لوازم جانبی دوربین مداربسته

فروش قطعات مونتاژ دوربین مداربسته

فروش قطعات مونتاژ دوربین مداربسته با بهترین قیمت آغاز شد. شرکت بازرگانی تکنو دوربین بانه مونتاژ کننده اصلی و وارد کننده تمامی لوازم و قطعات ضروری می باشد. لذا اگر می خواهید دوربین مداربسته ای ارزان قیمت و کیفیت بالا را همراه با گارانتی خریداری کنید به فروشگاه منصوری مراجعه کرده و یا تماس بگیرید. جهت آشنایی بیشتر با بهترین قطعات مونتاژ دوربین مداربسته موجود در وب سایت ما همراه ما باشید:

کابل مناسب دوربین مداربسته

کابل های دوربین های مداربسته می توانند یکی از مهم ترین بخش های راه اندازی یک سیستم نظارتی امنیتی باشند. نوع کابل دوربین امنیتی مورد نیاز شما کاملاً به سیستمی که دارید و وظایفی که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. اگر سیستم آنالوگ یا سیستم IP دارید، از انواع مختلفی از کابل ها استفاده خواهید کرد.

در حالی که تفاوت هایی وجود دارد، در اینجا رایج ترین انواع کابل دوربین های مداربسته مورد استفاده برای هر مدل نیز وجود دارد. برای نمونه اگر سیستم دوربین مداربسته آنالوگ یا HD-TVI دارید ، برای ارسال برق و دریافت ویدئو از دوربین های خود به کابل های کواکسیال مختلف مانند RG-59 نیاز دارید. همچنین اگر در حال راه اندازی یک سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP هستید، به احتمال زیاد از کابل های اترنت cat5e برای ارسال برق و داده به دوربین های امنیتی IP خود استفاده خواهید کرد.

چه از دستگاه NVR برای سیستم دوربین تحت شبکه خود یا از یک DVR برای سیستم آنالوگ خود، استفاده کنید گاهی به یک کابل HDMI نیاز دارید تا ضبط کننده خود را به یک صفحه نمایش خارجی متصل کنید، خواه مانیتور کامپیوتر یا صفحه تلویزیون باشد.  از طریق رابط HDMI، می‌توانید تنظیمات دستگاه ضبط کننده خود را مدیریت کنید، فیلم‌های زنده را از دوربین ‌هایتان پخش کنید، و ویدیوی ضبط ‌شده را مستقیماً از رکوردر خود مرور کنید.

اگر سیستم آنالوگ دارید، می توانید DVR خود را با استفاده از کابل VGA به یک صفحه نمایش خارجی نیز متصل کنید. این نمایشگر و عملکردی مشابه کابل HDMI به شما می دهد. اگر دو نمایشگر دارید، می‌توانید با اجرای کابل HDMI روی یک نمایشگر و کابل VGA روی نمایشگر دیگر، از هر دو نمایشگر همزمان استفاده کنید.

فروش قطعات مونتاژ دوربین مداربسته

برد دوربین مداربسته

علاوه بر این ها، برد دوربین مداربسته یکی از قطعات مهم و اساسی است که نقش مهمی بر عهده دارد. این قطعه اثر زیادی در نمایش باکیفیت تصاویر دارد. در فروشگاه آنلاین ما انواع برد های مرغوب به فروش می رسد که رزولوشن عالی و کیفیت رنگی مطلوبی را برای دوربین ها فراهم می کند. عملکرد این برد ها با دریافت تصاویر از لنز ها و سنسور نور، منجر به ایجاد تصاویر واضح می شود.

دستگاه ضبط کننده دی وی ار

قلب یک سیستم دوربین مداربسته، همان دستگاه ضبط کننده دی وی ار یا ان وی ار خواهد بود. این دستگاه های رکوردر وظیفه پخش، ضبط و ذخیره داده های دوربین مداربسته مربوطه را بر عهده دارند. این محصولات دارای انواع مارک های شناخته شده هایک ویژن، داهوا، های سیلیکون و غیره هستند. همچنین به کلی ویژگی های کاربردی مانند ضبط صدا، فرمت فشرده سازی، قابلیت تشخیص حرکت و انواع ورودی و خروجی متعددی هستند. رکوردر های ضبط کننده DVR و NVR در انواع مدل های ۴ کاناله، ۸ کاناله، ۱۶ کاناله، ۳۲ کاناله و ۶۴ کاناله عرضه می شوند که قادر به پخش همزمان هر تعداد دوربین های متصل شده هستند.

لنز دوربین مداربسته

لنز از دیگر تجهیزات مورد نیاز دوربین های مداربسته است که در انواع مدل های مختلف عرضه می شود. این لنز ها به دو دسته ثابت و متغیر تقسیم می شوند. مدل های ثابت تنها یک جهت زاویه دید را فراهم می کنند اما مدل های لنز متغیر به گونه موتورایزر طراحی شده اند. لنز های متغیر دارای قابلیت تغییر، بزرگ نمایی و تنظیم به جهات مختلف هستند. برای مثال کاربرد آن زوم یک سوژه از راه دور به منظور کاهش میدان دید و خواندن پلاک وسایل نقلیه و غیره هستند.

هارد دیسک اینترنال

هارد دیسک از مهم ترین قطعات دیگر مونتاژ و راه اندازی سیستم های دوربین مداربسته است. این محصولات که در انواع مارک های مطرح سی گیت و وسترن دیجیتال ارائه می شود همان حافظه جانبه دوربین ها محسوب می شود. همچنین دارای انواع ظرفیت های متعدد پانصد گیگ، یک ترابایت الی ۱۰ ترابایت می باشند. این هارد دوربین مداربسته می تواند به صورت شبانه روز به ذخیره اطلاعات گرفته شده از دوربین ها می پردازند.

فروش قطعات مونتاژ دوربین مداربسته

فروش قطعات مونتاژ دوربین مداربسته

نصب یک سیستم دوربین مداربسته مستلزم دوربین ها و انواع تجهیزات مورد نیاز است. این قطعات از انواع مختلفی تشکیل شده اند تا در محاظفت از مال و اموال کاربران خویش مؤثر عمل کنند. در نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه مدل های مختلفی از لوازم سیستم های امنیتی را با ارزان ترین قیمت ها و برترین مارک ها می توانید پیدا کنید. این محصولات دارای عملکرد باکیفیت و یکسری ویژگی های منحصر به فرد هستند که در بهترین نحو ممکن جوابگوی نیازهای امنیتی کاربران می باشد. انواع لوازم جانبی و قطعات مونتاژ دوربین مداربسته را می توانید به صورت عمده و خرده از طریق شماره های زیر سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید