دوربین مدار بسته دامدوربین مداربسته داهوا

خرید دوربین دام داهوا با قیمت مناسب

خرید دوربین دام داهوا با قیمت مناسب از بازرگانی تکنو دوربین. سرقت یکی از رایج ترین جرایم امروزه در اکثر مناطق است. یکی  از ساده ترین و محبوب ترین راه حل ها برای مبارزه با انواع این متخلفات، نصب یک سیستم دوربین مداربسته مناسب در خانه یا محل کار است. مهمترین نکته در سیستم های استقرار شده کنترل ورودی ها است. به عبارت دیگر ، دوربین های امنیتی در ورودی به طور قابل توجهی از وقوع این جنایات جلوگیری می کند. بنابراین چگونه می توانید مطمئن شوید که بهترین دوربین مداربسته را در فضای محل خود تهیه کرده و سیستم مناسبی را برای آن تنظیم کرده اید؟ در این راستا پیشنهاد ویژه و کاربردی ما نصب دوربین مدار بسته دام داهوا ۲ mp مدل DAHUA HAC-T1A21 است که دارای طراحی عالی و کلی ویژگی های تصویر منحصر بفرد است.

جهت آشنایی بیشتر با این دوربین دام داهوا ارزان قیمت همراه ما باشید:

خرید دوربین دام داهوا

دوربین مدار بسته دام مدل DAHUA HAC-T1A21

سارقان عموماً برای نفوذ به مکان مورد نظر در وهله اول از ورودی خانه ها یا محل کار استفاده می کنند. بنابراین،  نصب یک دوربین مداربسته در مقابل و روبرو درب خانه یا محل کار و یا همچنین در راهرو و راه پله ها یک ایده هوشمندانه و کاربردی است. لذا دوربین مدار بسته دام داهوا ۲ mp مدل DAHUA HAC-T1A21 دزدان احتمالی را می ترساند و از اقدام سودجویی آنان، باز می دارد بنابراین مانع از ورود آنها به خانه شما می شود. این مدل از دوربین های مداربسته برای تعبیه در فضای داخلی طراحی شده است تا به ما احساس امنیت زیادی بدهد.

برای همین اشخاص مالک با دانستن این که از طریق این دوربین فول اچ دی داهوا هر حرکت و اقدامی در داخل از خانه تحت نظر خود است، باعث می شود با وجود اینکه حتی در محیط مربوطه حضور نداشته که احساس امنیت و آسودگی خاطر زیادی کنید. دوربین مدار بسته دام داهوا ۲ mp مدل DAHUA HAC-T1A21 از سری دسته های HDCVI است که به وسیله کابل کواکسیال مخصوص به انتقال ویدیو های گرفته شده به هارد دیسک متصل شده می کند. با این وجود وقتی ویدیوهای ذخیره شده را مرور می کنید، می توانید از آنچه در حالی که بیرون هستید و در مورد مزاحمان در املاک خود می گذرد ، مطلع شوید. از این رو این دوربین داهوا به یک ابزار حل و فصل جرم تبدیل می شوند تا سارق شناسایی و دستگیر شود و عدالت برای مصدوم برقرار شود.

خرید دوربین دام داهوا

دوربین دام داهوا HDCVI مدل HAC-T1A21

این دوربین دام داهوا HDCVI قادر به ضبط تصاویر باکیفیت تا رزولوشون ۲ مگاپیکسل ۱۰۸۰p است. علاوه براین از آنجا که WDR یک ویژگی محبوب این دوربین است که به جبران کنتراست بین مناطق تاریک و روشن کمک می کند. به گونه ای که هنگامی که شخصی از یک منطقه آفتابی به یک منطقه سایه دار حرکت می کند، می توانید یک تصویر واضح دریافت کنید. در نتیجه، این ویژگی امروزه برای دریافت تصاویر با کیفیت در هر دوربینی مورد نیاز است. فناوری BLC از دیگر ویژگی های این دوربین dahua است که ویدیو را به مناطق مختلف تقسیم می کند و نوردهی متفاوتی را برای هر منطقه اعمال می کند. این باعث می شود مناطق با سطح نور زیاد یا پایین تصحیح شوند و دوربین بتواند محدوده ای معمولی از نور را برای اشیایی که بر روی آن فوکوس می کند ثبت کند.

به طور کلی ، BLC می تواند کل منطقه فریم ویدئویی را تشخیص داده و سطح متوسط ​​نور را اندازه گیری کند. به عبارت دیگر، BLC در شرایطی فعال می شود که پیش زمینه بسیار کم نور و پس زمینه بسیار روشن وجود دارد تا دوربین بتواند نور را به منطقه تاریک اعمال کند.

خرید دوربین دام داهوا

سایر ویژگی های دوربین سقفی داهوا

دوربین مدار بسته دام داهوا ۲ mp مدل DAHUA HAC-T1A21، دارای ال ای دی های هوشمند مادون قرمز است که به شما کمک می کند افرادی را که شب ها در مناطق تاریک محیط مربوطه حرکت می کنند بهتر تشخیص دهید. غالباً هنگامی که نور خوب نیست، نویز زیادی در دوربین ها وجود دارد ، بنابراین این ویژگی برای کاهش نویز جهت شناسایی سارق بسیار مهم است. لازم به ذکر است بدانید قابلیت دید در شب این مدل تا میزان فاصله ۲۰ متر در مکان مربوطه می باشد. بنابراین این دوربین مداربسته داهوا فول اچ دی برای همه ی مکان ها مختلف اعم از منازل، محیط کار، فروشگاه، کارخانه، بانک، ویلا، پارکینگ و انبار و غیره متناسب است.

از دیگر امکانات این محصول عبارتند از: مجهز به سنسور CMOS، قابلیت کنترل خاموش و روشن کردن دید در شب، دارای لنز ۲.۸ میلی متری، قابلیت تعیین هویت تا ۸ متر، دارای ولتاژ مصرفی ۱۲ ولت و غیره.

خرید دوربین دام داهوا

خرید دوربین دام داهوا

نمایندگی های داهوا در سطح کشور غالبا توسط بازرگانی تکنو دوربین مدیریت می شود. لذا ما بزرگترین مرجع برای خرید دوربین های مداربسته چینی، دام، بولت، اسپید دام هستیم که همه دوربین های مداربسته داهوا را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر دو ساله ارائه خواهیم کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید