دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

فروشگاه آنلاین دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

فروشگاه دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک منصوری، عرضه کننده انواع دوربین های مخفی جاسوسی وایرلس با بهترین قیمت می باشد. دلیل اصلی تهیه دوربین های مداربسته ضبط موارد مهم و وقایع در محیط می باشد. با این حال دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک یکی از محصولات پر فروش‌ می باشد که هدف اصلی آن فیلم برداری فعالیت های اشخاص بدون آگاهی آنان می باشد. این دوربین های ریز را می توانید در هر نوع و مدل از نمایندگی های آنلاین منصوری بانه با قیمت مقرون به صرفه پیدا کنید. این محصولات تابع جدید ترین امکانات و فناوری های پیشرفته است که به خوبی در بهترین شیوه ممکن نیاز های اشخاص را تأمین می کنند.

با ما باشید تا به نقد و بررسی بیشتر دوربین های مداربسته مخفی خیلی ریز فاقد سیم شارژی بپردازید:

فروشگاه دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام به نوبه خود فروش فوق العاده ای به خود کسب کرده است. این دوربین ها به صورت نامحسوس در محیط کار می کنند یا با ادغام داخل اجسام به شکل آن ها در می آیند و کسی به دوربین بودن آنان شک نمی کند. چراکه دارای اندازه بسیار ریز و حجم کم هستند و از دید همگان مخفی می مانند و به هیچ عنوان قابل نمایش نمی باشند. گستردگی کاربرد دوربین های مخفی وایرلس باعث شده که در داخل اجسام محیط مانند قطعات جانبی تلویزیون، پهپاد ها و رباتیک ها، دودکش، لبه تابلو ها، لا به لای کتاب ها، زیر میز، عروسک و غیره استتار شود.

دوربین های جاسوسی ریز

دوربین های جاسوسی ریز دارای حمل و جا به جایی ساده هستند زیرا از مدل های بی سیم هستند و نیازی به دستگاه ضبط کننده ویدیو ندارد. در نتیجه قدرت مانور فوق العاده آسانی دارند. برخی از این محصولات در شکل های خودکار، لامپ های رشته ای، ساعت هوشمند، دکمه و غیره نمایان می شوند که از ویژگی های منحصر بفردی هم نیز بهره می برند. این دوربین ها علاوه بر حفظ امنیت و جمع آوری شواهد و مدارک از کاربرد های دیگر از جمله کارهای شخصی استفاده می شوند. به عنوان نمونه می توانند به عنوان دوربین ورزشی مورد استفاده قرار بگیرند. زیرا از اندازه ریز بهره می برند و می توانند بدون تلاش و دشواری با خود به همراه داشته باشید.

این استفاده های ورزشی می تواند در کوهنوردی ها، چتر بازی، پیاده روی، دوچرخه سواری، موتور سواری، اسکی و غیره باشد و از محیط های بکر و منظره ها به خوبی فیلمبرداری کند.

فروشگاه دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

دوربین های مدار بسته مخفی وایرلس نامحسوس

دوربین های مدار بسته مخفی بیسیم کوچک دارای تکنولوژی تحت شبکه می باشند. به این معنی به وسیله نرم افزار هوشمند و وای فای امکان اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های آنلاین محیط مربوطه را از راه دور برای کاربران خویش را فراهم می کند. همچنین کاربران مجاز می توانند از طریق گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی خود این ویدیو های مستقیم را دریافت کنند.

دوربین های مخفی بی سیم انرژی خود را از طریق باتری قدرتمند لیتیوم یونی تغذیه می کنند و می‌توانند هربار بعد از شارژ حدود ۹۰ دقیقه کار کنند. برای مواقعی هم که بخواهید از ضبط ۲۴ ساعاته آن بهره مند شوید، می توانید این دوربین ها را به شارژر یا پاور بانک متصل کنید. این محصولات را می‌توانید در هرکجای ممکن تعبیه کنید. به عنوان نمونه می توانید ‌آن ها را داخل وسایل نقلیه، بر روی درب و پنجره ورودی و خروجی اماکن، اتاق خواب، گاو صندوق، دفاتر و غیره نصب و راه اندازی کنید.

دوربین های مداربسته وای فای دار ریز

این دوربین ها بسته به مدل های مختلف دارای کیفیت های تصویر فوق العاده واضح هستند. به گونه ای که در رزولوشن های ۲ مگاپیکسل الی ۱۰ مگاپیکسل موجود هستند و تمام وقایع را به خوبی نمایان می کنند. دوربین های شارژی بی سیم کوچک جاسوسی می‌توانند اطلاعات خود را داخل کارت حافظه خود ذخیره کنند و از این رم ها برای مشاهده های بعدی مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از این محصولات به ال ای دی های مادون قرمز مجهز هستند و قادر به فیلم برداری و ضبط های باکیفیت در تاریکی و دل شب می باشند. همچنین دارای میکروفون داخلی هستند تا به عنوان یک دستگاه شنود واضح با برد بالا استفاده شوند.

از دیگر تکنولوژی های پیشرفته دوربین های مداربسته بسیار کوچک رم خور پشتیبانی از سنسور تشخیص حرکت است. با تنظیم دوربین در این حالت، تنها با وجود احساس حرکت اشخاص یا احسام داخل محیط و محوطه دید خود ضبط می کند. با این ویژگی می توانید فضای بیشتری را در کارت حافظه و شارژ باتری نگه دارید.

فروشگاه دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

لیست انواع دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک:

  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور کیوهفت
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین مداربسته بولت وای فای دار پانورا یا چشم ماهی
  • دوربین مداربسته وای فای گردان 
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین مداربسته رم خور اتوترک گردان
  • دوربین مداربسته اسپید دام چرخشی وای فای دار
  • دوربین مداربسته وای فای دار شارژی خورشیدی
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته کوچک بیسیم فلتی S06

فروشگاه دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

فروشگاه دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته مخفی بیسیم را می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تهیه کنید. این مرکز فروش وارد کننده و عرضه کننده انواع دوربین های ریز جاسوسی با بهترین قیمت می باشد. لذا برای سفارش و خرید این دوربین های ریز مخفی بیسیم و سیمی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید