دوربین مداربسته رم خوردوربین مداربسته وای فای

فروش دوربین مدار بسته رم خور دید در شب وای فای دار

فروش دوربین مدار بسته رم خور دید در شب وای فای دار با بهترین قیمت آغاز شد. دوربین های مموری خور مادون قرمز متصل به اینترنت از دسته دوربین های مداربسته محبوب هستند که در دو دسته مخفی و بزرگ عرضه بازار می شوند. این دوربین ها بدون نیاز به دستگاه ضبط تصویر و لوازم جانبی اضافی مکان مد نظر را در تاریکی به خوبی روشن خواهند کرد. دوربین های مداربسته بیسیم کنترل از راه دور را می توانید در فضا های باز و فضا های داخلی نصب و راه اندازی کنید. ما در اینجا به شرح سه نمونه از محبوب ترین های دوربین مدار بسته رم خور دید در شب وای فای  دار می پردازیم:

فروش دوربین مدار بسته رم خور

دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم کنترل از راه دور

گاهی نصب دوربین های مداربسته در جاهایی که دور از دسترس برق است برای دشواری یا حتی غیر ممکن بودن کابل کشی، امکان پذیر نمی باشد. با این حال دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم راهکار بسیار مؤثری را برای حل این مشکل ارائه می دهد. چراکه این دوربین برای کارکرد نیازی به برق مستقیم ندارد بلکه انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید تأمین می کند. درنتیجه این محصول برای ویلا ها، خانه باغ، انبار، شرکت و غیره مناسب می باشد. برای اینکه این دوربین پنل دار بتواند عملکرد فیلم برداری در تاریکی شب را داشته باشد، به چراغ های ال ای دی مادون قرمز مجهز می باشد. به این معنی امکان نمایش تصاویر واضح را حتی در شب تا متراژ ۱۵ متری فراهم می کند.

این دوربین مداربسته وایرلس کنترل از راه دور دید در شب دارای باتری قدرتمند است که ولتاژ مورد نیاز را برای مواقع شب یا روزهای بارانی ذخیره سازی می کند. این دوربین مداربسته خورشیدی فاقد سیم امکان انتقال تصاویر و فیلم های مستقیم را بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی ارائه می دهد. به گونه ای که هرجای دنیا که بتشید می توانید از اتفاقات محیط در همان زمان واقعی باخبر شوید. این دوربین وای فای دار خورشیدی ۲ مگاپیکسل برای فضاهای بیرونی طراحی شده است. درنتیجه در مقابل برف و باران مقاوم می باشد. همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از رم است که اطلاعات محیط را برای مدت زمان زیادی ذخیره می کند.

فروش دوربین مدار بسته رم خور

دوربین مداربسته وای فای دار مموری خور اسپید دام گردان

دوربین مداربسته اسپید دام یکی از مدل های محبوب است که از لحاظ دید گسترده ای که دارد، می تواند جایگزین سه عدد دوربین معمولی باشد. چراکه از قابلیت چرخشی به صورت افقی و عمودی به میزان ۳۶۰ درجه بهره می برد. این دوربین برای مناطق بیرونی طراحی شده و برای همین دارای محافظ لنز ضد آب می باشد. همچنین با قابلیت دید در شب و رزولوش ۲ مگاپیکسلی خود، می تواند تصاویر باکیفیت را در شبانه روز و هر شرایط نوری ضبط کند. دوربین مداربسته بی سیم speed dom فول اچ دی به راحتی به وای فای مجاور خود برای اشتراک گذاری فیلم های زنده گرفته شده متصل می شود. همچنین این ویدیو ها را برای بازیابی های بعدی در کارت حافظه ذخیره می کند.

این دوربین کنترل با موبایل گردان نصب ساده و بی نیاز به کابل کشی های اضافی دارد و برای مناطق مسکونی، دفاتر، فروشگاه و حتی کنترل ترافیک ها و غیره توصیه می شود. از دیگر آپشن های پیشرفته این دوربین ضبط صدا همراه فیلمبرداری باکیفیت می باشد.

فروش دوربین مدار بسته رم خور

دوربین مداربسته بی سیم عروسکی وای فای

دوربین مداربسته بی سیم عروسکی فول اچ دی یکی دیگر از مدل های چرخشی است که سوژه مورد نظر نمی تواند از دید آن فرار کند. برای همین خاطر می تواند یک مدل عالی برای نظارت کارمندان و یا رفتار پرستارانی باشد که در طول روز به کودک تنها می باشند. این دوربین مداربسته بی بی کم از مدل های وای فای دار است که انتقال تصویر محیط مربوطه را بر روی نرم افزار مخصوص اندروید، ویندوز و آیفون را فراهم می کند. همچنین حتی از طریق این ویژگی امکان تغییر زاویه چرخش از راه دور برای کاربران امکان پذیر می باشد.

این دوربین مداربسته متصل به اینترنت دارای قابلیت دید در شب و تاریکی تا فاصله ۱۵ متری می باشد. به علاوه دارای میکروفون و اسپیکر است که می توانید به وسیله نرم افزار مخصوص در هر زمان و هر کجایی که باشید با اشخاص داخل محیط به بحث و گفتگو های دو نفره بپردازید. دوربین مداربسته فاقد سیم عروسکی چرخشی می تواند حجم بسیار گسترده و زیادی را در کارت حافظه خود ذخیره کند. البته ناگفته نماند این دوربین دارای قابلیت سازگاری با کارت حافظه ۶۴ گیگ می باشد.

فروش دوربین مدار بسته رم خور

فروش دوربین مدار بسته رم خور

امروزه سازندگان سیستم های امنیتی برای جذب مشتری انواع دوربین های مداربسته را با کلی امکانات پیشرفته تولید و طراحی کرده اند. هدف اصلی این محصولات ضبط رویداد های محیط برای اهداف گوناگون می باشد‌. برای همین دلیل اکثر محیط های مختلف به این محصولات مجهز شده اند تا آسایش و آرامش خاطر را برای مالکین به ارمغان بیاورد. نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور به ارائه دوریین های مداربسته در اشکال و تکنولوژی های مختلف می پردازد. دوربین های مداربسته رم خور از جمله این دوربین ها می باشد که بدون اینکه به دستگاه رکوردر نیاز داشته باشند قابل نصب هستند. برای خرید و سفارش دوربین های مداربسته مموری خور حافظه دار با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید