جی ام کا 910دزدگیر اماکن

خرید دزدگیر سیم کارتی- تلفنی جی ام کا ۹۱۰

خرید دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ سیم کارتی- تلفنی با قیمتی ویژه همراه با گارانتی را از مرکز فروش منصوری تجربه کنید. در کنار ملزومات روزمره یکی از تجهیزات اساسی برای حفظ امنیت تهیه یک دزدگیر مناسب در محیط های مختلف می باشد. زیرا این محصولات به حفظ امنیت و افزایش آن در هر موقعیت ناخوشایندی جلوگیری می کنند. در این میان، یکی از پرطرفدار ترین ها، دزدگیر سیم کارتی _ تلفنی جی ام کا ۹۱۰ می‌ باشد که از قابلیت تماس گرفتن و ارسال پیامک در حین تخلفات بهره می برد. همچنین به یکسری امکانات شگفت انگیز مجهز است تا در هر حال آسودگی خاطر را برای کاربران خویش به ارمغان بیاورد.

جهت آشنایی بیشتر با این مدل سیستم ضد سرقت بی سیم اماکن همراه ما باشید:

خرید دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر اماکن سیم کارتی جی ام کا ۹۱۰

GMK یکی از کمپانی های معروف و نام آشنا است که از سال ۱۳۸۵ به ساخت و طراحی انواع دزدگیر ها و سیستم های امنیتی می پردازد. این برند دارای نمایندگی های زیادی در سراسر کشور است که محصولات قابل اعتماد آن مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است. یکی از چالش ها و نگرانی های اشخاص، حفظ امنیت در محل زندگی یا محل کار بخصوص در مواقع غیاب آنان می باشد. با این وجود با انتخاب یک دزدگیر سیم کارتی _ تلفنی جی ام کا ۹۱۰ دیگر هیچ جای نگرانی باقی نمی ماند. زیرا این محصول به محض تشخیص تهدید های سرقت در محیط در کمترین زمان ممکن با شماره های از پیش ذخیره شده تماس می گیرد و مالکین را از وجود خطر آگاه می کند.

این سیستم مخصوص محیط های پر رفت و آمد مانند مکان های عمومی، حتی خصوصی و اداری می باشد. با این ویژگی به تأمین حس آرامش بخش و اطمینان شما در هر زمان و هر مکانی که باشید کمک بسزایی می کند‌. علاوه بر این که دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ دارای قابلیت تماس از طریق سیمکارت یا خط تلفن است، این امکان را فراهم می سازد که پیام کوتاه های در قالب فارسی را برای شماره موبایل های مخاطبین ارسال کند. برای همه ی این کار ها تنها لازم است سیمکارت مد نظر را داخل این سیستم قرار داده یا در غیر این صورت دزدگیر را به خط تلفن ثابت شهری یا روستایی محیط متصل کنید.

خرید دزدگیر جی ام کا 910

سیستم اعلام سرقت gmk مدل ۹۱۰

سیستم مرکزی gmk مدل ۹۱۰، دارای طراحی منحصر بفرد همراه صفحه نمایشگر LCD با منوی زبان فارسی می ‌باشد. این سیستم به راحتی به اتصالات و سنسور های فیزیکی مانند چشمی، دتکتور، مکنت، بلندگو و باطری متصل می شود. به علاوه از قابلیت دو‌ عدد ریموت برد بالا بهره می برد. این دزدگیر تلفن کننده منازل جی ام کا دارای ۸ زون است که ۴ عدد آن وایرلس و ۴ عدد دیگر سیمی است. همچنین این زون ها دارای قابلیت جداسازی برای سه منطقه مجزا هستند. به طور کلی در کنار همه ی این ویژگی های عالی، این محصول دارای سرعت شماره گیری بسیار بالا به میزان زیر دو ثانیه خواهد بود.

همچنین شما قادر هستید تا از راه دور به روشن و خاموش کردن دزدگیر به وسیله پیامک، تلفن، ریموت، کی پد و برنامه هوشمند گوشی همراه بپردازید. به وسیله این آپشن در مواقعی که فراموش کرده اید سیستم را روشن کنید اصلا‌ نگران نباشید و لازم نیست به محل مربوطه بروید بلکه این امکان برای شما فراهم است تا از راه دور نسبت به فعال کردن آن اقدام کنید. سیستم حفاظتی امنیتی sp مجهز شده در این سیستم اعلان سرقت gmk مدل ۹۱۰ موجب می شود تا در مواقع قطع سیم بلندگوی آژیر خطر در اسرع وقت مالکین را از وجود این مشکل مطلع کند.

خرید دزدگیر جی ام کا ۹۱۰

سایر امکانات دزدگیر منزل بی سیم جی ام کا ۹۱۰

این دزدگیر نه تنها وجود خطر و احساس تهدید را اطلاع رسانی می کند، بلکه در صورت اتمام شارژ سیمکارت به میزان کمتر از هزار تومان به شما گزارش می دهد. به این ترتیب، این سیستم مرکزی جی ام کا برای همه اماکن اعم از خانه ها، ویلا، خانه باغ، پارکینگ، شرکت، بانک، دفتر کار، فروشگاه، کارخانه و غیره مناسب می باشد.

سایر امکانات کاربردی دزدگیر اماکن سیم کارتی _ تلفنی جی ام کا ۹۱۰، قابلیت ثبت رویداد ها با ۶۰ حافظه در نمایشگر ال سی دی همراه نمایش آن ها، قابلیت ضبط جداگانه پیام مخصوص اعلان خطر و حریق، قابلیت شنود محیط با برد بالا و کیفیت واضح، قابلیت ارسال شماره تلفن فردی که اقدام به روشن و خاموش کردن سیستم از راه دور با پیامک کرده به مدیر مربوطه، قابلیت اطلاع رسانی در خصوص قطع و وصل برق در محیط مربوطه، دارای کنترل ۴ وسیله برقی از طریق پیام کوتاه یا تماس و برنامه هوشمند مخصوص و غیره.

خرید دزدگیر جی ام کا ۹۱۰

با خرید دزدگیر اماکن جی ام کا ۹۱۰ می توانید دورترین مناطق را نیز در امان نگه دارید. سیستم های اعلام سرقت جی ام کا از دسته با کیفیت ترین و فول آپشن ترین سیستم های اعلام سرقت است که هم به تلفن ثابت و هم ه سیم کارت متصل خواهد شد. این دزدگیر اماکن را می توانید همراه با سایر مدل های دیگر برند جی ام کا با قیمتی استثنایی از مرکز فروش منصوری تهیه و سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید