دوربین مداربسته ir

مرکز پخش انواع دوربین مداربسته ir

آیا می دانید منظر از دوربین مداربسته ir چه مدل از دوربین ها و با چه کارایی می باشد؟ برای خرید هر کدام از این دوربین ها می توان به مرکز پخش انواع سیستم های نظارتی و امنیتی مراجعه کرد.
امروز روند چشمگیر و قابل توجهی در زمینه سیستم های نظارتی صورت گرفته است به طوری که بیشتر شرکت های سازنده کشورهای اروپایی و آسیای شرقی پا در این عرصه گذاشته اند و مشغول به فعالیت می باشند و توانسته اند در زمینه تامین امنیت و حفاظت از جان و مال انسان ها مستمرثمر واقع شوند.

منظور از انواع دوربین مداربسته ir چیست؟

دوربین مداربسته را به لحاظ نوع قابلیت ها و خصوصیت هایی که یک سیستم حفاظتی می طلبد تا در شرایط و موقعیت های مختلف قرار گیرد و بدون هیچ گونه دغدغه به دریافت اطلاعات از محیط نماید تقسیم بندی می شود که می توان به یکی از آن ها که با نام دوربین مداربسته ir فراخوانده می شود اشاره نمود.
منظور از ir در انواع دوربین مداربسته این است که می توانند در شب و یا در صورت قرار گرفتن در مکان های تاریک یا از عدم روشنایی مناسب باز هم به ثبت اطلاعات خود بپردازند و هیچ گونه خللی در تصاویر آن ها به وجود نیاید و این مزیت را بواسطه ال ای دی هایی که در آن ها لحاظ شده است امکان پذیر کرده است در صورت قرار گرفتن در این موقعیت ها بتواند فضا را با استفاده از آن ها روشن نماید و عملیات خود را با وضوح و شفافیت بالا و مناسب به انجام برساند.
انواع دوربین مداربسته ir که در مدل های دام و بولت و گردان و … موجود می باشد را می توان از طریق مرکز پخش به هر کدام از آن ها دسترسی پیدا کرد.

منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید