دوربین مدار بسته تحت شبکه

خرید پستی دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین تحت شبکه ۴ مگاپیکسل WDR سانل SN-IPR57/41AKDN/Z در بازار ایران و برخی کشورها بانام BL4HWDR شناخته می شود. این دوربین بدون هیچ بحث و حرف و حدیث، بهترین و کامل ترین دوربین بولت موجود در بازار ایران است.
کیفیت ساخت دوربین عالی و کیفیت تصاویر و به نمایش کشیدن جزییات مثال زدنی ست، WDR واقعی ۱۴۰ دسیبل در پرکنتراست ترین شرایط نوری تصویری واضح و مطلوب ارائه می دهد، سنسور ۱/۳ اینچ ۴ مگاپیکسلی با نرخ ۲۵ فریم بر ثانیه به ثبت تصاویر می پردازد، ال ای دی های متفاوت و ویژه، تا ۴۰ متر بصورت مفید نوردهی می کنند و فناوری فشرده ساز تصویر H265 امکان صرفه جویی ۵۰ درصدی در فضای ذخیره سازی و هزینه های سربار را فراهم می کند.
اگر هنوز در توانمندی های این دوربین شک دارید، کافی ست در سفرهای هوایی خود نگاهی دقیق تر به فرودگاه های مختلف کشور بیندازید، جایی که دوربین های سانل خصوصا این مدل، جایگزین دوربین های گرانقیمت اکسیس شده اند. البته این به معنای ضعف اکسیس نیست، کیفیت محصولات اکسیس هنوز جزو بهترین هاست. نکته اینجاست که این دوربین با هزینه ای کمتر از نصف مشابه خود در اکسیس، کیفیتی تقریبا برابر ارائه می دهد. در واقع، مقایسه ای نیست که این دوربین در آن حضور داشته باشد و برنده بیرون نیاید!
منبع:دوربین اینفو
منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. Nice post. I was checking continuously this blog and
    I am impressed! Extremely useful information specifically the last part :
    ) I care for such info much. I was looking for this certain information for a long time.
    Thank you and good luck.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید