دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

لیست قیمت دوربین بی سیم کوچک

لیست قیمت دوربین بی سیم کوچک را می خواهید دریافت کنید؟ ما انواع دوربین های مداربسته مخفی ریز را با قیمتی ویژه در اختیار شما قرار خواهیم دارد تا شما در میان این همه تنوع و مدل، بهترین و مناسب ترین گزینه را با توجه به نیاز خود برگزینید. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته وایرلس مخفی را در مدل ها و با کیفیت های متفاوت به نمایش گذاشته است. با ما همراه باشید تا با این دورین های متصل به اینترنت بیشتر آشنا شوید.

لیست قیمت دوربین بی سیم کوچک

دوربین‌ جاسوسی بیسیم

دوربین‌های جاسوسی برای نظارت بر پرستار بچه، دیدن اینکه آیا یکی از کارکنان دزدی می‌کند، شریک یا همسر خیانتکار را دستگیر می‌کند، یا فقط برای آرامش خاطر والدین را در خانه سالمندان زیر نظر می‌گیرند، عالی هستند. ما دوربین های جاسوسی و دوربین های مخفی را متناسب با نیاز شما داریم. و اگر برای انتخاب یکی از آنها به کمک نیاز دارید، کارکنان مهربان ما در دسترس هستند تا به شما کمک کنند دوربین مناسب خود را پیدا کنید.

در حالی که سیستم‌های نظارت تصویری اختراع جدیدی نیستند، واقعیت این است که پیشرفت‌های فناوری اکنون همه سیستم‌های امنیتی خانه را تنظیم می‌کنند.

دوربین های بی سیم چگونه کار می کنند؟

دوربین های بی سیم با انتقال فیلم دوربین از طریق یک فرستنده رادیویی (RF) کار می کنند. ویدئو به گیرنده ای ارسال می شود که به یک دستگاه ذخیره سازی داخلی یا از طریق فضای ذخیره سازی ابری متصل است. از طریق مانیتور یا گیرنده خود، پیوند آسانی برای دسترسی به تمام تصویر یا کلیپ های ویدیویی خود خواهید داشت.

سیستم های امنیتی خانه تعدادی از مزایای ایمنی ارزشمند را برای صاحبان املاک فراهم می کند. اما احتمالاً یک سیستم دوربین امنیتی بی سیم یکی از مفیدترین اجزای خانه شما است. این به دلیل پنج عملکرد استاندارد است که دوربین های امنیتی بی سیم به عنوان سیستم های امنیتی خانه معرفی خواهند شد.

  • تشخیص حرکت
  • فناوری بی سیم
  • ضبط برنامه ریزی شده
  • مشاهده از راه دور
  • ذخیره سازی ابری خودکار

لیست قیمت دوربین بی سیم کوچک

فناوری بی سیم

سیستم‌های دوربین امنیتی بی‌سیم نیاز به نصب سیم‌کشی حجیم و مزاحم را که باید برای هر دوربین اجرا شود را از بین برده است و همچنین برخی از ویژگی‌های راحت را ارائه می‌دهد. چه در داخل و چه در خارج از منزل، سیستم‌های دوربین امنیتی سیمی دارای یک نقص عمده هستند، سیم‌ها می‌توانند به مزاحمان هشدار دهند که یک سیستم نظارتی در محل وجود دارد، و آنها می‌توانند به طور بالقوه سیم‌ها را برای جلوگیری از شناسایی قطع کنند. در سیستم‌های دوربین‌های امنیتی بی‌سیم ، هیچ سیمی وجود ندارد که به مزاحمان هشدار دهد که تحت نظارت هستند، و سیگنال شبکه همچنان منتقل می‌شود، حتی اگر برق قطع شود.

آشکارسازهای حرکت

سیستم‌های دوربین امنیتی بی‌سیم را می‌توان به فناوری حسگر حرکت مجهز کرد که هم از نظر انرژی کارآمد و هم ایمن‌تر است. دوربین‌های امنیتی که دارای آشکارسازهای حرکتی هستند، هر زمان که حرکت را در محدوده حس کنند، به‌طور خودکار شروع به ضبط می‌کنند. در مورد دوربین های پان و شیب، لنز دوربین به طور خودکار خود را در جهت حرکت قرار می دهد و ضبط می کند.

ضبط برنامه ریزی شده

یکی از بزرگترین مزیت های دوربین های بی سیم، گزینه ای برای کنترل برنامه ضبط سیستم شما است. جدای از دریافت کلیپ های ویدئویی هر زمان که حرکت تشخیص داده می شود، زنگ هشدار فعال می شود یا حسگر فعال می شود، به راحتی می توان سیستم نظارت خود را برای ضبط خودکار در زمان های خاص برنامه ریزی کرد.

این ویژگی ایمنی به شما این امکان را می دهد که مطمئن شوید خانه شما تا حد امکان ایمن است. چه از راه دور بچه‌ها را بعد از مدرسه زیر نظر داشته باشید، مراقب پرستار کودک باشید، یا صرفاً اطمینان حاصل کنید که پرسنل استخدام شده کار خود را در زمانی که شما دور هستید انجام می‌دهند، ضبط برنامه‌ریزی شده تضمین می‌کند که همیشه از آنچه در خانه‌تان می‌گذرد مطلع هستید.

دسترسی از راه دور

مولفه کلیدی که سیستم های نظارت بی سیم را راحت تر از هر چیز دیگری می کند، دسترسی از راه دور است. این دوربین کنترل از راه دور به شما امکان می دهد از راه دور به تمام سیستم های نظارتی خانه خود از طریق حساب آنلاین، برنامه تلفن همراه یا پنل  خود دسترسی داشته باشید، نظارت کنید، کنترل و تنظیم کنید.

این بدان معناست که شما می توانید خانه خود را از هر جایی کنترل، نظارت و مدیریت کنید، چه در خانه باشید، چه در تعطیلات، در محل کار یا در ماشین خود. هر کجا که بروید، می توانید به آنچه در خانه شما اتفاق می افتد دسترسی داشته باشید و ببینید.

لیست قیمت دوربین بی سیم کوچک

لیست قیمت دوربین بی سیم کوچک

برای دریافت لیست قیمت دوربین بی سیم کوچک همراه با تخفیف ویژه همین حالا تماس بگیرید. انواع دوربین جاسوسی وای فای دار در فروشگاه دوربین مخفی منصوری به فروش می رسد. لذا اگر قصد دارید داخل خانه و یا برای کسب و کار خود دوربین مداربسته ای کوچک بیسیم را تهیه کنید هم اکنون با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید