دوربین مداربسته رم خوردوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین مخفی کوچک رم خور

فروش دوربین مخفی کوچک رم خور به صورت عمده و خرده از طریق نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر نقاط کشور انجام می گردد. دوربین های مداربسته ریز جاسوسی مموری خور جدا از اینکه دارای ابعادی کوچک و جمع و جور هستند قابلیت پشتیبانی از مموری کارت را جهت ذخیره تصاویر و فیلم ها با اطمینان بالا را نیز دارند. دوربین با حافظه داخلی وایرلس کوچک در انواع متفاوتی موجود می باشند که ما در اینجا به معرفی دو نمونه از محبوب ترین آنها خواهیم پرداخت:

فروش دوربین مخفی کوچک رم خور

دوربین مخفی s06 وای فای دار مموری خور

با انتخاب دوربین جاسوسی فاقد سیم فلتی شارژی هر رویداد اتفاق افتاده در محیط را به صورت فوق العاده واضح، ثبت و ضبط می کند چراکه از بالاترین رزولوشن کیفیت تصویر ممکن تا ۱۲ مگاپیکسل پشتیبانی می کند. این کیفیت خارق العاده از جمله عوامل مهم ارجحیت این مدل دوربین می باشد که حتی قادر به تشخیص پلاک ها و نوشته ها در فیلمبرداری های خود می باشد. به گونه ای که از جزئیات کوچک مکان مد نظر هم غافل نمی مانید. میکروفون داخلی از جمله آپشن های دوربین جاسوسی بدون سیم ۱۲ مگاپیکسل فلتی S06 می باشد که قادر به ضبط صداها همراه با فیلمبرداری ها می باشد.

لازم به ذکر است این فیلمبرداری های باکیفیت و شنود محیط مورد نظر همگی در کارت حافظه micro sd تا سقف ۳۲ گیگابایت ذخیره می شوند تا بعدها در دسترس قرار بگیرند. این مدل دارای متصل شدن به شبکه وای فای با برد بالا است که امکان اشتراک گذاری داده های ضبط شده بر روی گوشی های هوشمند را فراهم می کند. چهار ساعت نگهداری شارژی باتری لیتیوم و ضبط مداوم و عملکرد سنسور هوشمند حساس و تشخیص به حرکت از مشخصات دیگر این دوربین مخفی رم خور وای فای دار ۴k فاقد سیم می باشد که موجب شده مورد پسند اکثریت کاربران واقع شود.

فروش دوربین مخفی کوچک رم خور

 

دوربین مخفی شارژی A9

دوربین مداربسته وایرلس رم خور ۵ مگاپیکسل A9 از‌ جمله دیگر مدل های باکفیت عالی می باشد که با کارت حافظه هم سازگار می باشد. همچنین دارای قایلیت p2p می باشد به این معنی قابلیت انتقال تصاویر و فیلم های آنلاین بر روی گوشی های هوشمند امکان پذیر می کند. قابلیت دید در شب هم جزء دیگر مشخصات اصلی این دوربین مخفی رم خور است که به وسیله LED های مادون قرمز بدون اینکه چراغ چشمک زنی مشخص باشد، ضبط تصاویر مشخص را در تاریکی فراهم می کند! زاویه دید ۱۵۰ درجه و قابلیت ضبط در هنگام شارژ و سنسور تشخیص حرکت از سری امکانات دیگر این مدل دوربین جاسوسی بیسیم sqt می باشد.

 

فروش دوربین مخفی کوچک رم خور

فروش دوربین مخفی کوچک رم خور

اگر می خواهید دوربین مداربسته ای کوچک را مدام با خود حمل کنید، بهتر است به مدت زمان نگه داری شارژ، ابعاد، چگونگی ذخیره تصاویر توجه کرد. چراکه این معیار هاست که در کیفیت، کارایی و قیمت دوربین مخفی تاثیر گزار می باشد. بازرگانی تکنو دوربین وارد کننده دنیایی از مدل های متفاوت دوربین مداربسته مخفی شارژی می باشد. شما می توانید انواع دوربین های مخفی کوچک رم خور را با قیمت ارزان از طریق بازرگانی تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید