دزدگیر آنیکدزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر اماکن آنیک A570

قیمت دزدگیر اماکن آنیک A570 را همراه با تخفیف ویژه از فروشگاه امنیتی منصوری دریافت کنید. در کنار ملزومات زندگی اماکن مختلف باید به دزدگیر های مناسب مجهز باشند. چراکه متخلفین راه و روش های زیادی جهت سرقت ها پیش رو دارند. با این وجود دیگر راهی برای ورود به مناطق تحت حفاظ شده سیستم اعلان سرقت ندارند. لذا یکی از برترین محصولات در این زمینه دزدگیر اماکن آنیک A570‌ است که از مدل های دو منظوره است. به این معنی که قابلیت شماره گیری های مالکین را از طریق سیم کارت یا تلفن خط ثابت محیط فراهم می کند. علاوه براین به کلی ویژگی های منحصر بفرد دیگر مجهز است که سطح امنیت کاربران در اماکن گوناگون را بسیار بالا می برد.

جهت آشنایی بیشتر با سیستم ضد سرقت سیمکارتی اماکن آنیک A570 همراه ما باشید:

قیمت دزدگیر اماکن آنیک

دزدگیر اماکن آنیک A570

دزدگیر اماکن آنیک A570 یکی از محصولات پرفروش است که در زمینه تشخیص سریع نفوذ اشخاص غیر مجاز به محیط مربوطه توانایی های خاص خود را دارد. همچنین برای محیط هایی که خط تلفن ثابت ندارد، این دزدگیر از سیمکارت شهری یا روستایی پشتیبانی می کند تا کاربران خویش را در اسرع وقت مطلع سازد. همچنین مدت زمان آژیر خطر را می توانید در این سیستم اعلان سرقت به صورت ۱۰ الی ۴۰۰ ثانیه تنظیم کنید.

این دزدگیر به دو خروجی مجهز است هردوی این ها قادر به کنترل پیامک و تماس صوتی می باشند. سیستم مرکزی آنیک A570 دارای طراحی منحصر بفرد با رنگ سفید و جنس بدنه مستحکم و ماندگار است. کنترل و مدیریت این دزدگیر اماکن آنیک می تواند از راه دور به وسیله اپلیکیشن مخصوص و پیام کوتاه باشد. به این معنی شما قادر خواهید بود تا از راه دور سیستم را روشن کنید. این ویژگی مخصوصا برای مواقعی ایده آل است که فراموش کرده اید دزدگیر را فعال کنید.

امکانات دزدگیر منزل آنیک ۵۷۰

این دزدگیر قادر به ‌ذخیره سازی ۳۰ عدد شماره تلفن برای گزارش گیری می باشد. در این میان می توانید یکی را به عنوان مدیر مربوطه انتخاب کنید و در مواقع فعال یا غیر فعال کردن و حتی ورود اشخاص به محیط این ویژگی قادر به ارسال شماره اعضا به مدیر می باشد. زون های پشتیبان شده این دزدگیر تلفن کننده دارای ۴ عدد کابلی و یک عدد وایرلس است. با تحریک هرکدام از زون ها این دزدگیر قادر به ارسال نام و نشانی زون ها برای کاربران می باشد. با این حال می‌توانید با نصب هر کدام از زون ها در محیط میزان درجه امنیت را فوق العاده بالاتر ببرید. این دزدگیر نه تنها قابلیت تماس با سرعت شماره گیری بسیار بالا به شماره های ذخیره شده دارد، بلکه پیام کوتاه های در قالب فارسی را هم نیز ارسال می کند.

از دیگر امکانات عالی و کاربردی این سیستم ضد سرقت آنیک A570 قابلیت ضبط صدا به مدت زمان ۲۵ ثانیه است. با قطع برق نگران از کار افتادن این دزدگیر و به خطر افتادن امنیت مکان خود نباشید، چراکه این محصول از قابلیت گزارش دهی در مواقع قطع برق و وصل برق بهره می برد‌. گفتنی است که تعداد حافظه تلفن این دستگاه به میزان ۳۰ حافظه است همچنین می توانید زون های پشتیبان شده را نام گذاری کنید.

قیمت دزدگیر اماکن آنیک

دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده آنیک A570

دزدگیر سیم کارتی و تلفن کننده آنیک A570، برای همه ی مکان های مختلف قابل استفاده می باشد. به این معنی برای همه منازل، دفاتر، محل کار، شرکت، ویلا، خانه باغ، بانک، جواهر فروشی، پارکینگ و غیره مناسب می باشد و با عملکرد باکیفیت و ویژه ای که دارد خیال مالکین را از هرکجا که باشند آسوده می کند. بلندگوی ۲۵ واتی این‌ دزدگیر به ارزش هایش افزوده است و قادر است تا کیلومتر ها دورتر صدای آژیر خطر خود را پخش کند. این ویژگی قابلیت بازدارندگی سارقین را به صورت بسیار مؤثر دارد.

گاهی سارقین با متوجه شدن محیط به سیستم های دزدگیر، خط تلفن آن را قطع می کنند تا به راحتی به محیط دسترسی پیدا کنند. جهت جلوگیری از این واقعه ناگوار، سیستم اعلان سرقت آنیک مدل A570، دارای قابلیت اطلاع رسانی در هنگام قطع خط تلفن ثابت می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت شماره گذاری ریموت ها، قابلیت تنظیم سطح امنیت سیستم و غیره می باشد که موجب شده است تا این محصول بیشتر مورد استقبال همگان قرار بگیرد. گفتنی است اقلام همراه این دزدگیر سیمکارتی و تلفن کننده آنیک، پنج عدد سنسور حرکتی فوتال FUTAL, یک عدد بلندگوی ۲۵ وات به همراه کاور فلزی, یک عدد آژیر درون محیط (پیزو), پنل دزدگیر آنیک A570 می باشد.

قیمت دزدگیر اماکن آنیک

قیمت دزدگیر اماکن آنیک

انواع مدل های دزدگیر اماکن و متعلقات مربوط به نصب و راه اندازی سیستم های اعلام سرقت خانگی را می توانید با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر از فروشگاه منصوری بانه خریداری کنید. این مرکز فروش امنیتی دارای نمایندگی فروش انواع دزدگیر اماکن آنیک، فایروال، جی ام کا، کلاسیک و غیره می باشد. شما می توانید برای خرید و سفارش انواع دزدگیر اماکن سیم کارتی و خط ثابت با بهترین قیمت با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید