دی وی آر

لیست آخرین قیمت دی وی آر های سیلیکون

لیست آخرین قیمت دی وی آر های سیلیکون ۴ کانال، ۸ کانال  و غیره در برند های محبوب با قابلیت نصب چند دوربین به صورت همزمان. کیفیت فوق العاده تصاویر و همچنین پشتیانی از دوربین های پی تی زد و از اتصال شبکه بدون تاخیر از ویژگی های برجسته دی وی آر های سیلیکون می باشد. ما در ادامه می خواهیم شما را با یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های ضبط تصویر hisilicon آشنا سازیم. با ما تا آخر همراه باشید.

دی وی آر DVR های سیلیکون

همه ما کم و بیش با دستگاه ضبط تصاویر یا همان دی وی آر (DVR) آشنایی داریم. می دانیم که دوربین های مداربسته برای ذخیره اطلاعات و تصاویر به دستگاهی جهت انجام هر چه بهتر این عمل نیازمند اند. لذا برای خرید دوربین مداربسته قبل از هر چیزی باید به دستگاه دی وی آر توجه داشته باشیم. به عبارتی دیگر، این دستگاه DVR که فیلم های متحرک ۱۶ عدد دوربین مداربسته آنالوگ را به صورت دیجیتالی ضبط می کند. بنابراین کلمه Digital Video Recorder از آن آمده است.

این یک راه حل نظارتی اقتصادی است و نسبت به قیمت ارزان، دارای ضبط با کیفیت بالا است و امکان نظارت از راه دور را به وسیله دوربین های آی پی یا تحت شبکه را فراهم می کند. به این معنی قادر است با اتصال به اینترنت، ویدیو های زنده را بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر های شخصی به نمایش بگذارد. با کمک هارد دیسک متصل شده به این دستگاه رکوردر همه ی ضبط شده ها از طریق آن داخل هارد با اعتماد و اطمینان بالا جهت بازبینی های بعدی ذخیره می شوند. این دستگاه هایسیلیکون دارای قطعات فنی ماندگار است که باعث می شود تا مدت زمان بسیار طولانی بدون تعمیر و نگهداری زیاد کار کند.

نصب دی وی آر های سیلیکون

همچنین از نصب و استفاده بسیار ساده و راحتی بهره می برد. شما به وسیله این محصول می توانید بازیابی اطلاعات گرفته شده توسط دوربین ها را در یک لحظه به دست آورید. این به این دلیل است که فیلم ها دارای برچسب یا مهر برای تعیین زمان و تاریخ هستند. دستگاه ضبط کننده دی وی آر ۱۶ کانال هایسیلیکون از رزولوشن ضبط ۱۰۸۰p Full HD پشتیبانی می کند که فیلم های بدون نویز و باکیفیت را ضبط می کند. همچنین دارای درگاه میکروفون است تا به ضبط واضح صدای محیط مربوطه بپردازد. از دیگر پورت های تعبیه شده بر روی این رکوردر، عبارتند از HDMI، USB، VGA.

لیست آخرین قیمت دی وی آر های سیلیکون

دستگاه ضبط کننده دی وی آر ۱۶ کانال هایسیلیکون

دستگاه ضبط کننده دی وی آر ۱۶ کانال هایسیلیکون یکی از محصولات پرفروش و محبوب است که به کلی ویژگی های عالی مجهز است. همچنین دارای قابلیت اطمینان بالا است که از طریق کابل مخصوص به دوربین های مداربسته متصل می شود‌ این محصول یکی از تجهیزات اصلی و به بیانی دیگر قلب یک سیستم ۱۶ دوربینه می باشد. این رکوردر هایسیلیکون این امکان را برای کاربران فراهم می آورند تا ویدئوهای دوربین مداربسته آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و امکان انتقال آن ها را به صفحه نمایشگر مانیتور، ظرفیت ذخیره سازی بیشتر و جستجوهای سریع و آسان این اطلاعات گرفته شده را فراهم می آورد.

این DVR را به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه برای انتقال تصاویر و ضبط شده های ۱۶ عدد دوربین مداربسته به طور همزمان مورد استفاده قرار می دهند. به طور کلی این دستگاه ضبط ویدئویی دیجیتال به شما امکان می دهد دوربین های مدار بسته آنالوگ خود را وارد عصر مدرن کنید. چراکه هنگامی که فیلم به دیجیتال تبدیل می شود، دنیای جدیدی از نظر نحوه مشاهده و مدیریت فیدهای ویدئویی شما باز می شود. گفتنی است بدانید این دی وی آر هایسیلیکون شانزده کانال از دوربین های مختلف با تکنولوژی های ،ANALOG ،AHD ،CVI و TVI و حتی تحت شبکه یا IP پشتیبانی می کند.

لازم به ذکر است که هر دستگاه دی وی آر شامل یک پردازنده است، که در داخل آن قرار دارد. دی وی آر بسته به نوع پردازنده بکار رفته توسط شرکت سازنده فرق می کند. بنابر این دی وی آر هایی (DVR) که پردازنده بکار رفته در آن از جنس های سیلیکون باشد، به دی وی آر های هایسیلیکون Hisilicon معروفند.

 

لیست آخرین قیمت دی وی آر های سیلیکون

لیست تعدادی از دی وی آر های هایسیلیکون

  • دی وی آر ۸ کانال ۲ مگا AHD هایسیلیکون
  • دی وی آر ۴ کانال های سیلیکون مدل DVR AHD-7204
  • دی وی آر ۸ کانال ۱۰۸۰N تحت شبکه مدل ۳۳۰۸ هایسیلیکون
  • دی وی آر ۴ کانال مدل DVR AHD-7104 هایسیلیکون
  • دی وی آر ۴ کانال مدل GR-1304-G4 هایسیلیکون

لیست آخرین قیمت دی وی آر های سیلیکون

لیست آخرین قیمت دی وی آر های سیلیکون

دی وی آر های های سیلیکون جزء بهترین دستگاه های ضبط کننده است که برد اصلی آن از جنس hisilicon می باشد لذا کاربر می تواند برای سالیان متمادی به این دستگاه ضبط تصویر اعتماد کند. بازرگانی تکنو دوربین مرکز فروش انواع دی وی آر هایسیلیکون با سیستم عامل لینوکس می باشد. مستریان و همکاران گرامی جهت خرید دی وی آر هایسیلیکون به صورت عمده و خرده و همچنین دریافت لیست آخرین قیمت دی وی آر های سیلیکون می توانند با شماره های موجود تماس حاصل بفرمایند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید