دوربین مداربسته اتومبیل

خرید دوربین خودرو با بهترین کیفیت

خرید دوربین خودرو که شامل مدل هایی هم چون دنده عقب، مانیتور آینه ای، سنسور دنده عقب، داخل ماشین، جلو ماشین، دوربین ثبت وقایع خودرو و … می باشد. برای این که به بهترین انواع دوربین خودرو با بهترین کیفیت به راحتی دسترسی پیدا کنید می توانید همین حالا از طریق این وب سایت اقدام کنید تا ضمن دسترسی آسان و بدون دردسر، بتوانید از قیمت های ویژه و مقرون به صرفه ای برخوردار شوید.
همان طور که مستحضر هستید استفاده از دوربین مداربسته برای تامین امنیت اماکن مسکونی، تجاری و … به کار گرفته می شود. و البته ناگفته نماند که دوربین برای خودرو نیز در فضای امروزی کارایی فراوانی دارد و امنیت خودرو را در مقابل خسارت، سرقت، خرابکاری و … تامین و محافظت می کند . قابلیت نصب روی هر نوع وسیله نقلیه سبک و سنگین را دارا می باشد.

دوربین خودرو

مزایای استفاده از دوربین های خودرو

  1. ثبت وقایع
  2. کمک به پارک کردن خودرو
  3. جلوگیری از سرقت
  4. جلوگیری از خش و خرابکاری

مزایای استفاده از دوربین های خودرو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]دوربین های خودرویی به مجموعه دوربین ها و تجهیزات ذخیره سازی نصب شده در داخل یا خارج از ماشین گفته میشود. [/box]

مزایای دوربین جلو خودرو یا ثبت وقایع

دوربین خودرو انواع مختلفی را دارد که یکی از آن ها، برای جلوی ماشین استفاده می شود که با استفاده از آن می توان ثبت هر گونه وقایع و تصویر برداری از جاده را داشت. دوربین خودرو این امکان را دارد که از هر گونه لحظه به یاد ماندنی با خانواده و دوستان فیلم برداری کنید و این مزیت را بواسطه قابلیت ساپورت مموری دارا می باشد.
یکی دیگر از کارایی های دوربین جلوی خودرو این است که می تواند در صورت تصادف به عنوان مدرک به مامور راهنمایی و رانندگی مراجع قانونی نشان داد و تصمیم درست گرفته شود و بتوان خسارت خود را از بیمه دریافت نمود در صورتی که مقصر شناخته نشوید.

مزایای دوربین جلو خودرو یا ثبت وقایع

بهترین دوربین خودرو کدام است؟

تشخیص این که کدام دوربین از سایرین بهتر می باشد مثه این میمونه که بگیم کدام گوشی از همه بهتر می باشد و این سوال به طور قطع نمی توان پاسخ داد فقط می توان گفت از لحاظ دارا بودن چه ویژگی هایی متمایز و بهتر از سایر مدل های مشابه می باشد. که در ادامه به چند مورد از دوربین های مناسب اشاره می کنیم.

دوربین خودرو برای ثبت لحظات: برای این کار دوربین تاشو مناسب می باشد چون این قابلیت را دارند که بچرخند و از جلو و داخل کابین فیلمبرداری کند. با دارا بودن صفحه نمایش این امکان را دارد که همزمان تصاویر را نیز مشاهده کنید.

 دوربین داخل خودرو: اگر به طور همزمان از داخل خودرو فیلم برداری کنید بهترین گزینه دوربین دولنزه می باشد که می تواند هم از داخل و جلوی خودرو همزمان تصویر برداری کند. این مدل می تواند هم برای ثبت وقایع و هم دوربین دنده عقب استفاده کرد.
دوربین دولنز در مدل های آینه ای لمسی و معمولی موجود می باشد و می تواند تصاویر عقب را با استفاده از دوربین دنده عقبی که هنگام رفتن به دنده عقب عمل می کند تصاویر را روی مانیتور آینه ای به نمایش درآورد.

بهترین دوربین خودرو کدام است؟

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]دوربین خودرو دولنزه وای فای که مدل جدید و به روز می باشد و این امکان را دارد که تصاویر را به صورت زنده و آنلاین روی گوشی همراه نمایش دهد.[/box]

قیمت دوربین های خودرو

همان طور که در بالا به انواع مدل های مناسب برای ماشین اشاره کردیم به این نتیجه می رسیم که قیمت هر کدام از مجموعه دوربین خودرویی که شامل دوربین دنده عقب، مانیتور آینه ای، دوربین وای فای، دوربین مخفی، دوربین داخل و دوربین داشبورد یا جلو و سنسور و … می باشد از یکدیگر متمایز می باشد.
جهت دسترسی به بهترین کیفیت هر کدام از آن ها می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید و خریدی مطمئن و بدون هیچ گونه نگرانی برای خود به ارمغان آورید.

جهت خريد و فروش محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مهندس منصوري
راه ارتباطي:
شماره موبایل: 09186665308

منبع: iransecurity.org

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید