هارد دوربین مداربسته

فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

فروش هارد ۲ ترابایت بنفشبا پایین ترین قیمت به صورت عمده و خرده از طریق فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه صورت می‌ گیرد. این محصول یکی از تجهیزات لازم و ضروری برای ثبت داده های مهم و حیاتی دوربین های مداربسته می باشد که از باکیفیت ترین عملکرد بهره می برد. در ادامه به معرفی بیشتر این هارد دیسک اینترنال وسترن بنفش دو ترابایت می پردازیم:

فروش هارد 2 ترابایت بنفش

هارد دیسک اینترنال وسترن بنفش ۲ ترابایت

هارد ۲ ترابایت بنفش برای انواع سیستم های دوربین مداربسته موجود در خانه ها و محل کار و غیره طراحی شده است. این محصول نقش مهمی در ذخیره سازی فیلم و صداهای محیط مجهز شده به دوربین دارد. این هارد ۲ ترابایت وسترن دیجیتال بنفش با نگهداری از گرفته شده های محیط در بالاترین ظرفیت یعنی ۲ ترابایت می توانید به ذخیره سازی کامل و ۲۴ ساعته آن به خوبی اعتماد کنید. قابل ذکر است این هارد داخلی western برای سیستم های دوربین مداربسته با دمای بالا محیط و همیشه روشن طراحی شده است تا در صورت نیاز به پخش ویدئو با قابلیت اطمینان و با کیفیت ارائه شود.

هارد دیسک اینترنال وسترن بنفش دو ترابایت، عملکرد خود را با AllFrame افزایش دهید. چراکه این هارددیسک WD Purple دارای فناوری AllFrame بوده که همراه با جریان داده ATA برای کاهش افت فریم، بهبود پخش فیلم و افزایش تعداد اسلات های درایو پشتیبانی شده کار می کنند. AllFrame وقفه های ویدئویی را که معمولاً در هنگام ذخیره در سیستم های امنیتی اتفاق می افتد را کاهش می دهد. همچنین در صورت بروز حادثه و نیاز به بازیابی فیلم های گرفته شده، فریم های از دست رفته و از دست رفتن ضبط فیلم یک مشکل جدی است. از همین رو هارد داخلی ۲ ترابایت WD Purple، همراه با فناوری AllFrame، به شما اطمینان می دهد که هنگام اجرای و مرور تصاویر، مشاهده ای کامل و واضح داشته باشید.

فروش هارد 2 ترابایت بنفش

هارد داخلی دوربین مداربسته western دو ترابایت

در دمای بالا، همیشه در محیط دوربین های مداربسته روشن، مصرف کم انرژی مهم است. با استفاده از فناوری پیشرفته IntelliSeek، این هارد دیسک بنفش وسترن سرعت بهینه جستجو را محاسبه می کنند که باعث کاهش مصرف برق، سر و صدا و لرزش می شود.

هارد اینترنال western بنفش ۲ ترابایت برای نظارت شبانه روزی و همیشه روشن و بالای کیفیت بالی تصاویر مناسب می باشد. همچنین با پشتیبانی سرعت چرخش اطلاعات تا ۵۴۰۰ دور در دقیقه در سال و پشتیبانی از حداکثر ۶۴ دوربین همزمان طراحی شده است.

به طور کلی هارد دیسک ۲ ترابایت بنفش با ظرفیت بالا به شما امکان می دهد تصاویر بیشتری، فیلم های با کیفیت بالا و نرخ فریم با کیفیت زیادی ذخیره کنید.

فروش هارد 2 ترابایت بنفش

فروش هارد ۲ ترابایت بنفش

در صورت تمایل به خرید ارزان قیمت انواع هارد دوربین مداربسته وسترن بنفش در هر گنجایشی چه به صورت عمده و چه خرده هم اکنون می توانید با شماره های درج شده در وب سایت ما ارتباط برقرار کنید. بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش و نصب انواع هارد دیسک وسترن دیجیتال با قیمتی منصفانه می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید