دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته وای فای

قیمت انواع دوربین مخفی وای فای

قیمت دوربین مخفی وای فای را تنها در نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور دنبال کنید. این دوربین های مداربسته ریز جاسوسی، به دلیل اندازه ریز و قابلیت ضبط صدا و کلی دیگر از آپشن های مختلف، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است و از آن برای جاسازی و کشف وقایع به صورت بدون نقص استفاده می کنند. در ادامه با این دوربین های وایرلس تحت شبکه جاسوسی بیشتر آشنا می شوید.

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین های مداربسته نامحسوس ریز متصل به اینترنت

اصلی ترین مزیت انواع دوربین مخفی وای فای، ظاهر نامحسوس و بسیار ریز آن می باشد. چراکه ضمن اینکه می توانید با خود به همه جا حمل و جابه جا کنید، در هر جای ممکن و داخل اشیاء های مختلف قادر به پنهان کردن آن خواهید بود. همچنین موارد ویدئویی ضبط شده از طریق این مدل دوربین های آی پی با کیفیت بر روی رم میکرو ذخیره خواهد شد. گذشته از همه این ها قابلیت مشاهده محیط از راه دور ارائه شده در مجموعه ی همه ی این دوربین های بدون سیم مخفی، امکان کنترل بدون توقف را فراهم می کند. به گونه ای که پس از بارگیری نرم افزار مخصوص در گوشی های هوشمند (که به صورت رایگان از فروشگاه Google Play در دسترس است)، می توان به راحتی از طریق تلفن همراه خود دوربین را کنترل کرد.

لازم به ذکر است این دوربین های بدون سیم جاسوسی دارای باتری لیتیوم هستند که دارای ظرفیت بالا بوده و این دوربین را قادر می سازد تا چندین ساعت با ضبط مداوم کار کند. همچنین میکروفون داخلی این دوربین های وای فای بسیار کوچک از حساسیت بالایی برخوردار است و امکان ضبط صدا در مجاورت خود را همراه فیلم را فراهم می کند. به گونه ای که هنگامی مکالمه ای که در همان اتاق برگزار می شود از فاصله ۵-۷ متری قابل ضبط است.

قیمت دوربین مخفی وای فای

لیست برترین دوربین های مخفی شارژی WIFI

  • دوربین مخفی q7 
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  •  دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مخفی بیسیم فلتی

قیمت دوربین مخفی وای فای

قیمت دوربین مخفی وای فای

دوربین های مداربسته کوچک متصل به اینترنت از دسته دوربین های مخفی قابل اعتماد می باشند چراکه با این دوربین ها دیگر نگران انتفاقات افتاده در مکان مد نظر نیستیم، چراکه این دوربین ها هم دارای ظاهری ریز و نامحسوس هستند و هم اینکه با اتصال به اینترنت امکان کنترل از راه دور را به کاربر خواهند داد. نمایندگی های تکنودوربین با مدیریت اصلی دیمن منصوری، تأمین کنندگان انواع دوربین های مخفی وای فای دار می باشد و آن ها را به صورت عمده و خرده با نازلترین قیمت پخش می کند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مخفی وای فای خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید