چشمی بیسیم

فروش چشمی بی سیم ۴۳۳ دزدگیر اماکن

فروش چشمی دزدگیر اماکن بی سیم ۴۳۳ با قیمت بسیار پایین و تخفیف ویژه توسط فروشگاه آنلاین لوازم دوربین مداربسته منصوری بانه انجام می گیرد. این محصول دارای نور مادون قرمز مرئی است که کل منطقه مورد نظر را تحت حفاظت خود در می ‌آورد. با ما باشید تا با این چشم وایرلس دزدگیر ۴۳۳ بیشتر آشنا شوید:

فروش چشمی دزدگیر

چشم وایرلس دزدگیر اماکن مدل ۴۳۳

به جای اینکه دور محل کار و یا محل زندگی خود را حصار بکشید و از امنیت آن مطمئن نباشید، چشمی بی سیم ۴۳۳ دزدگیر اماکن را نصب و راه اندازی کنید. چراکه با دارا بودن نور مرئی از دو طرف هم به عنوان بازدارنده قرار می گیرد و هم اینکه فرکانس های خود را جهت اعلان خطر به دستگاه سیستم مرکزی ارسال می کند تا در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهید. چشم بیسیم مدل ۴۳۳ یک سیستم هشدار الکترونیکی است که به کاربران اجازه می دهد تا خانه یا محل کار خود را با خیال آسوده ترک کنید. به این دلیل که دارای مادون قرمز فرستنده و گیرنده است که با نصب بر روی درب و پنجره ها از ورود افراد ناشناس و غیر مجاز جلوگیری می کند.

همانطور که از نام این چشم دزدگیر وایرلس مشخص است، این نور خطی به صورت بی سیم به صفحه کنترل سیستم ضد سرقت متصل می شوند. به عبارتی دیگر اعلان دزدی و ورود اشخاص را با سیگنال رادیویی از دستگاه ها به صفحه منتقل می شود.

فروش چشمی دزدگیر

ویژگی های چشم بیسیم ۴۳۳

چشمی بی سیم ۴۳۳ دزدگیر اماکن، دارای ال ای دی آبی جهت نمایش نور فرستنده و باقی مانده میزان باتری است. همچنین به پوشش محیط تا ۱۰۰ درجه و پشتیبانی از متراژ تا ۱۲ متر بهره می برد. درنتیجه می تواند گزینه مناسبی برای منازل، دفاتر، ویلاها، شرکت، پارکینگ ها، انبار و غیره باشد. این سیستم دزدگیر چشمی وایرلس، همچنین به عنوان سیستم هشدار سریع سرقت شناخته می شود. راه اندازی این دزدگیر و با هدف استفاده برای جلوگیری از سرقت و هشدار به مخاطبین به کار برده می شود.

در صورتی که افراد غیر مجاز از منطقه حفاظ شده نورهای مادون قرمز عبور کنند، سیستم متصل شده در خانه یا محل کار شما شروع به زنگ زدن می کند، همچنین این مرکز اطلاع رسانی هشدار دهنده که سیگنال را دریافت می کند، بلافاصله واحدهای مخاطبین ذخیره شده که همیشه و به مدت ۲۴ ساعته شبانه روز با آنها در تماس هستند مطلع می کند.

این چشمی بی سیم ۴۳۳ دزدگیر اماکن از امواج نویز رادیویی جلوگیری می کنند تا از‌ هشدار های دروغین جلوگیری کند. ردیاب های حرکتی و نورهای مرئی الکترونیکی در فضای محیط مورد نظر توانایی تشخیص انواع حرکت را دارند.

فروش چشمی دزدگیر

فروش چشمی دزدگیر

بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش و انصب انواع دزدگیر منازل و دزدگیر اتومبیل با برند های معتبر و معروف می باشد. جدا از سیستم های ضد سرقت؛ تکنو دوربین عرضه کننده انواع لوازم جانبی دزدگیر اماکن از جمله چشمی های دزدگیر اماکن با ارزان ترین قیمت می باشد. به این ترتیب شما می توانید این انوع چشم بیسیم و چشم خطی مادون قرمز را با ‌قیمت باورنکردنی و تخفیف ویژه از طریق نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید