دوربین دنده عقب

خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای با قیمتی باور نکردنی برای تمامی هموطنان گرامی امکان پذیر است. دوربین  دنده عقب آینه ای ماشین یکی از بهترین دوربین های بازار است چراکه ویژگی های برتر رانندگی را تنها با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد. این مدل از دوربین ها با نصب و تعبیه در انواع وسایل نقلیه به طور متوسط ​​۹۰ درصد دید منطقه کور را در نمای پشتی کاهش می دهد. به طور کلی این محصولات نوآوری ها و ابتکارهای عالی مخصوص خودروها هستند که هدف اصلی آن افزایش دید رانندگان می باشد. این دوربین ها در مانیتور آینه اضافه می شوند به طوریکه حتی موجب حذف آینه خودرو نمی شوند.

همچنین دارای ویژگی های عالی می باشند که موجب شده است به یک امر ضروری نصب در خودرو ها در ایالات آمریکا تبدیل شده است. کاربران می توانند انواع این دوربین های دنده عقب با معروف ترین برند ها را در فروشگاه آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه دریافت کنند.

جهت آشنایی بیشتر با این محصولات همراه ما باشید:

خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین ثبت وقایع خودرو

آیا تا به حال مجبور شده اید با خودرو شخصی خود از یک باند باریک به سمت ترافیک پیش رو بروید؟ یا آیا تا به حال در چراغ قرمز گیر کرده اید و متوجه شده اید که باید تغییر مسیر دهید یا باید به عقب برگردید و یا اینکه به عابران پیاده در خیابان جا دهید؟ آن لحظات حتی برای بهترین رانندگان هم اتفاق می افتد. در این راستا بهترین راه حل و کمک کننده برای همه ی این رویدادهای روزمره، نصب مانیتور آینه ای اتومبیل می باشد. چراکه هنگام رانندگی با وسیله نقلیه ای که دوربین دنده عقب دارد، برگشت در شرایط پرتنش در اطراف ترافیک به روندی آسان تر و آرامتر تبدیل می شود.

به سادگی از دوربین ثبت وقایع خودرو استفاده کنید تا با خیال راحت ماشین های اطراف خود را بسنجید و اطمینان حاصل کنید که هیچ ضربه یا برخوردی با اشخاص و هر چیز دیگری رخ نداده است. سپس با خیال راحت وسیله نقلیه را همانطور که نیاز دارید به خوبی پارک کنید.

خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

نمایندگی فروش دوربین دنده عقب ماشین

نمایندگی های ما برترین مارک دوربین دنده عقب ماشین آینه ای با دوام را ارائه می دهد که با تمام اتومبیل های داخلی و خارجی سازگار است. این دوربین ها دارای ۸ چراغ LED مادون قرمز با کیفیت بالا برای دید کاملاً شفاف در طول شب ها می باشد. همچنین با دید ۱۲۰ درجه ای از زاویه دید، قابلیت نمایش فضای کافی برای پارک بدون دردسر را پوشش می دهد.  شما می توانید بدون حرفه خاصی این دوربین ها را به راحتی روی پلاک خودرو یا سپر ماشین خود نصب کنید. همچنین،

کابل بلند به شما امکان می دهد دوربین ها را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید. بدنه ضد آب و ضد ضربه دوریین های دید در عقب موجود از ویژگی های عالی آن است. به گونه ای که این دوربین ها دارای بدنه آلومینیومی با کیفیت بالا با پوشش ضد آب ip67 است که باعث می شود مقاومت خود را در برابر شرایط آب و هوایی نامناسبی حفظ کند.

علاوه بر این، در برابر سقوط های تصادفی مقاومت می کند تا بدون خراش باقی بماند. علاوه بر استفاده از آن به عنوان دوربین خودرو دنده عقب، می توانید از آن به عنوان دوربین نظارتی نمای جلو و یا نمای کناری ماشین نیز استفاده کنید. قابل ذکر است بدانید فعال شدن این دوربین ها به صورت خودکار می باشد. به این معنی در هنگام درگیر کردن دنده عقب، دوربین به صورت اتوماتیک روشن و نمای عقبی را با پوشش بالا بر روی مانیتور داخل ماشین ایجاد می‌ کند‌‌.

خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین های آینه ای دنده عقب خودرو

دوربین های آینه ای دنده عقب خودرو مجهز به سنسور G هستند. این سنسور هوشمند دارای هدف اصلی تشخیص سریع لرزش ناگهانی در هنگام تصادف و یا اتفاقات دیگر می باشد. با این ویژگی در‌کمترین زمان ممکن شروع به فیلمبرداری و سپس ذخیره این ویدیو ها است. در این صورت بازیابی صحنه و رخدادهای اتفاق افتاده بسیار ساده تر خواهد شد.

در نتیجه افزودن دوربین ثبت وقایع به خودرو به پیشگیری از آسیب و مرگ ناشی از حوادث ناگهانی کمک خواهد کرد. این حوادث می توانند یک حادثه برگشتی ناشی از واژگونی خودرو یا برخورد به شخص یا حیوان دیگر بدون توجه به آن باشد.

تخمین زده می شود سالانه ۲۰۰ نفر به علت حوادث تصادفات کشته و ۱۴۰۰۰ نفر زخمی شوند و اکثریت قریب به اتفاق قربانیان کودکان هستند. از طریق اجرای دوربین های دنده عقب دید وسیع تری را برای راننده ها ارائه می دهند. به این صورت که رانندگان همیشه قادر به مشاهده آنچه که مستقیماً در پشت وسیله نقلیه آنها است، می شوند ، بنابراین از بسیاری از این آسیب ها و حوادث دلخراش جلوگیری می شود.

خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

آیا به دنبال بهترین مارک دوربین دنده عقب هستید؟ آیا می خواهید دوربین مداربسته ای پیدا کنید که مناسب نصب بر روی سپر ماشینتان باشد؟ نگران نباشید مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری در بانه عرضه کننده انواع دوربین های ثبت وقایع خودرو و همچنین انواع دوربین های دنده عقب ماشین می باشد. شما میتوانید برای خرید و ثبت سفارش بهترین مارک دوربین دنده عقب با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید