دوربین مداربسته مخفی

مرکز فروش انواع دوربین مداربسته مخفی

آیا از انواع مدل های دوربین مداربسته که مزیت مخفی بودن را دارند اطلاع دارید؟ برای خرید هر کدام از آن ها می توانید به یک مرکز فروش عمده که ارائه دهنده مدل های متنوع می باشد مراجعه کنید.
با توجه به این که استفاده از هر نوع دوربین مداربسته ای برای تامین امنیت و محافظت به کار می رود تا فضای ایمن و آرامش بخشی را برای خود و اعضای حاضر در آن به ارمغان آورند.
خوشبختانه امروزه استفاده از دوربین مداربسته و سیستم های نظارتی برای هر کدام از اماکن و منازل به امری لازم و ضروری مواجهه شده است و هر کس بسته به توان مالی می تواند دوربین مداربسته را انتخاب نماید.

انواع دوربین مداربسته مخفی را نام ببرید؟

یکی از مدل هایی که امروزه بسیار شاهد آن هستیم که استفاده از آن ها بسیار چشمگیر شده است دوربین مداربسته مخفی می باشد که با ظاهر واندازه ای که دارند باعث شده است به طور نامحسوس فضای نصب را زیر نظر بگیرد بدون این که جلب توجه نماید.
دوربین مخفی پین هول مینیاتوری: همان طور که از مینیاتوری بر می آید به کوچک بودن اشاره می کند به طوری که دارای یک لنز اندازه سوزن می باشند و از کوچکترین سوراخ ها می توانند دید داشته باشند بدون این کسی از وجود آن ها باخبر شود و بستگی به چگونگی نصب دارند اما به خودی خود سایز بدنه کوچکی ندارند.
مینیاتوری: این دوربین ها شبیه دوربین های پین هول می باشند با این تفاوت قابلیت این را دارند که بتوانند دید در شب داشته باشند و حتی این قابلیت را داند که صدا و تصویر را انتقال دهند.
بیسیم یا وای فای دار: این دوربین های مخفی بسیار مورد توجه عموم واقع شده است به طوری که می تواند از طریق مودم وای فای انتقال اطلاعات را به طور مستقیم روی گوشی یا لب تاب داشته باشد و حتی قابلیت دید در شب را نیز بسته به مدل داشته باشد.
دتکتوری: قاب این دوربین ها همانند دتکتور دود یا دزدگیر می باشد که کسی اصلا متوجه وجود دوربین مخفی در آن نمی شود.
با توجه به شرح انواع دوربین مداربسته مخفی هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند و توسط مرکز فروش می توان به انواع آن ها دسترسی پیدا کرد.

منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. The measured half-lives are even decrease than those initially predicted for the even-even 276Hs and 278Ds, which suggests a hole in stability away from the shell closures and perhaps a weakening of the shell closures on this area.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید