دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین جاسوسی ارزان در بازار

قیمت دوربین جاسوسی ارزان در بازار را با قیمت های قابل ارائه توسط تکنو دوربین مقایسه کنید. دوربین های مداربسته ریز جاسوسی دارای ابعادی بسیار ریز بوده و به صورت نامحسوس نصب و راه اندازی خواهند شد. این دوربین های مداربسته دارای انواع متفاوتی می باشد که بسته به نیاز و کاربرد مشتری می تواند متفاوت باشد. از دوربین های سیمی کوچک گرفته تا دوربین های ریز ضبط صدا، همه و همه را می توانید در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

دوربین مداربسته مخفی طرح پیچ

دوربین مداربسته طرح پیچ یک دوربین جاسوسی ارزان است که اگر می خواهید که بتواند به راحتی حمل شود یا در اندازه بسیار کوچک باشد، این محصول می تواند انتظارات شما را برآورده کند. این دوربین به لطف لنز ویژه خود که به نظر می رسد پیچ ​​است، تصاویر با کیفیت را ثبت می کند. به لطف دید دوربین پیچ، هم می توانید تصاویر HD را به صورت زنده تماشا کنید و هم تصاویر را ضبط کنید. این محصول حتی در محیط های بسیار کم نور هم نیز تصاویر بسیار با کیفیت و  واضحی را ارائه می دهد. در حالی که این محصول به مدت ۲ ساعت با باتری خودش کار می کند، شما می توانید با کمک یک باتری قدرتمند به سبک پاور بانک، روزها به راحتی و با اطمینان از آن استفاده کنید.

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

دوربین جاسوسی طرح دکمه

دوربین مخفی دکمه ای یک مورد دیگر دوربین های جاسوسی است که معمولاً برای اکثریت کاربران جزء برجسته ترین و پرطرفدارترین ها است. مسئله دیگری که مشتریان می خواهند بدانند رنگ، تصویر و کیفیت صوتی است که این دوربین با خود دارد، از همین رو این مدل دارای وضوح بالای تصاویر و انعکاس ضبط صدای باکیفیت اطراف خود است. همچنین  با کوچک بودن و ویژگی استتار دوربین جاسوسی دکمه ای که دیدن آن توسط افراد دیگر غیرممکن است، از ویژگی های ضبط طولانی مدت برخوردار است. این یک دوربین‌‌ دارای نصب آسان با گرفتن عکس و سازگار شدن با هر پیراهن دکمه ای را دارد.

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

دوربین ضبط صدا ریز فلتی

به دلیل عدم اعتماد به شرایط زندگی، استفاده از دوربین وایرلس مخفی فلتی که می تواند از طریق تلفن های همراه از راه دور کنترل شود، از مزیت های این مدل برای اطمینان از وقایع و عدم اشتباه در مورد خطر سرقت می باشد. از دیگر ویژگی های محبوب این مدل کیفیت تصویر ۱۲ مگاپیکسل، ضبط صدا، دید در شب، قابلیت تشخیص حرکت و همچنین اندازه ریز آن می باشد که می توانید با روش راحت تری برای پنهان سازی و استفاده در هر منطقه قرار دهید.

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

دوربین جاسوسی بند انگشتی ahd

دوربین جاسوسی بند انگشتی ahd یکی از محصولات ترجیحی است که خطر ابتلا به وقایع ناگوار‌ مانند سرقت و دزدی را به صفر می رساند. اگرچه بسیار کوچک است می توانید آن را به منبع تغذیه از طریق سیم های کواکسیال متصل کنید و از تصاویر باکیفیت و استراق سمع آن بهره ببرید. همچنین می توانید آن را داخل ماشین یا اسباب بازی های کوچک بچه ها مخفی کنید.

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

دوربین مخفی جاسوسی q7

دوربین مخفی جاسوسی q7 یکی از مدل های محبوب است که از قابلیت شنود بهره می برد. چراکه میکروفون داخلی قدرتمندی داخل آن جاسازی شده و فیلم ها را همراه صدا و مکالمان محیط مربوطه برای شما ضبط می کند. این دوربین همانطور که از نامش پیداست دارای ابعاد و وزن بسیار کوچک و کم حجم است که قابلیت استتار شدن داخل اجسام محیط مانند تابلوی نقاشی، اسباب بازی، لوازم جانبی تلویزیون و غیره را فراهم می کند. با این وجود کسی غیر از شما متوجه دوربین بودن آن نمی شود. از این رو مدل مناسبی برای کارهای نظارتی و مراقبتی مانند نظارت بچه ها و پرستاران، افراد مسن خانواده، کارکنان دفاتر و حیوانات خانگی و غیره به حساب می آید.

این دوربین مداربسته بسیار کوچک میکروفون دار Q7 می تواند به صورت مستقیم به گوشی های اندروید و آیفون و حتی کامپیوتر های شخصی کاربران خویش از راه دور متصل شود. با این ویژگی تمام فیلم ها و صداها را در زمان واقعی برای مالکین اشتراک می گذارد. باتری لیتیوم دار این دوربین بسیار قدرتمند است و قادر به ضبط ۹۰ دقیقه ای بدون نیاز به برق مستقیم می باشد. برای همین می توانید همراه خود به همه جای ممکن حمل و جابه جایی کنید. همچنین دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل است که تصاویر شفاف با نمایش تک تک جزئیات ضبط می کند.

این دوربین جاسوسی دارای پنج عدد LED مادون قرمز است. با این آپشن ویژه می توانید ضبط های واضح و قابل مشخصی را حتی در صورت عدم نور کافی از طریق آن مشاهده کنید. دوربین مداربسته مخفی باتری دار کیوهفت، برای اینکه باتری فضای بیشتری برای ضبط داشته باشد و اینکه کارت حافظه هم حجم بیشتری از اطلاعات را ضبط کند به ویژگی سنسور تشخیص حرکت مجهز است. با این قابلیت دوربین در حالت آماده باش قرار می گیرد و تنها در صورت تشخیص حرکت شروع به فیلم برداری می کند.

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

استفاده از دوربین مخفی، شما را خاطر جمع خواهد کرد. با نصب و جاسازی دوربین های مداربسته ریز وایرلس می توانید از تمامی وقابع در آن واحد خبر دار شوید! شما می توانید انواع و اقسام دوربین های جاسوسی ارزان قیمت را در فروشگاه آنلاین تکنو دوربین پیدا کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید