دوربین مداربسته اتومبیل

خرید آنلاین بهترین دوربین خودرو

خرید آنلاین بهترین دوربین خودرو با قیمتی ویژه را از ما تجربه کنید. پس از خرید اتومبیل، بهترین کار نصب و راه اندازی یک دوربین مداربسته مناسب برای آن است. شما قرار نیست دائما حواستون به خودروتون باشه. پس دوربین های ماشین موجود در تکنو دوربین این کار را برای شما عزیزان انجام خواهد داد. دوربین های مداربسته خودرو دارای مدل های متفاوتی هستند، در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

خرید آنلاین بهترین دوربین خودرو

داش کم ها چگونه کار می کنند؟

دوربین داشبورد ابزاری مناسب و در برخی موارد نجات‌بخش است که به شما امکان می‌دهد هنگام رانندگی جاده‌های جلو یا عقب را با برخی از مدل‌ها ضبط کنید. دوربین‌های داش با استفاده از وسیله نقلیه شما به‌عنوان منبع تغذیه، فیلم‌برداری هر زمان که ماشین روشن است، یا زمانی که دستگاه به وسیله نقلیه شما متصل می‌شود، زمانی که یک سنسور برخورد را تشخیص می‌دهد یا زمانی که دوربین حرکت را تشخیص می‌دهد، فیلم ضبط می‌کند. دوربین داشبورد با ضبط مداوم می‌تواند از هر حادثه یا موقعیت غیرمنتظره‌ای مانند بی‌احتیاطی راننده، تصادف یا حتی توقف ترافیک فیلم بگیرد. تا زمانی که دوربین برق داشته باشد و روشن باشد، از هر چیزی که در میدان دید خود باشد فیلمبرداری می کند.

داش‌کم‌ها گزینه بهتری نسبت به سایر فناوری‌های فیلم‌برداری هستند که به‌طور خاص برای این منظور ساخته نشده‌اند، زیرا برای ضبط ویدیوی باکیفیت در زمانی که وسیله نقلیه شما پارک شده یا در حال حرکت در محیط‌های روز یا شب است، طراحی شده‌اند و می‌توانند در هنگام نصب در برابر دمای شدید مقاومت کنند. بر روی شیشه جلوی شما، و می تواند ویدیوها را به صورت خودکار در صورت تشخیص برخورد ذخیره کند. راه‌اندازی اکثر آنها ساده است، با استفاده از باتری ماشین شما به راحتی می‌توان انرژی داد و نیازی به شروع، توقف یا ذخیره دستی ضبط‌ها ندارد. ضبط‌های ذخیره‌شده را اغلب می‌توان برای نگهداری ایمن در یک ابر آپلود کرد و پس از یک حادثه با شرکت‌های بیمه، پلیس یا دیگران به اشتراک گذاشت تا در صورت بروز حوادث، تقلب بیمه‌ای یا سایر رویدادهای غیرمنتظره از شما محافظت کند.

قابلیت های دوربین مداربسته خودرو

به یاد داشته باشید که، حتی با زمان ضبط محدود، یک داش کم خوب به سادگی ضبط را پس از پر شدن کارت حافظه خاموش نمی کند. اکثر دوربین‌های باکیفیت ضبط حلقه پیوسته دارند، به این معنی که وقتی فضای ذخیره‌سازی آنها تمام می‌شود، از قدیمی‌ترین فیلم‌ها ضبط می‌کنند. فیلم‌های اضطراری و قفل دستی ذخیره می‌شوند تا پاک نشوند. این اجازه می دهد تا ظرفیت تقریباً بی پایانی برای ضبط ویدیو بدون نگرانی در مورد محل ذخیره تمام فیلم ها داشته باشید. یک کارت حافظه SD بزرگتر برای سفرهای جاده‌ای یا موقعیت‌های دیگری توصیه می‌شود که در آن‌ها می‌خواهید مطمئن شوید که تا آنجا که می‌توانید ویدیو ذخیره می‌کنید.

دوربین‌های هوشمند داشبورد همچنین مدیریت ویدیوی ابری را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای ذخیره شده خود را به راحتی به فضای ذخیره‌سازی آنلاین منتقل کنید. این کار فضای کارت SD دوربین شما را آزاد می کند و ویرایش و اشتراک گذاری فیلم را در صورت نیاز آسان می کند.

خرید آنلاین بهترین دوربین خودرو

مزایای دوربین ماشین

با افزایش محبوبیت دوربین‌های داشبورد، به راحتی می‌توان فهمید که چرا مردم در راه‌هایی برای هوشمندتر کردن رانندگی سرمایه‌گذاری می‌کنند. مزایایی که رانندگان، اطرافیان و سایر کاربران جاده از استفاده از دوربین داشبورد دیده‌اند، ممکن است افکار شما را در مورد اینکه آیا یک داش‌کم ارزش سرمایه‌گذاری مالی را دارد، متاثر کند.

علاوه بر دوربین جلو، دارای دوربین های داخلی و عقب است، بنابراین حرکات ماشین شما (و محیط اطراف شما) را از سه منظر مختلف ثبت می کند. این دوربین جمع و جور است (کمی کوچکتر از اکثر دوربین های نقطه زن) و نسبتاً محجوب در شیشه جلو است و صفحه نمایش 3 اینچی آن روشن است و به راحتی قابل خواندن است. این منوی بصری دارد و دکمه های کنترل آن به وضوح مشخص شده اند و به راحتی قابل دسترسی هستند. و اگرچه برای دماهای زیر انجماد به اندازه دیگر انتخاب های ما مناسب نیست، برای کارکرد حتی در آب و هوای بسیار گرم مانند جنوب آمریکا و جنوب غربی طراحی شده است. برخلاف برخی از انتخاب های دیگر ما، N4 فاقد اتصال برنامه برای مشاهده و دانلود ویدیو از راه دور است. اما ما فکر می‌کنیم که اکثر مردم این ویژگی را از دست نخواهند داد، زیرا مشاهده فیلم بر روی خود دوربین یا با کارت‌خوان microSD هنوز نسبتاً راحت است.

انواع دوربین های خودرو

  • دوربین های ثبت وقایع
  • دوربین عقب
  • دوربین جلو
  • درجه360دوربین خودرو

خرید آنلاین بهترین دوربین خودرو

اگر می خواهید به صورت غیر حضوری و آنلاین دوربین مداربسته مد نظر برای ماشین خود را خریداری کنید، مسیر درستی را آمده اید. تکنو دوربین بانه انواع دوربین های مداربسته مخصوص اتومبیل اعم از دوربین دنده عقب، دوربین آینه ای، دوربین دو منظوره و دوربین مداربسته ثبت وقایع ماشین را با قیمتی ویژه به نمایش گذاشته است. برای سفارش انواع دوربین های ماشین همین حالا تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید