هارد دوربین مداربسته

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش با بهترین قیمت آغاز شد. هارد دیسک ها یکی دیگر از اجزای مهم دوربین های مداربسته است زیرا تمام موارد ضبط شده بر روی آن ذخیره می شود. به طور کلی، تعداد روزهایی که دوربین ها می تواند ثبت کند، به اندازه گنجایش هارد دیسک ها بستگی دارد. وظیفه اصلی این تجهیزات نگهداری طولانی مدت اطلاعات گرفته توسط دوربین های مداربسته می باشد. به گونه ای که تا زمان حذف، این فایل ها بر روی هارد داخلی نگهداری می شود. در این راستا بهترین گزینه و پرطرفدارترین ها، هارد اینترنال ۲ ترابایت بنفش ساخته و پرداخته کمپانی معتبر وسترن می باشد. این محصولات در هر شرایطی به نگهداری قابل اطمینان داده های گرفته شده دوربین ها می پردازد. همچنین دارای انواع ویژگی های برتر می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی این هارد دیسک اینترنال بنفش وسترن دو ترابایت همراه ما باشید:

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش

بهترین هارد دوربین مداربسته

ایمنی ضبط سیستم های دوربین مداربسته شما به یک چیز ساده برمی گردد و این هارد دیسک هایی است که برای NVR ، DVR استفاده می شود. به عبارتی دیگر دوربین ها به حافظه جانبی قابل اطمینان نیاز دارند تا ضبط های دائمی را در خود در داخل آن ذخیره کنند. از همین رو انتخاب هارد دیسک مناسب برای دستگاه های ضبط کننده ویدیو خود بسیار مهم است. لذا پیشنهاد ویژه ما به شما انتخاب هارد دیسک داخلی بنفش می باشد.

کمپانی western از سال ۱۹۷۰ میلادی فعالیت خود را در زمینه های لوازم شبکه و درایور های ذخیره سازی آغاز کرد. همچنین در خصوص طراحی هارد دیسک ها رتبه اول در صنعت امنیت را به خود جذب کرده است. این هارد ها دارای عملکرد باکیفیت و دوام عالی می باشد که به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران خود می باشد. این هارد دیسک های بنفش وسترن دارای تکنولوژی های عالی است که سبب پایداری طولانی مدت می شود.

هارد ۲ ترابایت بنفش وسترن

هارد ۲ ترابایت بنفش وسترن حداکثر برای ۳۲ دوربین مداربسته به طور همزمان طراحی شده است. به این معنی که ۳۲ عدد دوربین مداربسته قادر به انتقال داده های خود به طور همزمانبر روی این هارد دیسک اینترنال ۲ ترابایت هستند. این تعداد دوربین های پشتیبانی شده هارد، برای هر پروژه های دوربین مداربسته مجهز شده در خانه یا حتی مشاغل کوچک یا بزرگ کافی است.

دستگاه ذخیره سازی دوربین مداربسته wstern digital از فناوری AllFrame منحصر به فرد برخوردار است. بنابراین می توانید با اطمینان یک سیستم امنیتی متناسب با نیازهای کسب و کار خود ایجاد کنید. با استفاده از فناوری AllFrame ، این هارد داخلی، ضبط ویدئو را بهبود بخشیده و به کاهش خطاها، پیکسل سازی و وقفه های ویدئویی که ممکن است در سیستم ضبط کننده ویدیو اتفاق بیفتد، کمک می کند.

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد دیسک های بنفش WD با گنجایش ۲ ترابایت

هارد دیسک های بنفش WD با انواع مختلفی ارائه می شوند و بسته به نیازهای امنیتی دوربین مداربسته می توانید اندازه مناسب را انتخاب کنید. همه این درایوهای سخت دارای سیستم های فشرده سازی داخلی هستند ، به این معنی که با این هارد ها می توانید هرچه بخواهید ضبط کند.

با این حال شاید این سوال پیش بیاید که گنجایش یک هارد دیسک باید چقدر باشد؟ این یکی از مهمترین جنبه ها هنگام انتخاب هارد برای سیستم های مداربسته شماست. هرچه ظرفیت هارد دیسک (ها) بزرگتر باشد، ضبط شده در سیستم های امنیتی شما طولانی تر است. همچنین باید در نظر بگیرید که آیا قرار است در تشخیص حرکت ضبط کنید یا ضبط بی وقفه. چراکه هنگامی که در تشخیص حرکت تنظیم می شود، دوربین های مداربسته فقط در هنگام حرکت در منطقه تحت نظارت ضبط می کنند. بنابراین این هارد دیسک ها فیلم ها را فقط در هنگام حرکت ذخیره می کنند. از طرف دیگر، یک سیستم دوربین مداربسته در مواقع ضبط دائمی به حافظه بیشتری نیاز دارد.

برخی از دستگاه های ضبط کننده ویدیو به ویژگی فشرده سازی مجهز است. با این ویژگی، پنجاه درصد بیشتر فضا را برای ذخیره سازی اطلاعات نگه می دارد.

هارد دیسک داخلی بنفش وسترن ۲ ترابایت از ۶۴ مگابایت حافظه کش بهره می برد و دارای سرعت چرخش پلاتر های ۵۴۰۰ دور در دقیقه است. همچنین در مقابل دماهای بالا محیط نصب شده به خوبی دوام می آورد. از طرف دیگر موجب صرفه جویی بالای انرژی و برق می شود. با انتخاب این مدل از هارد اینترنال بنفش دو ترابایت می توانید سالان تا میزان ۱۸۰ ترابایت داده را بدون نویز داخل آن ذخیره کنید. گفتنی است رابط این محصول SATA 3.0 است و دارای سرعت انتقال داده ۶ گیگابایت بر ثانیه می باشد‌.

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش

انواع هارد دیسک دوربین مداربسته وسترن را می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه منصوری خریداری کنید. هارد دیسک های دوربین مداربسته وسترن از بهترین مارک های تولید کننده ذخیره ساز می باشد که دارای طرفدارن زیادی در سطح کشور می باشد. فروش عمده انواع هارد دوربین مداربسته با بهترین شرایط در مرکز فروش منصوری امکان پذیر است.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید