرفیتی در نمایندگی های تکنودوربین موجود می باشند که از تخفیف شگفت انگیز بهره می برند.

از دیگر تجهیزات جانبی و ضروری دوربین های مداربسته، فیش های بی ان سی می باشد که به طور کلی برای حمل سیگنال صوتی تصویری در دوربین های ahd مورد استفاده قرار می گیرد. آداپتورهای موجود هم منبع مهم و ضروری برای تغذیه انرژی برق مورد نیاز دوربین ها می باشد.

قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته

پر کاربرد ترین لوازم جانبی دوربین مداربسته

  • لوله فلکسی یا فلزی
  • انواع کابل دوربین مداربسته
  • کابل شبکه
  • سوکت شبکه
  • آداپتور یا منبع تغذیه
  • فیش BNC
  • فیش آداپتوری
  • فیش AV
  • هارد دیسک دوربین مداربسته
  • باکس پلاستیکی
  • داکت

قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته

قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته

بازرگانی تکنو دوربین یکی از عمده فروشان و وارد کنندگان اصلی و مستقیم دوربین های مداربسته و تجهیزات جانبی آن است که جدا از فروش عمده لوازم جابی دوربین مداربسته، به مونتاژ انواع دوربین های دام، بولت و اسپید دام نیز می پردازد. لذا شما می توانید انواع قطعات و لوازم جانبی دوربین مداربسته را با قیمتی شگفت انگیز از این فروشگاه تهیه کنید.

همه لوازم جانبی نام برده در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه با قیمتی ارزان و ضمانت معتبر به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید