دزدگیر اماکن

مرکز فروش بهترین مارک دزدگیر منزل

مرکز فروش بهترین مارک دزدگیر منزل همینجاست. شما می توانید با کیفیت ترین سیستم اعلام سرقت خانگی را با قیمتی باور نکردنی از این مرکز فروش تهیه کنید. دزدگیر اماکن قابلیت کنترل از راه دور را دارد، یعنی به گونه ای که اگر خطری مکان مد نظر شما را تهدید کند، از طریق پیامک و یا تماس به شما اطلاع داده می شود. سیستم های ضد سرقت خانگی دارای مدل های فراوانی می باشد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد:

دزدگیر اماکن فایروال:

دزدگیر اماکن فایروال یک سیستم هشدار دهنده حرفه ای شناخته شده می باشد که به طور موثری از شما در برابر سرقت با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه محافظت می کند. این مدل سیستم های مرکزی فایروال دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد‌.

از جمله این امکانات عبارتند از: صفحه نمایشگر LCD با قالب زبان فارسی و کاربرد آسان، سازگاری با سنسور های حساس وایرلس و سیمی و همچنین تعیین ۱۷ پیام مجزا برای هرکدام از آن ها، قابلیت سازگاری با میکروفون، مجهز به تایمر ۲۴ ساعته جهت برنامه ریزی زمان خاموش و روشن کردن دلخواه سیستم، اعلان و ارسال هشدار در صورت قطع برق، قابلیت کنترل دستگاه مانند خاموش و روشن کردن از طریق پیامک کوتاه از راه دور، همچنین شارژ اعتبار سیمکارت داخلی و استعلام مانده اعتبار از راه دور، دارای نمایش تاریخ و ساعات بر روی صفحه نمایشگر، مجهز به خروحی آژیر و بلندگوی و غیره.

قابل ذکر است این دزدگیر های FireWall دارای ویژگی تلفن کردن از طریق خط تلفن ثابت شهری و روستایی و ویژگی ارسال پیام و تماس صوتی از طریق سازگاری با سیمکارت نیز می باشد. در زیر به معرفی تعدادی از پر فروش ترین این سیستم ها خواهیم پرداخت:

مرکز فروش بهترین مارک دزدگیر منزل

دزدگیر اماکن جی ام کا:

دزدگیر اماکن جی ام کا دارای یک عملکرد حساس و درعین حال قابل اطمینان است که در صورت نفوذ افراد ناشناخته در محیط یا حتی دستکاری در اجزای این سیستم مانند قطع برق، در اسرع وقت تماس های صوتی و پیام کوتاه خود را برای کاربران ارسال می کند. به عبارتی بازخورد به موقع را هنگام وقایع ناگوار ارائه می دهد. این سیستم ضد سرقت جی ام کا دارای آخرین ویژگی ها و امکانات بروز می باشد که حفاظت ۲۴ ساعات شبانه روزی از محیط های مختلف شما را به ارمغان می آورد. این دزدگیر پیغام ها و هشدار های خود را در‌ کمترین زمان ممکن ارسال می کند که موجب مداخله به موقع کاربران در مواقع ناگوار می شود.

شما می توانید در هرکجا که باشید سیستم خود را از طریق پیامک کوتاه خاموش یا روشن کنید. دزدگیر های جی ام کا سیمکارتی مدل مناسبی برای محیط هایی می باشند که دسترسی به تلفن ثابت دشوار و یا عملاً غیر ممکن است. در زیر به معرفی پر فروش ترین دزدگیر های جی ام کا خواهیم پرداخت:

مرکز فروش بهترین مارک دزدگیر منزل

سیستم مرکزی ضد سرقت کلاسیک:

در دزدگیر های منازل کلاسیک این امکان برای شما فراهم است تا سیمکارت را در شکاف مخصوص کارت در پانل قرار دهید و شماره های مجازی که با آن تماس می گیرد را به آسانی ذخیره کنید. با این حال، هنگامی که سنسور های متصل حساس، یک موقعیت اضطراری را تشخیص دهند، اعلان و آژیر خطر به موقع داده می شود و کاربران متصل پیام های هشدار و / یا تماس دریافت می کنند. به عبارتی دیگر به محض اینکه سیستم مرکزی کلاسیک، اقدام به سرقت را احساس کند، بلافاصله با تماس یا پیام کوتاه حتی در جاده یا تعطیلات به شما اطلاع داده می دهد. بنابراین شما همیشه قادر به انجام اقدامات مناسب، حتی از راه دور هستید.

از امکانات دیگر این دزدگیر اماکن می توان، به ۵۰ حافظه تلفن، قابلیت ضبط پیام تا ۲۰ ثانیه، پشتیبانی از ۱۵ عدد چشمی، دارای ریموت کنترل با برد طولانی تا 100 متر و غیره اشاره کرد.

مرکز فروش بهترین مارک دزدگیر منزل

مرکز فروش بهترین مارک دزدگیر منزل

سرقت از منزل و مکان های مختلف در روز‌ خیلی زیاد اتفاق می افتد. بنابراین مهمترین اقدام، محافظت فعال و پایدار همیشگی از املاک خود در برابر سرقت می باشد. و اما خبر خوب برای شما این است که در زمان هایی که می خواهید از محافظت قابل اعتماد از مکان های مد نظر خود بهره مند شوید. بهترین انتخاب دزدگیر اماکن می باشد. با این وجود در نمایندگی های فروش ما انواع و اقسام سیستم های ضد سرقت با برند های معروف فایروال، جی ام کا و کلاسیک به فروش می روند که دارای قیمت ارزان هستند. با استفاده از فن آوری قابل اعتماد و هوشمند دزدگیرهای قابل ارائه می توانید بیشتر از هر زمان دیگری از امنیت خانه ها و دفاتر خود اطمینان حاصل کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید